דף הבית בידור ופנאי קולנוע רובוטריקים 3 לצפייה ישירה
רובוטריקים 3 לצפייה ישירה
yont1 13/06/11 |  צפיות: 16739

רובוטריקים 3
בסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה ממשיכים הרובוטריקים והשקרניקים בקרבות בינם כשאף צד אינו מצליח להערים על הצד השני וישנו איזון כוחות בין הצדדים. בעלילת הסרט רובוטריקים 3 לצפייה ישירה כאשר הגעתו של שוקוויב שליט סייברטון לכדור הארץ מפירה את האיזון בין הכוחות לטובת השקרניקים. עלילת הסרט מתרחשת על רגע המלחמה הקרה בין ארה"ב ורוסיה כשהרובוטריקים לוקחים חלק חשוב במלחה הקרה. הפעם הוחלט להחליף את השחקנים מייגן פוקס בשחקנית רוזי הנינגטון כשהשינוי לא אמור להוות ירידה או "נפילה" בדמות השחקנית. הסרט שצפוי לצאת לאקרנים בתאריך ה 30.6.11 צופה לנו שובר קופות כמו סרטים רבים נוספים שצפויים לצאת הקיץ וללא ספק מובטח לנו סרט איכותי שימשוך קהל רב לאולמות הקולנוע השונים ולאתרי סרטים לצפייה ישירה.
רובוטריקים 3 לצפייה ישירה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yont1


 


מאמרים נוספים מאת yont1
 
התקרחות
בעיה נפוצה מאוד בעולם כולו הינה התקרחות ונשירת שיער בעיקר אצל גברים, כאשר מן הנתונים עולה כי ככל שעולים עם הגיל אחוז הסובלים מנשירת שיער בדרך לקרחות תופס אחוז גבוה יותר ויותר מהאוכלוסייה. מדענים מכל קצוות העולם החלו במרוץ למציאת תרופה או טיפול לבעיית התקרחות הגברית שכן היא מדירה שינה מעיניהם של מאות מיליוני בני אדם מכל העולם.

רובוטריקים 3 לצפייה ישירה
13/06/11 | קולנוע
בסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה - רובוטריקים 3 לצפייה ישירה ממשיכים הרובוטריקים והשקרניקים בקרבות בינם כשאף צד אינו מצליח להערים על הצד השני וישנו איזון כוחות בין הצדדים.

שירים להורדה
11/06/11 | שירה
שירים להורדה מאפשרים מוזיקה מוזיקה וקבצי מדיה שונים בלחיצת כפתור פשוטה ובכך חוסכת מאיתנו שמיעה או קנייה של דיסקים שלמים כשהצורך הוא בשיר אחד בלבד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI