דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן נדלן עסקי רווחי
נדלן עסקי רווחי
yuval 22/02/11 |  צפיות: 4407

נדלן עסקי רווחי

נדלן עסקי רווחי הוא שם כללי לכל נכס שאופיו מסחרי והוא אמור להניב רווח מתמשך וקבוע לבעליו. נכסים הנחשבים לנדלן עסקי הם, לדוגמה: בתי אבות, בתי מלון, בתי עסק שונים, תחנות דלק, גני אירועים, אולמות אירועים ועוד.

על מנת שנכס ייחשב לסוג של נדלן עסקי רווחי עליכם, כבעליו או כמי שאמורים לרכוש אותו לנקוט צעדים שונים שיבטיחו שהוא יהיה אכן – עסק רווחי לאורך זמן. חשוב להיות דרוכים וערניים לניצול הזדמנויות נדלנית ועם זאת – להיות זהירים ומחושבים.

ראשית ועיקר - עליכם ללמוד היטב את מהות הנכס ואת מצב השוק לגביו. עליכם להכיר את מאפייניו, את התחרות הקיימת בתחום ואת הסיכוי שלכם להעניק ערך מוסף למי שיתפעלו אותו בעבורכם. רכישת נדלן עסקי רווחי היא רק תחילת הדרך. התשואה שהוא אמור להניב תלויה בניהול מושכל שלו.

נדלן עסקי כמניה בטוחה

נדלן עסקי רווחי מותנה בין השאר בניצול מיטבי של עיתוי רכישתו. תמצית החכמה, יגיד לכם כל מומחה ולא רק הוא, היא לקנות בזול ולמכור ביוקר. מי שרוכשים נכסים נדלניים רק כדי למכור אותם במחיר יקר יותר – בשעת כושר שתיקרה להם למכירתו – ודאי מנסים למקסם את הפער בין מחיר הקנייה לבין מחיר המכירה.

אבל גם מי שרוכשים נדלן עסקי רווחי במטרה להשאירו בידיים כדי שייצר עבורם רווחים קבועים -כגון אולמות שמחות – נדרשים אל עיתוי הרכישה כאל שיקול חשוב במכלול השיקולים ומקווים שתיקרה להם הזדמנות לקנות או אולי לבנות מהיסוד בזול.

אחת הטעויות הנפוצות של מי שרוכשים נדלן עסקי רווחי היא ההנחה כי מלאכתם מסתיימת לאחר רכישת הנכס. הם סבורים שאין כל צורך לנהל את הנכס הנדלני; שעצם רכישתם מבטיחה תשואה מתמדת. למי מכם שהם בעלי ממון אבל חסרי ניסיון או כישורים ניהוליים – עדיף למסור את הנכס לניהול של מי שבקיאים בנושא, גם אם פירוש הדבר צמצום מסוים של הרווחים שהוא מניב – שכר עבודתם.

נדלן עסקי רווחי מחייב שימת לב מתמדת: לא סביר קיומו של מצב, שבו ההוצאות של תחזוקת הנכס גבוהות מהכנסותיו. כדי לא להיקלע למצב כזה, יש, כאמור, לנהל את הנכס בצורה מקצועית, כלכלית ומחושבת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yuval


 


מאמרים נוספים מאת yuval
 
אוכל לתינוקות
גם הורים מנוסים נתקלים בשאלות רבות לגבי אוכל לתינוקות עם לידת ילד חדש, וזאת משום שלכל תינוק הרגלי אכילה משלו. כך למשל אם הילד הראשון אכל מוצקים גם בלי שיניים והסכים לטעום מכל הבא ליד, אין הכרח שהילד השני יסיים הכול מהצלחת (ובמקרה הגרוע הוא אף עלול להתברר כסרבן אכילה של ממש). או אם הילד הראשון היה רגיש לחלב פרה אין הכרח שגם הבא בתור יפתח רגישות...

נדלן עסקי רווחי
22/02/11 | נדל"ן
על מנת שנכס ייחשב לסוג של נדלן עסקי רווחי עליכם, כבעליו או כמי שאמורים לרכוש אותו לנקוט צעדים שונים שיבטיחו שהוא יהיה אכן – עסק רווחי לאורך זמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI