דף הבית עסקים עסקים - אחר שוק פורקס
שוק פורקס
נטלי בן סימון 01/03/11 |  צפיות: 2757

פורקס

פורקס זה בעצם שוק המסחר במטח.

פורקס הוא שוק מאוד אטרקטיבי , תנודתי ולכן לא ניתן להגיד על שוק זה אם התנועה בו כל הזמן בתשואה תמידית או בירידה תמידית זה שוק שלא ניתן כמעט לצפות מה יקרה בו .

כדי להשקיע בשוק פורקס צריך ידע בשוק ההון כי ההשקעה בשוק זה יכולה אולי להביא לתשואה רבה אבל באותה מידה להביא לנפילה רבה , לכן כל השקעה צריכה להיות זהירה ועם ידע . השקעה בשוק זה מסוכנת מאוד ולכן אין לעשות אותה באופן ספוטנטי ובלי מחשבה תחילה.

בשוק פורקס ניתן להשקיע גם בלי ידע אבל אז נצטרך להסתמך על ידע של אנשים אחרים שמתמחים בתחום – אך גם הם לא תמיד צודקים – לכן עדיף שהידע יבוא ממך ולא ממשהו אחר .

ללימודי שוק ההון יש ביקוש רב בגלל עובדות אלה . אנשים רוצים ללמוד על שוק זה בכדי להשקיע בו ובדר"כ אין להם כוונה של לעבוד בתחום זה.הבעיה הגדולה ביותר בשוק ההון זה שאנשים שמשקיעים בו בדרך כלל משקיעים לטווח הארוך ולכן הסיכון הופך לגדול יותר בגלל העבודה שלא ניתן לדעת אם ההשקעה שלך היא בעלייה תמידית או בסיכון לירידה .

נכון להיום , שוק פורקס הוא השוק המבוקש ביותר ובעל אדרנלין גבוה!! להשקעה בשוק פורקס יש יתרון אחד גדול לעומת שאר השווקים – מינוף ! מינוף זה בעצם מונח בשוק ההון שאומר שאתה יכול למנף את ההשקעה שלך – זאת אומרת שאם השקעת 100 דולר אתה יכול למנף סתם לדוגמא – ולהשקיע 10000 דולר במטח לדוגמא ביורו – זה אומר שלמרות שלא באמת יש לך בחשבון 10000 דולר אתה יכול להמר על סכום זה ואז בעצם להכפיל את ההשקעה אם זכית אבל באותה מידה להפסיד .

במינוף יש הרבה יתרונות אבל צריך לעשות זאת בזהירות רבה ועם ידע אחרת הנפילה יכולה להיות כואבת . יש המון נושאים חשובים שאנשים שרצונם להשקיע בשוק פורקס צריכים ללמוד לכן ניתן גם לקרוא הרבה מאמרים ברשת על שוק פועל המסחר כי יש גם הרבה דברים שבהם ניתן להשקיע וכדי לדעת על ההשקעה שלך כמה שיותר . ( נתונים משנים עברו , מאמרים על ההשקעה שמסברים מה זה בידיוק אומר נגיד מסחר בזהב וכ'ו..)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נטלי בן סימון


 


מאמרים נוספים מאת נטלי בן סימון
 
פורקס
מה זה שוק הפורקס ? עצות חשובות למסחר בפורקס . מה הם היתרונות והחסרונות בשוק זה

מסחר במדדים
מה זה מסחר מסחר במדדים ? איזה אופציות מסחר יש לו ? איך נקבע ערך של מדד ?

מסחר בסחורות
מה זה אומר מסחר בסחורות ? איך ניתן לסחור בסחורות ?

שוק פורקס
שוק הפורקס - מה הוא ? יתרונות ? האם ניתן להשקיע בו ?

שוק ההון
מה הוא שוק ההון ?

מסחר בזהב
מה הוא בעצם מסחר בזהב ? כיצד ניתן לסחור בזה ? האם כל אחד יכול לסחור בו ?

פורקס ומסחר במטח
מה הוא שוק המסחר במטח ? כיצד ניתן להשקיע בו ?

פורקס
מהו שוק הפורקס ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI