דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה זהו זה עוברים דירה
זהו זה עוברים דירה
יעל מלמד 07/06/11 |  צפיות: 2507

עוברים לעיר הגדולה? השכר דירה גדול עליכם? לא תמצאו הרבה אנשים שמעבירים את כל חייהם באותו מקום. לא מעט אנשים מוצאים צורך להחליף מקום מגורים בכמה מקרים במשך חיים שלמים. העברת תכולת הבית נתפסת כתהליך מתיש. המאמר הזה יתן מענה לאלו שנכנסים לבית חדש בקרוב, ובו תוכלו לקרוא על כמה עצות על הובלות ירושלים.

זה לא סוף העולם


קחו את זה בקלות. רוב האנשים עוזבים את הבית למקום חדש בנסיבות חיוביות כגון שדרוג לבית מרווח יותר או שהסתיימה בניית ביתם. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מתיש נוסף בדרך אך גם אותו תוכלו להעביר בשלום.

עוברים דירה - כל מה שצריך למעבר דירה קל, מזורז וללא דאגות


אל תתמהמהו, תבדקו את כל האפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם מספר שבועות לפני המעבר. באמצעות ההכנה לא תהיו בלחץ ותהיו ערוכים ליום המעבר בדרך מוצלחת.

אין רגע לארוז? קיימות חברות המציעות שירות של אריזה כחלק מההובלה. צוות עבודה יגיע ימים ספורים לפני יום העברת הדירה בכדי לארוז חפציכם.

במקרה שנדרש מכם לפנות את הדירה לפני התאריך בו יש לכם אפשרות להכנס לדירה החדשה אין מה לדאוג! בכל אזור קיימים מספר עסקים שבבעלותם מחסנים המושכרים לאחסנת תכולה. המחסנים מושכרים לשבועיים איך ניתן למצוא אחסון לטווח הארוך ואפילו זול יותר.

אל תחסכו על הובלה בירושלים


לא משנה אם אתם אורזים את תכולת המשרד או שקיבלתם החלטה לשכור את שירותי חברת הובלה למשימה זו חשוב לארוז את החפצים בצורה מוקפדת על מנת שיגיעו בשלום למעונכם החדש. בטוח לא הייתם מעוניינים שפסל הסברובסקי שסבתא מזל קנתה לכם לפני מותה לא ישרוד את טלטלות הדרך.

לא חוסכים באמצעים כשמדובר על חברת הובלות אמינה, לא כל אחד עם טרנזיט יכול להיות מוביל. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מכונת כביסה, מקרר וכדומה דורשים מיומנות גדולה. כמו כן, רהיטים כגון: ספות גדולות, ארונות אשריצטרכו פירוק והרכבה. עקב כך, עליכם לוודא שהמוביל שלקחתם מוכן לעבודה זו. פעולה זו דורשת תשלום בנפרד.

מדדו את המעברים השונים במתחם הנוכחי ובמתחם אליו אתם מעבירים את הרהיטים. במידה ודלתות החדרים צרות מדי יתכן ותצטרכו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

תמיד תוכלו לשכור שירותים של מנוף מחברה בנפרד אך מומלץ יותר לבדוק אם החברה שאותה שכרתם לביצוע העבודה עובדת עם שירותי מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש מצבים שמומלץ לקחת מנוף להובלה, גם אם אפשר בלי. שימוש במנוף יחסוך בשפשוף החפצים על הקירות במהלך הכניסה והיציאה מהמעליח.

רוצים לשמוע מידע נוסף? מעוניינים בהמלצות ובדיקת מחירים?
בקרו באתר שלנו http://www.hger.co.il/ ותקבלו הצעות נוספות ממיטב אנשי המקצוע בתחום

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI