דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים תחזיות עבור ניתוחים קוסמטיים לשנת 2011
תחזיות עבור ניתוחים קוסמטיים לשנת 2011
ד"ר בני מייליק 31/05/11 |  צפיות: 2088

הארגון המוביל הלאומי של מנתחים פלסטיים (ASAPS) המתמחים בניתוחים קוסמטיים, מציע סיבות מגוונות לעלייה במספר ניתוחים קוסמטיים  לשנת 2011 שיבוצעו בקרב האוכלוסייה האמריקאית. התחזיות מבוססות על ראיונות עם מנתחים פלסטיים מובילים אשר מעורבים באופן פעיל  במהלך הניתוחים.

ככל שהכלכלה הולכת ומשתפרת הביקוש לניתוח מתיחת פנים יגדל.

הפופולאריות של הזרקה קוסמטית כדוגמת בוטקוס תמשיך לגדול ככל שהמוצר ימשיך להיות מפותח וכאשר מוצרים חדשים דומים יכנסו לשוק ויצרו תחרות.

ככל שהמודעות הבריאותית עולה והאוכלוסייה מבינה את הסיכון בהשמנת יתר יגדל מספר האנשים אשר ירצו לבצע ניתוחים לאחר ירידה דרמטית במשקל. יגדלו מספר ניתוחי הרמות בטן, הרמות של פלג גוף תחתון הרמת זרועות וכדומה.


ככל שמספר הלידות גדל בקרב נשים כך גם מספר הניתוחים לשתלים בחזה והרמות חזה. נשים אשר סובלות מצניחת שד אחרי לידה ירצו בניתוח הרמת חזה או השתלה.
צרכנים רבים מחפשים הנחות בכל מה שקשור בניתוחים קוסמטיים ולכן פעמים רבות הם קונים מוצרים קוסמטיים ומנסים זאת בעצמם או מבצעים ניתוחים זולים באמצעות אנשים לא מנוסים. כמובן שזה מוביל למקרים נוראיים של פגיעה חמורה באזורים שונים בגוף מה שמצריך ניתוח קוסמטי מקצועי של רופא מומחה.


ככל ששאיבת שומן תמשיך להיות דרך הזהב של הפחתת שומן ימשיך להיות ניסיון למצוא טכניקות לא פולשניות ואסתטיות להסרת השומן אשר עשוי להוות כחלופה בעתיד או כתוספת לניתוח.
ככל שהפופולאריות של ניתוחים פלסטיים לא פולשניים עולה מנתחים רבים ויצרנים יפתחו טכניקות חדשות ומוצרים חדשים בכדי לקדם את המדע ולנסות להפיק תוצאות טובות יותר וצמצום זמני החלמה של הניתוחים.


סלבריטאים רבים ברחבי ארה"ב עברו ניתוחים כגון הרמת ישבן לכן מומחים מצביעים על עלייה בסוג ניתוח זה בקרב האוכלוסייה בשנת 2011 ועל הרצון לדמות לאותם סלבריטאים. 
ההבנה העולה בקרב הצרכנים לגבי סוגי התרופות וסוגי הניתוחים השונים תקל על הרופאים ועל המטופלים לקבוע מה בהתייחס לתוצאות ניתוחים אסתטיים הוא עובדה ומהי בדיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר בני מייליק

דר מייליק הוא רופא בכיר מומחה בכירורגיה פלסטית. מתמחה בניתוחים לאחר ירידת משקל , ניתוחי שדיים ,שאיבת שומן ,מתיחת פנים ועוד'. באתר אינטרנט: www.drmeilik.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר בני מייליק
 
תחזיות עבור ניתוחים קוסמטיים לשנת 2011
הארגון המוביל הלאומי של מנתחים פלסטיים (ASAPS) המתמחים בניתוחים קוסמטיים, מציע סיבות מגוונות לעלייה במספר ניתוחים קוסמטיים לשנת 2011 שיבוצעו בקרב האוכלוסייה האמריקאית. התחזיות מבוססות על ראיונות עם מנתחים פלסטיים מובילים אשר מעורבים באופן פעיל במהלך הניתוחים.

הגדלת חזה בקרב גברים
למרות שניתוח הקטנת חזה נתפס כניתוח שמתבצע לרוב בקרב נשים , ישנו מספר רב יותר של גברים אשר עוברים ניתוח מהסוג הזה. גברים אשר חווים נפיחות של רקמת השד הגברי הם אלו אשר לרוב יבצעו את הניתוח. "גינקומסטיה" היא מילה אשר מקורה בשפה היוונית , gynaik פירושה אישה ו- mastos פירושה חזה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI