דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים איך לשמור על פרקט
איך לשמור על פרקט
shira28 07/02/11 |  צפיות: 2820

ההיסטוריה של ה פרקטים אומרת כי במשך מאות שנים ריצוף פרקט עץ היו מוצרים רצויים זמינים. פרקט הינו מוצר אמנות עשיר שפותח מהר מאוד ברוסיה.במאה ה17, הדרך הנפוצה ביותר של פרקט היה בשיטה המכונה "לבנים אלון" מפורסם בכל רחבי רוסיה.

פרקט יוצרה עם לוחות נפרדים, כגון פרקט כך נקרא "בחלונית; הפרקט". כאשר העץ צבע דבק לוחות, שתי השיטות יושמו: תשבץ ו שיבוץ.

עץ בצבע טבעי היה מוערך ביותר הפרקט. הפיצול עץ הנכון, בחירת הסמוך ריצוף צבע עץ הבדים תחת מסוימים זווית, לתרום תרומה משמעותית כדי פרקט האמנות. עץ שינוי הצבע שלו מול האור היא תכונה מוזרה של האמנות הפרקט.

ב -17 -19 ה הפרקט מאות שנים היה מעובד באופן ידני בלבד. לפי ה 80 של המאה המפעל פרקט האחרון הפך התפשטה. Parquest האמנות הרוסי הטוב ביותר של ה 18 במאה ה נשאר סינית הארמון בעיר לומונוסוב וב Ostankino המוזיאון. ה הפרקט המאה ה 19 נשאר הטוב ביותר הרוסי מדינת מוזיאון, ארמון החורף בסנט פטרבורג.

פרקט צריך טיפול קבוע כדי לשמור על המראה איכות. Swiping רגיל ומיפוי היא הטובה ביותר. לשמור על הלחות של הרצפה עד למינימום. אתה לא צריך לח לשטוף רצפות בשעווה. הפוך בטוח חול ולכלוך אינם מגיעים הפרקט שלך. המקום doormats או שטיחים על ומחוצה לה דלתות. העקב הנעליים גבוהה תגרום נזק כל משטח רצפה קשה. Fit רפידות מגן על רגליים של שולחנות וכיסאות, כך שהם יכולים להעביר בקלות ללא סכנה של לפורר את הרצפה.

באופן קבוע לסחוב ואת הוואקום הרצפה, לא לנקות אותו עם כריות שוחקים, סבונים חזקים או ניקוי. אין לכסות את הפרקט עם חומרים למים לטווח יותר משלושה ימים בלוח השנה. אל מבול פרקט עם מים, זה עושה את זה עיוות ו להתנפח החוצה.

בחורף, עם חימום הדליק ורטיבות האוויר היחסית נמוך מ 45%, הבדים פרקט לקבל ופרקט סדקים קטנים. כדי למנוע זאת, הטמפרטורה היא להיות הוריד ורטיבות יתוגבר. הטמפרטורה יכולה להיות שונה עם מזגן ואת הלחות ניתן להגדיל עם האוויר dampener או מאגרים פתוחים המכילים מים.

אם נשפך על הרצפה פוליאוריטן, יש להשתמש בנוזל לניקוי. כתמים כהים על רצפות עץ נגרמות לעיתים קרובות על ידי חשיפה לחומרים בסיסיים, אשר הורשו והתיבשו על הרצפה. כדי להיפטר מכתמים אלה יש להסיר את השעווה עם מים קריםמיץ פירות, חלב, שמנת, תה, לימונדה, בירה, יין, קפה מנקה עם סבון המבוסס נקי (סבון נייטרלי); שוקולד, שומן , שמן, משחת נעליים, סימני שפשוף, זפת מנקה עם רוחות לבן; דפוס ודיו אחרים, שפתון לנקות עם אלכוהול.

אם אהבת ואתה מעוניין לבצע התקנת פרקט ,צלצל עכשיו ל-052-6554424


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shira28


 


מאמרים נוספים מאת shira28
 
מהי ביובית
המאמר מסביר כיצד משתמשים בביובית וכיצד מתבצע התהליך של שאיבה מביוב.

איך עושים פליירים
כאן תוכל ללמוד איך ליצור פלייר משלך בעצמך.

איך להשתמש בגלויות לעסקים
כיצד להפוך את העסק שלך לאטרקטיבי באמצעות פניה ללקוח דרך גלויות.

איך להסיר את אריחי הפרקט מהריצפה
21/02/11 | ריהוט
הסרת רצפת פרקט שלך עם כיסוי שונים רצפת יכול להיות משימה מאתגרת , אבל ניתן לעשות זאת בקלות אם יש לך את הכלים הנכונים ואתה יודע את הדרך מסביב. להלן כמה שלבים בסיסיים שצריכים להיעשות בתהליך כדי לעזור לך להסיר את מרצפות הפרקט.

איך להניח את אריחי רצפת הפרקט
21/02/11 | ריהוט
במאמר תוכל ללמוד שלב שלב איך להניח את אריחי רצפת הפרקט בדרך הנכונה ,הנוחה והמקצועית ביותר.

איך להחליף אסלה
21/02/11 | שיפוצים
פעם שאלתם את עצמכם איפה הולכים כל הצרכים שלנו? כמה צינורות יש להם לעבור? במאמר הבא נכנס לעמקי הצנרת והביוב ונלמד איך להחליף אסלה.

איך להדפיס גלויות
במאמר הבא תוכל ללמוד כיצד להדפיס גלויות במחשב שלך בצורה הנוחה ביותר.

איך לבחור צבעים עבור הבית שלך
21/02/11 | שיפוצים
בחירת צבע צבעים לבית זה קשה ולא פשוט. זה מפחיד! צבעים פשוטים נבלעים , ואז הבית שלך ייראה שטחי ולא מיוחד. אבל אם אתה בוחר את צבעים נועזים מדי , הם עלולים להציף את ארכיטקטורת הבית ... וגם להרגיז את השכנים.

טיפים לעיצוב פלייר
במאמר תוכל ללמוד ולקבל טיפים חשובים כיצד לעצב פלייר על מנת לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

איך לצבוע חדר
15/02/11 | שיפוצים
במאמר זה, ניקח אתכם כל הדרך בתהליך של צביעת החדר. מההכנה של החדר,הניקיון, העבודה ולבסוף-החדר שלך מוכן. נתחיל בחדר אחד, עם כמה שאתה צריך תשתמש בציוד הצביעה שלך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI