דף הבית קניות וצרכנות רהיטים פרגולות - בניה מעץ
פרגולות - בניה מעץ
אורי פנג 30/03/11 |  צפיות: 3546

פרגולות - בניה מעץ

תחום העבודות בעץ התפתח רבות במהלך השנים וכיום מציע מגוון רחב של פריטים מעץ המיועדים להגנה ולדקורציה. אחד מהפריטים המבוקשים ביותר בתחום הבניה בעץ הן פרגולות. פרגולות נועדו לבצע הצללה על הבית ולתרום בצורה משמעותית גם לדקורציה של המבנה. התקנת פרגולות מחייבת היתר אישור בניה מהעירייה.

פרגולות

התקנת דקים

בדרך כלל פרגולות מותקנות בחצרות בתים ובמרפסות ויוצרות דקורציה מצויינת. התקנת פרגולות מחייבת עמידה גם בתקני הבניה על מנת שתחזיק מעמד לטווח הארוך. מעבר להתקנת פרגולות ניתן להתקין גם דקים המשתלבים מצויין בחצרות בתים. תפקיד הדקים הוא ליצור מראה חזותי מרהיב ובנוסף לספק גישה נוחה למערכת ההשקיה.

דקים

מראה יוקרתי

דקים רבים מצויים גם בגני אירועים ויוצרים מראה יוקרתי יותר לאירוע. עבודות עץ משתלבות בצורה מצויינת גם עם עבודות גינון שמאפשרות ליצור יחדיו רקע מרהיב. בשנים האחרונות תפקידם של הדקים והפרגולות פרגולות התרחב ממתן הצללה וגישה למערכת ההשקיה אל הפן הדקורטיבי. כיום פרגולות עץ מיוחדות שמצופות בחומרים יוקרתיים אף נחשבות לסמל יוקרה בפני רבים.

תפקיד העץ בחיינו

תוכלו למצוא עיצובים המשלבים פרגולות, כסאות ושולחן, שיוצרים יחד את פינת הישיבההמושלמת בגינה שלכם בחברה מקצועית. פריטים מעץ נבנים גם למטרות של אוסף. אספנים רבים אוספים פריטים מעץ לשם התחביב שבעיניין. לעץ תפקיד חשוב מאוד בחיינו כיוון שמעבר לפריטי דקורציה ניתן להשתמש בו למטרות הסקה. בימי קדםהעץ שימש גם לצורכי ציד כיוון שממנו בנו כלי מלחמה רבים.

באירופה הבניה בעץ נפוצה יותר מאשר בישראל אך עדיין ניתן להינות מהבניה בעץ בצפון הארץ כאשר מטיילים בצימרים, כפרים, יערות ובבתי אירוח שונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI