דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הגדלת חזה בקרב גברים
הגדלת חזה בקרב גברים
ד"ר בני מייליק 31/05/11 |  צפיות: 2150

האם גברים יכולים לבצע ניתוח של הקטנת חזה?

למרות שניתוח הקטנת חזה נתפס כניתוח שמתבצע לרוב בקרב נשים , ישנו מספר רב יותר של גברים אשר עוברים ניתוח מהסוג הזה. גברים אשר חווים נפיחות של רקמת השד הגברי הם אלו אשר לרוב יבצעו את הניתוח. "גינקומסטיה" היא מילה אשר מקורה בשפה היוונית , gynaik  פירושה אישה ו- mastos  פירושה חזה.

זוהי למעשה תופעה בה גברים סובלים מחזה מוגדל מאד מה שנראה פעמים רבות כמו חזה של אישה. תופעה זו עשויה לגרום למבוכה בקרב אותם אלו הסובלים ממנה והם ינסו להסתירה בדרכים שונות כמו לבישה של חולצות רחבות וכדומה. בניגוד לדעה הרווחת זוהי אינה תוצאה של השמנת יתר בלבד. ברוב המקרים, הסיבה לתופעה אינה ידועה למרות שמייחסים תופעה זו לחוסר איזון בהורמוני המין ותגובת רקמות החזה אליהם ישנן עוד הרבה סיבות שיכולות להיות קשורות בתופעה זו כגון מחלות כבד, מחלות כליות ולפעמים  אנשים רבים סובלים ממנה בעקבות לחץ נפשי או מתחים.

תהא הסיבה אשר תהיה,הדרך הטובה ביותר לטיפול בתופעה היא באמצעות ניתוח. חלק מהשרירנים משתמשים בסטרואידים  כדי להלחם בתופעה וישנן פעמים שכימיקאלים אכן מפחיתים את נפיחות השד יחד עם זאת אם התופעה נמשכת זמן רב תרופות לא יעזרו ויש לעבור ניתוח. אלה המבצעים את הניתוח לא רק משפרים את ביטחונם העצמי אלא גם מפחיתים סכנה בריאותית כשמדובר בגברים אשר הסובלים מהגדלה עצומה של החזה אשר פעמים עשויה להגדיל את הסיכון לסרטן השד אצל הגברים.

מחקרים מראים כי 40 אחוז מהגברים המבוגרים חווים מידה מסוימת של נפיחות שד לא רצויה ולכן ניתוח פלסטי לטיפול בתופעה יכול להפחית את הנפיחות ולשפר את המראה וההערכה העצמית של מי שסובל מהתופעה. על פי האגודה האמריקנית לניתוחים פלסטיים (ASPS) 18,820 ניתוחים להקטנת חזה בוצעו בקרב גברים בשנת 2010.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר בני מייליק

דר מייליק הוא רופא בכיר מומחה בכירורגיה פלסטית. מתמחה בניתוחים לאחר ירידת משקל , ניתוחי שדיים ,שאיבת שומן ,מתיחת פנים ועוד'. באתר אינטרנט: www.drmeilik.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר בני מייליק
 
תחזיות עבור ניתוחים קוסמטיים לשנת 2011
הארגון המוביל הלאומי של מנתחים פלסטיים (ASAPS) המתמחים בניתוחים קוסמטיים, מציע סיבות מגוונות לעלייה במספר ניתוחים קוסמטיים לשנת 2011 שיבוצעו בקרב האוכלוסייה האמריקאית. התחזיות מבוססות על ראיונות עם מנתחים פלסטיים מובילים אשר מעורבים באופן פעיל במהלך הניתוחים.

הגדלת חזה בקרב גברים
למרות שניתוח הקטנת חזה נתפס כניתוח שמתבצע לרוב בקרב נשים , ישנו מספר רב יותר של גברים אשר עוברים ניתוח מהסוג הזה. גברים אשר חווים נפיחות של רקמת השד הגברי הם אלו אשר לרוב יבצעו את הניתוח. "גינקומסטיה" היא מילה אשר מקורה בשפה היוונית , gynaik פירושה אישה ו- mastos פירושה חזה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI