דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר חברת ניקיון מנצחת
חברת ניקיון מנצחת
אורן דוסטרי 26/05/11 |  צפיות: 2093

לבחור חברת נקיון מנצחת

פעמים רבות אנו נוטים לשפוט חברה על פי שנות הותק שלה, האם יש לה מוניטין, על פי תארים בהם היא זכתה וההמלצות החיוביות עליה מאנשים קרובים. אנו עושים זאת בצדק משום שאנו יודעים שלא קל לבנות עסק, בכל תחום, עם צוות מנצח שעושה עבודתו במרץ ובסופר מקצועיות. שאתם בוחרים חברת ניקוי משרדים, אתם רוצים להיות שקטים לפחות לכמה שנים ולדעת שכל מה שקשור לתחום הניקיון הכללי של המשרד נתון בידיהם המקצועיות ומסיר דאגה מלבכם.

חברה טובה מתחילה בעובדים

חברת נקיון טובה מתחילה בעובדים טובים. בענף הניקיון חברה טובה נמדדת באיכות צוות הניקיון הנשלח אל המשרד ועובד ביעילות רבה כאשר כל אחד יודע את תפקידו ואת מעלותיו. בחברת ניקוי משרדים איכותית עובדי הניקיון עוברים מיון קפדני לפני שהם מתחילים לעבוד, לאחר מכן ממיינים אותם לפי אזור מגורים, יכולת לתת שעות עבודה וקטגוריות נוספות, כך שתמיד יש גיבוי ותמיד ניתן להקפיץ עובד מיומן שממלא מקום של מי שחסר. אין אופציה כזאת להשאיר משרד פחות נקי משום שהיום יש פחות כח אדם. חברת ניקוי משרדים רצינית לא תיתן שדבר כזה יקרה. כמו כן על מנת להבטיח שגם העובדים יהנו מראש שקט בזמן העבודה חשוב לבדוק שמדובר בחברה המעניקה לעובדיה ביטוח ותנאים סוציאליים וכמו כן שכר הולם.

חברת נקיון עם ראש מאורגן

גם לעובדי ניקיון טובים דרוש ראש מכוון בדמות ראש צוות ניקיון בעל ניסיון וותק בתחום. לעתים חלק מעובדי הניקיון לא דוברי עברית לכן ראש צוות הדובר כמה שפות הוא יתרון משמעותי. כך ניתן לתאם בין חברי הצוות ביעילות ולא נוצר טלפון שבור. כמו כן ראש צוות צריך לדעת איך לארגן את שעות העבודה על מנת שכל חדרי המשרד ינוקו במקצועיות ובמידה שווה ובהתאם לזמנים. יתרון נוסף הוא ניסיון של ראש הצוות בניקיון משרדים גדולים, מוסדות או מפעלים. ראש צוות הרגיל לבנייני מגורים או בתים פרטיים עם חלל פחות או יותר קבוע, עלול למצוא עצמו מבולבל מול תנאי העבודה החדשים.

משרד נקי מתלונות

לסיכום חברת ניקוי משרדים טובה תימדד בכך שתשכחו שהיא בכלל קיימת. אם הכל מסודר, נקי ובמקום, אם יצאתם מהמשרד וחזרתם למחרת ואין שום סיבה להתלונן. השירותים המשרדיים נקיים, המטבחונים מצוחצחים, הרצפות מבריקות והעובדים לא מתלוננים. כך אתם יודעים שנעשית עבודת ניקיון טובה. מעתה תוכלו להתרכז פחות בלכלוך ויותר בעסקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן דוסטרי


 


מאמרים נוספים מאת אורן דוסטרי
 
חברת ניקיון
כיום, בשוק עם לא מעט חברות ניקיון, כשכל חברה מפארת את עצמה עם פרסומים גדולים בעיתונים, במדריכים המודפסים ובאתרי האינטרנט, קשה לדעת באיזו חברה לבחור.

חברת ניקיון מנצחת
פעמים רבות אנו נוטים לשפוט חברה על פי שנות הותק שלה, האם יש לה מוניטין, על פי תארים בהם היא זכתה וההמלצות החיוביות עליה מאנשים קרובים. אנו עושים זאת בצדק משום שאנו יודעים שלא קל לבנות עסק, בכל תחום, עם צוות מנצח שעושה עבודתו במרץ ובסופר מקצועיות

ניקוי שטיחים
הגעתם למשרד בוקר אחד וענן אבק כיסה את החדר בדריכה הראשונה של רגלכם, ריח מוזר עלה ממנו או שפתאום אתם מתגרדים ללא סיבה. אם אחד מהדברים האלה קרו זה הזמן שהשטיח יעבור ניקוי. במקרים כאלה כנראה ששואב וספריי לא יספיקו וכדאי לנצל את ההזדמנות ולקרוא לחברת נקיון המתמחה בניקוי שטיחים שתתן לכם את הפתרונות הטובים ביותר ועל הדרך תחזיר לשטיח שלכם את הצבע העז המקורי שהיה לו.

פוליש ונקיון
התהליך המכונה פוליש, הוא בעצם תהליך של הברקה, ליטוש וניקיון של משטחים עם סוגים שונים של ריצוף. בתהליך משתמשים במכונות בעלות מראה עתידני שנועדו להבריק את הרצפה הנבחרת עם חומר מיוחד השומר עליה מבריקה לאורך זמן. לאחר מכן הרצפה שלכם תנצוץ מגאווה וכל המבקרים במשרד יביטו עליה בכבוד והערצה. כמו כן מכונת פוליש יכולה להבריק פינות שלא מגיעים אליהם בדרך כלל וחברת פוליש וניקיון מקצועית ומנוסה תדע להוציא ממנה את המקסימום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI