דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר שף פרטי - עופר שף
שף פרטי - עופר שף
אורי פנג 03/05/11 |  צפיות: 3743

שף פרטי

תחום הבישול נחשב לתחום תחרותי מאוד ובשל סיבה זו לא קל למצוא  שף פרטי המתמקצע בהכנת מתכונים בריאים אניני טעם. עופר שף מתמקצע בתחום הבישול ונותן לכם חוויה קולינרית מושלמת. מבין מטעמיו של עופר שף ניתן למצוא מגוון רחב של מתכונים שונים המיועדים לאירועים חגיגיים.

שף פרטי

שירותי קייטרינג

מארגנים אירוע ומעוניינים בשירותי קייטרינג? פנו לעופר שף ותהנו מאירוע קייטרינג מושקע. עופר שף מתמחה גם בתחום הקייטרינג ויתכנן לכם אירוע קולינרי לפי בקשתכם תוך כדי שילוב עם שפים מומחים ותיאום מראש עם דגש לכל הפרטים החשובים. מבין שירותי הקייטרינג של עופר שף ניתן למצוא שירותי קייטרינג גורמה, קייטרינג ביתי, קייטרינג אסדו וסוגים נוספים אחרים.

מסיבת רווקות

עופר שף מעביר את שירותי הבישול שלו גם באירועים למסיבת רווקות ויוצר אווירה מיוחדת. מעוניינות ברעיון מקורי? מסיבת רווקות המשולבת עם מתכונים אניני טעם תספק לכן את כל הדרוש בכדי ליצור אירוע יחודי. עופר שף מגיע אליכן עם הציוד הנדרש ומעביר לכן ערב שכולו מורכב ממתכונים אניני טעם.

סדנאות בישול

דבר נוסף המיחד ומבדיל את עופר שף משאר השפים הוא בכך שעופר שף מעביר לכם  סדנאות בישול ומופעי שף ובכך למעשה תורם גם למיתוג האישי שלו. חשוב לזכור שלא קל להצליח בתחום הבישול כיוון שזהו תחום תחרותי מאוד ולא כל השפים בסופו של דבר מצליחים להגיע לפסגה. עופר שף עבר הכשרות רבות בתחום הבישול והוא בעל נסיון של מעל ל10 שנים בתחום.

סדנאות בישול

בישולים בחיק הטבע

עופר שף מספק את שירותיו גם בחיק הטבע, על חוף הים, בערבות היער במקום בו אתם תבחרו.


פנו אלינו עוד היום ותוכלו להינות ממטעמיו המשובחים והבריאים של עופר שף
בתיאבון - 052-8585823


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI