דף הבית בניין ואחזקה גינון כיצד להיפטר מהר מעכברים
כיצד להיפטר מהר מעכברים
shira28 07/02/11 |  צפיות: 2830

שלב 1: מציאת עכברים קיימים

איך אני קובע כי יש לך עכברים בבית? תוכלו למצוא לעוס עד עיתונים וחומרי אריזה, הלשלשת עכברים, צווח רעשים בין קירות או תקרות, ולפעמים אפילו ברגל עכברים הדפסים. תוכלו למצוא חורים לא מוסברים ואת ערבול של עכברים בעת פתיחת ארונות או ארונות מטבח.

שלב 2: ניקיון הבית שלך טוב

ברגע שאתה בטוח שיש לך עכברים, אתה צריך לקבוע מה הדבר שמושך מכרסמים אלו לביתך.  אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא מזון במטבח שלך, במיוחד כאשר אתה משאיר את הכלים בכיור במשך הלילה, אוכל בקופסאות קרטון. נקה את האוכל מהבית שלך או לשים אותו בתוך מיכלי האוויר כל כך חזק, העכברים לא יכול להגיע אליו. מזון לחיות מחמד הוא עוד אטרקציה עבור מכרסמים אלו. אתר שבו העכברים נכנסים מ ולתקן כי הפתיחה. אם החור קטן, לשים צמר פלדה מאובטחת היטב עם מסמרים שם. כך שהם לא יהיו מסוגלים לנשוך דרך והזן. הכי טוב הדברה ממדביר מקצועי

שלב 3: איתור מקום מחבואם

תמשיכי לחפש עד שתמצא שם העכברים מתחבאים בבית שלך. זאת לא משימה קלה. הם יסתיר ולהתחיל משפחות בתוך הבית שלך. ממשיכים לחפש סימנים לספר סיפור, כמו גללי עכברים זעירים עקבות עכברים. ברגע שאתה לגלות היכן הם מסתתרים, לארגן מלכודות עם פיתיון כך הם נתפסו הוסרו.

שלב 4: מלכודות הם חובה

מלכודות עכברים הם הדרך הטובה ביותר להיפטר עכברים בדרך הטבעית. לא זו בלבד שהם זמינים בקלות, הם זול קל להגדיר. כל מה שהם צריכים הוא הפיתיון Pronto, לפני שאתה יודע את זה, הם יעשו את העבודה שלהם! יש גם מלכודות העכבר חשמל זמין כי יהיה לחשמל עכבר עשר שניות על קשר. מלכודת הומנית יותר הוא בצורת כלוב שבו עכבר יכול להיכנס אבל לא תהיה אפשרות לצאת. לאחר מכן עליך לוודא שאתה נותן להם רופף מהבית שלך, אחרת הם יהיו פשוט לחזור. ישנם סוגים שונים של מלכודות, כי הם זולים, זמינים בקלות בכל חנות הביתה, ומהיר לשימוש.

שלב 5: חצר שלך מאובטח

מסתכלים בחוץ ומנסים למצוא כל מקום שבו העכברים יכולים להכנס. זה יכול להיות על הדשא יבש, בסככות נטוש הישן, או מוסכים. להיפטר מהעכברים ידי הצבת מלכודות ופינוי המקום. תן המחסן במוסך ניקוי ריסוס טוב עם דוחה עכברים. בדוק את כל ערכי לבית שלך כדי לוודא שאין סדקים או חורים שנותרו שבהם עכבר יכול להשתמש.

אם אתם לא מסתדרים וזקוקים ל לוכד עכברים -פנו אלינו בטל' 052-6554424

http://adbara.rabanim.net


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shira28


 


מאמרים נוספים מאת shira28
 
מהי ביובית
המאמר מסביר כיצד משתמשים בביובית וכיצד מתבצע התהליך של שאיבה מביוב.

איך עושים פליירים
כאן תוכל ללמוד איך ליצור פלייר משלך בעצמך.

איך להשתמש בגלויות לעסקים
כיצד להפוך את העסק שלך לאטרקטיבי באמצעות פניה ללקוח דרך גלויות.

איך להסיר את אריחי הפרקט מהריצפה
21/02/11 | ריהוט
הסרת רצפת פרקט שלך עם כיסוי שונים רצפת יכול להיות משימה מאתגרת , אבל ניתן לעשות זאת בקלות אם יש לך את הכלים הנכונים ואתה יודע את הדרך מסביב. להלן כמה שלבים בסיסיים שצריכים להיעשות בתהליך כדי לעזור לך להסיר את מרצפות הפרקט.

איך להניח את אריחי רצפת הפרקט
21/02/11 | ריהוט
במאמר תוכל ללמוד שלב שלב איך להניח את אריחי רצפת הפרקט בדרך הנכונה ,הנוחה והמקצועית ביותר.

איך להחליף אסלה
21/02/11 | שיפוצים
פעם שאלתם את עצמכם איפה הולכים כל הצרכים שלנו? כמה צינורות יש להם לעבור? במאמר הבא נכנס לעמקי הצנרת והביוב ונלמד איך להחליף אסלה.

איך להדפיס גלויות
במאמר הבא תוכל ללמוד כיצד להדפיס גלויות במחשב שלך בצורה הנוחה ביותר.

איך לבחור צבעים עבור הבית שלך
21/02/11 | שיפוצים
בחירת צבע צבעים לבית זה קשה ולא פשוט. זה מפחיד! צבעים פשוטים נבלעים , ואז הבית שלך ייראה שטחי ולא מיוחד. אבל אם אתה בוחר את צבעים נועזים מדי , הם עלולים להציף את ארכיטקטורת הבית ... וגם להרגיז את השכנים.

טיפים לעיצוב פלייר
במאמר תוכל ללמוד ולקבל טיפים חשובים כיצד לעצב פלייר על מנת לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

איך לצבוע חדר
15/02/11 | שיפוצים
במאמר זה, ניקח אתכם כל הדרך בתהליך של צביעת החדר. מההכנה של החדר,הניקיון, העבודה ולבסוף-החדר שלך מוכן. נתחיל בחדר אחד, עם כמה שאתה צריך תשתמש בציוד הצביעה שלך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI