דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר יוגה צחוק - המצב הנפשי
יוגה צחוק - המצב הנפשי
אורי פנג 16/03/11 |  צפיות: 2854

יוגה צחוק - המצב הנפשי

הצחוק מצויין לבריאות הנפשית והגופניתויוצר אצל רבים רצון להשתתף בסדנאות צחוק. השתתפות בסדנאות צחוק מקלה מאוד ותורמת רבות על המצב הנפשי והגופני של משתתפי הסדנה. סדנאות צחוק רבות מנוהלות על ידי מדריכי יוגה צחוק המאפשרים למשתתפי הסדנה להרגיש שחרור מהמטלות היומיות שלהם.

יוגה צחוק

תחילת פעילותן של הסדנאות

סדנאות צחוק רבות מאפשרות גם למשתתפים ביישנים לצאת קצת מהמוסכמות החברתיות ולבטא את עצמם בעזרת הצחוק. סדנאות הצחוק נוצרו בהודו הרחוקה וכיום מצויות במדינות מערביות רבות. הצחוק כבר מוכר בתחום הרפואה ככלי עזר רב בריפוי חולים וכיום חשוב מאוד להשתמש בו.

רוגע נפשי

לסדנאות צחוק המועברות על ידי מדריכים מקצועיים חשיבות רבה יותר מסתם מופע בידור כיוון שמטרת סדנת צחוק היא ליצור שינוי בקרב משתתפי הסדנה, שינוי פנימי שיוביל לרוגע נפשי בסופו של דבר. הצחוק משפיע רבות גם מבחינה גופנית וגורם לחיזוק במערכת החיסון ולהזרמת דם בצורה יעילה.

צחוק באירועים

חשוב מאוד לזכור שסדנאות צחוק המועברות עלידי אנשי מקצוע תורמות בסופו של דבר ללקוחות אך חשוב עבורם לתרגל באופן קבוע בסדנת הצחוק. מעבר לכך חשוב לציין שתחום הצחוק מתפתח כל הזמן וכיום מדריכי יוגה צחוק מעבירים סדנאות גם עבור אירועים שונים כמו למשל ימיהולדת, בר מצוות וימי גיבוש לעובדים.

פתיחות והנאה

רוב סדנאות הצחוק כיום מחולקות לפי גילאים על מנת שמשתתפי הסדנה יחושו הקלה רבה יותר. חלוקת הגילאים בסנאות הצחוק יוצרת תחושה של פתיחות והנאה בקרב משתתפים רבים. סדנאות צחוק מועברות באווירה כייפית שמכניסה את המשתתפים אליה באופן טיבעי וגורמת להם להסתכל על העולם בצורה יותר אופטימית. תרגול בסדנאות צחוק לאורך זמן משפיעה גם לטובה על המורל האישי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI