דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר חברת ניקיון
חברת ניקיון
אורן דוסטרי 27/05/11 |  צפיות: 2321

חברת ניקיון: לא רק מטאטא ומגב

כיום, בשוק עם לא מעט חברות ניקיון, כשכל חברה מפארת את עצמה עם פרסומים גדולים בעיתונים, במדריכים המודפסים ובאתרי האינטרנט, קשה לדעת באיזו חברה לבחור. לנו האנשים הפשוטים נדמה שניקיון נגמר במגב ומטאטא, אולם מדובר בעולם שלם של ניסיון וידע המצטבר במשך שנים ומחולק למחלקות שונות המטפלות כל אחת בסוג שונה של ניקיון: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, הדברת מזיקים ניקוי ספות ושטיחים, ניקוי חלונות ועוד. כל אחד מאלה מצריך ניסיון וידע שונה וישנם מעט חברות העוסקות בכולן תחת קורת גג אחת.

איך נוצרת חברת ניקיון משרדים טובה

הדרך הנכונה לבחור חברת שירותי ניקיון היא לברר באילו תחומים היא עוסקת וכמה ניסיון יש לה בכל אחד מהתחומים. בעלים של חברות גדולות גם הם התחילו בקטן ועשו לא מעט טעויות עד שמצאו פתרונות חדשניים וחכמים למגוון של בעיות הקשורות בניקיון, כעבור שנים שהחברה גודלת והם מעסיקים עובדים מקצועיים, הם מעבירים את הידע הנרחב לעובדים הנאמנים וכך מונעים טעויות רבות של מתחילים היכולות לבוא על חשבון הלקוח. ניקח לדוגמה כתם גדול על שטיח משרדי מקיר לקיר שאינו יורד. עובדים שאינם מומחים לניקוי שטיחים מסוגלים להשתמש בחומרי ניקוי לא נכונים שיהרסו את השטיח. זה לא נעים ועדיף למנוע זאת מראש.

כל הפתרונות במקום אחד

חברה המחזיקה בידע רב תחומי של שירותי ניקיון יכולה לחסוך לכם כסף רב. בין אם אתם זקוקים לניקוי חלונות, או שלפתע המשרד התמלא במזיקים, או שהייתה הצפה וכל המשטחים והשטיחים נהרסו, אין צורך לפנות בכל בעיה לחברה אחרת ולקבל הצעות מחיר בנפרד. אפשר לקבל הצעת מחיר גמישה ומתחשבת הכוללת את כל הפתרונות במקום אחד, כך חוסכים גם כסף וגם מסירים דאגה מלבכם. חלק מההתמחויות דורשות אישורים ורישיונות מיוחדים, כך שלא כל אחד יכול לבוא ולומר לכם: "בטח שאנחנו עושים גם ניקיון בסנפלינג"... אם אין לו אישור לעבודה בגובה אסור לו לעסוק בזה על פי החוק, נקודה.

חברת ניקיון: תוספות

אם כן ידע, ניסיון והבנה בתחומי ניקיון רבים היא לא דבר של מה בכך וחברת שירותי ניקיון טובה לא קמה ביומיים. גם כאשר אתם מראיינים עובד חדש, אתם מעוניינים שיהיה לו ידע רחב בתחומים רבים הקשורים למקצוע על מנת שתוכלו להיעזר בו בגמישות וביעילות. לכן טוב למצוא חברה הפורשת ידיה על מגוון רחב של התמחויות בניקיון על מנת שהיא תפטור אתכם מבעיות רבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן דוסטרי


 


מאמרים נוספים מאת אורן דוסטרי
 
חברת ניקיון
כיום, בשוק עם לא מעט חברות ניקיון, כשכל חברה מפארת את עצמה עם פרסומים גדולים בעיתונים, במדריכים המודפסים ובאתרי האינטרנט, קשה לדעת באיזו חברה לבחור.

חברת ניקיון מנצחת
פעמים רבות אנו נוטים לשפוט חברה על פי שנות הותק שלה, האם יש לה מוניטין, על פי תארים בהם היא זכתה וההמלצות החיוביות עליה מאנשים קרובים. אנו עושים זאת בצדק משום שאנו יודעים שלא קל לבנות עסק, בכל תחום, עם צוות מנצח שעושה עבודתו במרץ ובסופר מקצועיות

ניקוי שטיחים
הגעתם למשרד בוקר אחד וענן אבק כיסה את החדר בדריכה הראשונה של רגלכם, ריח מוזר עלה ממנו או שפתאום אתם מתגרדים ללא סיבה. אם אחד מהדברים האלה קרו זה הזמן שהשטיח יעבור ניקוי. במקרים כאלה כנראה ששואב וספריי לא יספיקו וכדאי לנצל את ההזדמנות ולקרוא לחברת נקיון המתמחה בניקוי שטיחים שתתן לכם את הפתרונות הטובים ביותר ועל הדרך תחזיר לשטיח שלכם את הצבע העז המקורי שהיה לו.

פוליש ונקיון
התהליך המכונה פוליש, הוא בעצם תהליך של הברקה, ליטוש וניקיון של משטחים עם סוגים שונים של ריצוף. בתהליך משתמשים במכונות בעלות מראה עתידני שנועדו להבריק את הרצפה הנבחרת עם חומר מיוחד השומר עליה מבריקה לאורך זמן. לאחר מכן הרצפה שלכם תנצוץ מגאווה וכל המבקרים במשרד יביטו עליה בכבוד והערצה. כמו כן מכונת פוליש יכולה להבריק פינות שלא מגיעים אליהם בדרך כלל וחברת פוליש וניקיון מקצועית ומנוסה תדע להוציא ממנה את המקסימום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI