דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים רופאי שיניים לשיקום הפה
רופאי שיניים לשיקום הפה
יעל מלמד 22/05/11 |  צפיות: 2389
השיער מפריע לך? כבר הרבה זמן שטיפולים בתחום האסתטיקה אינם הנחלה של המפורסמים בלבד. בעולמנו כיום, טיפולים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים קיימים במחיר שווה לכל כיס. המחיר, ועימו חידושי הטכנולוגיה, הובילו למצב בו רוב האנשים מרגישים חופשיים לספר על טיפולים מגוונים שחוו. בימינו כבר אין סיבה להתביש - בדור הזה ניתוח פלסטי זה כבר סימן לאסתטיקה, טיפוח ושיפור עצמי.

הבחירה לעבור ניתוח פלסטי זו החלטה גדולה וקשה, החלטה הדורשת המון כוחות נפש, סיבולת גופנית ובעת תקופת ההחלמה, גם המון סבלנות. חשוב שתבחרו ברופא בעל-שם, מקצוען שאתם סומכים עליו באש ובמים והכנסו לתהליך רק אם תהיו שלמים במאה אחוז עם הבחירה שלכם, כי כל שינוי בגוף הוא הרי שינוי סופי.

אז מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? צריכים רופאי שיניים? לפניכם מספר עצות שימושיות שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב:

- למנותחי אף:
אין לבקר את תוצאות הניתוח הפלסטי ישר לאחר שמסירים את התחבושת. חשוב ביותר לשמור על סבלנות, תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תרד והאף יתעצב ויקבל את צורתו הסופית.

- לאחר שהאף מנותח חשוב ביותר להמנע מחשיפת הפנים למוקדי חום כאור שמש, מייבש-שיער, מים חמים ודומיהם, בכדי למנוע הופעתם של שטפי דם.

- ניתוח חזה: ניתן לבקש לראות תצלומים של ניתוחים קודמים של הרופא שאצלו בחרתן לעבור את הניתוח, באופן כזה תוכלו בקלות להתרשם מניסיונו ולהתרשם מתוצאות ניתוחים קוסמטיים שביצע בעבר.

- אחרי ניתוח הגדלת חזה מומלץ לבצע עיסוי שלו כפעמיים שלוש ביום, בכדי למנוע התקשחות של השתלים בשדיים. מומלץ לבקש מהרופא הנחיות מדויקות לדרך ביצוע העיסוי.

- לטיפולי פנים: בטיפולי פילינג שבהם נעשה שימוש בחומצות אלפא ביטא, חשוב מאוד לחכות עד לעונת החורף. כמו כן, חובה לעשות שימוש באמצעי הגנה מהשמש בעת הטיפול ובשבועות שאחריו.

- קיימים בבתי המרקחת ובחנויות הטבע מבחר של תכשירים וכדורים מחומרים טבעיים שיכולים להקל בהורדת נפיחות ושטפי דם לאחר מתיחת פנים. בקשו מהמנתח אינפורמציה בנוגע לנושא.

תחום הפלסטיקה זהו תחום מעניין ומורכב, במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על נושא כתר לשן או על שתלים, שווה לכם לעיין בטקסטים הבאים שלנו שתמצאו באתר http://www.mandolin.co.il/. הכי חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים על הצד הטוב ביותר ושהתוצאות יהיו לרוחכם. ושנהיה בריאים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI