דף הבית עסקים עסקים - אחר הסעות וטיולים
הסעות וטיולים
אורי פנג 06/04/11 |  צפיות: 2782

הסעות וטיולים

חברות וארגונים רבים מעוניינים בהעסקת חברות הסעות לטובת העובדים שלהם. חשוב לציין שתחום ההסעות השתנה בצורה משמעותית מאוד. חברת הסעות מנוסה תורמת יתרונות רבים לעובדים המעוניינים להגיע מידי יום למקום עבודתם. הסעות עובדים הן הנפוצות ביותר כיום במשק בישראל.

תשתית התחבורה

מלבד הסעות עובדים קיימות הסעות נוספות כמו למשל הסעות לטיולים. הסעות וטיולים משתלבים יחדיו ומתאימים גם לתיירים המגיעים ארצה. כיום קיים קושי רב עבור עובדים להגיע למקום עבודתם בגלל שהתשתית בישראל נחשבת לאחת מהגרועות בעולם המערבי. רכבת ישראל שמאחרת באופן קבוע יוצרת תסכול ומרמור עבור נוסעים רבים.

הסעות וטיולים

השבתת הרכבת והשירות הגרוע

מעבר לאיחורים הקבועים גם מסלול הנסיעה כלל לא יעיל והחלפת רכבות מתבצעת באופן קבוע במיוחד כשמדובר בנסיעות ארוכות. השבוע הושבתה הרכבת וזה יצר בלבול רבעבור נוסעים רבים כיוון שגם הרכבות שלא הושבתו שינו את מסלולם באופן קבוע. התסכול והמירמור מעיכוב הרכבות הוא עצום כיוון שרכבת ישראל כיום היא מונופול. מעבר לכך גם עובדים הנוסעים ברכבם הפרטי נתקלים בלא מעט קשיים כמו למשל פקקי תנועה מרובים וקושי רב למצוא מקום חניה הוגן במיוחד אם מדובר בת"א.

הסעות לאירועים

חברות ההסעות מקלות בצורה משמעותית על המוסדות השונים כיוון שהן למעשה נותנות מענה יעיל לחוסר האונים של התחבורה הציבורית. קיים סוג הסעות נוסף והוא הסעות לאירועים המתקיימות לנוחיות מוזמני אירוע. חברות הסעות רבות מציעות גם הסעות לאירועים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

הסעות לאירועים

האיחורים ממשיכים

לרוע המזל רוב החברות והארגונים לא משתלמות בשירותי הסעות כיוון שאין להן תקציב הולם לכך. כיום השימוש בשירותי הסעות מתבצע רק בחברות ותאגידים גדולים ולכן רוב העובדים מאחרים מידי יום ונותנים פחות תפוקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI