דף הבית עסקים עסקים - אחר שמירה על ניקיון המשרד
שמירה על ניקיון המשרד
יעל בקר 16/02/11 |  צפיות: 2765

רבים נוטים לזלזל בחשיבותה של הבחירה בחברת הניקיון למשרדים שלהם. מנהלים ובעלי עסקים רבים נוטים להשאיר את ההחלטה בתחתית רשימת סדרי העדיפויות שלהם, ולא להקדיש מחשבה ותכנון מרובים בבחירת חברת הניקיון. ייתכן שיש החלטות ומשימות חשובות יותר, כמו בחירת שותפים עסקיים, ספקים ועובדים, אסטרטגיה שיווקית ועוד. אך ניקיון המשרד הוא הבסיס לכל פעילות העסק.

כדי להבטיח פעילות עסקית תקינה יש להעניק לעובדים סביבת עבודה נקייה ונעימה, שתאפשר להם לעשות את המוטל עליהם. כדי להבטיח שהלקוחות הפוקדים את משרדיכם יהיו מרוצים מהשירות שהם מקבלים, וכדי שהשותפים העסקיים, המשקיעים והספקים יקבלו את הרושם הטוב ביותר על משרדכם - עליכם להקפיד על ניקיון משרדים. במאמר הבא תמצאו עצות חשובות לבחירת חברת ניקיון עבור המשרד שלכם.

תיאום ציפיות

לכאורה, ניקיון הוא ניקיון ואין הבדל ממשי בין ניקיון משרדים כאלה או אחרים. אולם אם לא תגדירו באופן מפורט את צורכי הניקיון הייחודיים של משרדיכם ותסתפקו בפנייה כללית ולאקונית המבקשת "ניקיון משרדים", אתם נידונים מראש לאכזבה ולקבלת שירות לקוי.

בבואכם לבחור חברת ניקיון משרדים, הכינו רשימה מפורטת של כל שירותי הניקיון הדרושים לכם, מהקטן ועד הגדול: ניקוי אבק בשולחנות, ריקון פחי אשפה, ניקוי המטבחונים, ניקוי השירותים, שאיבת שטיחים, ניקוי חלונות ועוד. כשבידכם הרשימה המפורטת תוכלו לסנן מראש חברות ניקיון אשר אינן מציעות את כל השירותים הנדרשים על ידכם, ולבחור רק את אלו שמסוגלות לעמוד בדרישותיכם.

הכנת תוכנית עבודה

כשבוחרים חברת ניקיון משרדים אי אפשר להסתפק רק ברשימת המטלות שעליה לבצע. יש להכין תוכנית עבודה מסודרת שתכלול את כל ההיבטים הרלוונטיים לניקיון המשרדים שלכם: לכמה עובדי ניקיון אתם זקוקים, כמה פעמים בשבוע הם יגיעו, באילו שעות עדיף לבצע את ניקיון המשרדים (לפני תחילת יום העבודה, במהלכו או בסיומו), האם אתם זקוקים לשירותי ניקיון משרדים כמה פעמים במהלך היום, האם עובדי הניקיון יורשו לבצע את עבודתם גם כשיתר העובדים לא נמצאים, מהו הציוד וחומרי הניקיון שהחברה מספקת ועוד.

תוכנית עבודה מסודרת תבטיח שעבודות הניקיון במשרד שלכם יתנהלו בהתאם לאופי הפעילות במשרד ובהתאם לצרכים הייחודיים שלכם. כך ניקיון המשרדים ישתלב עם כלל הפעילות במשרד ולא יהווה מכשול או גורם המפריע לעובדים בעבודתם.

בדיקת רקע על עובדי הניקיון

עליכם לזכור שעובדי הניקיון שיגיעו למשרדיכם מדי יום, הם עובדים שלא אתם ראיינתם וקיבלתם לעבודה. אלו עובדי חברת הניקיון ולכם אין כל מידע עליהם, על הרקע המקצועי והאישי שלהם. כמי שנחשפים למידע פנימי יקר ערך במהלך עבודתם, עליכם להיות בטוחים שעובדי הניקיון לא ינצלו את גישתם החופשית למידע של החברה ויפגעו באינטרסים שלכם.

עובדי הניקיון, במודע או שלא במודע, שומעים שיחות עבודה טלפוניות או בין עמיתים, הם נחשפים למידע על צגי המחשב, במסמכים שנזרקו לפח האשפה, במחסני סחורות, במעבדות ייצור ועוד. הם עלולים לגנוב סחורות או כסף מהחברה, להדליף מידע למתחרים או לכלי התקשורת או אפילו לגנוב מהעובדים עצמם. לכן, הקפידו לבחור בחברת ניקיון משרדים שעורכת בדיקות רקע על עובדיה, ומתחייבת למקצועיותם ולאמינותם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל בקר


 


מאמרים נוספים מאת יעל בקר
 
שירותי הסעות ציבוריים ופרטיים
האסוציאציות שמעלה המילה "אוטובוסים" הן לא תמיד בהכרח חיוביות. אולם איזו תהום רחבה פעורה בין האוטובוסים של חברות התחבורה הציבורית לאלו שמסופקים על ידי חברת הסעות פרטית! אין כלל וכלל מקום להשוואה בין השניים.

דודי שמש ומערכות סולאריות
אין זה סוד שללא מקורות אנרגיה קבועים וזמינים לא יתכנו חיים אנושיים מודרניים על פני כדור הארץ. עם זאת, עם השנים "מקור אנרגיה" הפך להיות שם נרדף לדלק ומוצריו. ובכן, מתברר שהטבע מזמן לנו מקורות אנרגיה זמינים יותר וזולים מאוד, מה שמאפשר חיסכון אדיר בכסף, ומה שחשוב יותר, צמצום בזיהום הסביבה. דודי השמש, הקיימים כיום בכל בית בישראל, ממחישים את הנקודה הזאת בצורה הטובה ביותר.

דודי שמש ומערכות סולאריות
אין זה סוד שללא מקורות אנרגיה קבועים וזמינים לא יתכנו חיים אנושיים מודרניים על פני כדור הארץ. עם זאת, עם השנים "מקור אנרגיה" הפך להיות שם נרדף לדלק ומוצריו. ובכן, מתברר שהטבע מזמן לנו מקורות אנרגיה זמינים יותר וזולים מאוד, מה שמאפשר חיסכון אדיר בכסף, ומה שחשוב יותר, צמצום בזיהום הסביבה. דודי השמש, הקיימים כיום בכל בית בישראל, ממחישים את הנקודה הזאת בצורה הטובה ביותר.

אפשרויות לחימום הבית
הקיץ כבר מאחורינו והחור, אוטוטו כבר כאן. זה בדיוק הזמן לחשוב על פתרונות לחימום הבית. חימום תת רצפתי הוא אופציה נהדרת, אך אינה זולה. על כך במאמר הבא.

קצת על לידה
אחד מהתהליכים המדהימים ביותר הוא הלידה. אין דבר שיכול להשתוות לזה. עם זאת, מדובר בתהליך מפחיד מאוד וכואב. הכל על לידה במאמר הבא.

טיפול בחיות מחמד
16/10/11 | חיות מחמד
אם יש לכם חיית מחמד בבית, ולא משנה אם מדובר בכלב, בחתול, באוגר או באיגואנה, מומלץ מאוד שיהיה לכם גם במקום נגיש שכולם יכירו גם מספר טלפון של וטרינר חירום. על תפקידו של וטרינר חירום במאמר הבא.

קצת על פלדות
מהי פלדה? הפלדה היא מתכת חזקה המיוצרת מברזל היציקה. פלדות נבדלות מברזל בתכולת הפחמן הנמוכה שיש בהן (בין 0.5% ל- 1.5%), עובדה אשר הופכת את הפלדות לעמידות יותר בפני מכות וזעזועים בהשוואה לברזל. לכן, אנו עדים ליותר ויותר מוצרים המיוצרים מפלדות ובאים לידי שימוש במגוון רחב של תעשיות ותחומים.

פטנטים שהומצאו על ידי נשים
המצאות פטנטים הם עולם גברי? לאו דווקא? במאמר שלפניכם המצאות ופטנטים שהומצאו על ידי נשים.

אפשרויות חימום הבית
לקראת החורף מאמר הסוקר את אופציות חימום הבית

קצת על מלגזות
על סוגי מלגזות ושימושיהם במאמר הבא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI