דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער התקרחות
התקרחות
yont1 21/06/11 |  צפיות: 4750

בעיה נפוצה מאוד בעולם כולו הינה התקרחות ונשירת שיער בעיקר אצל גברים, כאשר מן הנתונים עולה כי ככל שעולים עם הגיל אחוז הסובלים מנשירת שיער בדרך לקרחות תופס אחוז גבוה יותר ויותר מהאוכלוסייה. מדענים מכל קצוות העולם החלו במרוץ למציאת תרופה או טיפול לבעיית ההתקרחות הגברית שכן היא מדירה שינה מעיניהם של מאות מיליוני בני אדם מכל העולם.

חברות רבות הבינו את הפוטנציאל הכלכלי העצום הטמון במציאת תרופה או טיפול לתופעת ההתקרחות ונשירת השיער בגברים שכן תרופה איכותית ומצליחה תביא לרכישות היקפים עצומים. ואכן, בשנים האחרונות פותחו מספר תרופות המציעות טיפול איכותי ויעיל לבעיית התקרחות ונשירת השיער תוך הבנת שוש הבעיה וטיפול ממוקד בו בדרך להשארת שיער על ראשיהם של גברים רבים. אחוזי ההצלחה מפתיעים ומרשימים למדיי כאשר למעלה מ 90 אחוזי הצלחה ניתנים לשיטות השונות.

שורש הבעיה
קצת ידע כללי אינו מזיק, בפסקה הבאה נפרט מהו למעשה הגורם הפוגע בשיער הראש בגברים ומביא לנשירת שיער ואף להתקרחות. בגוף כל גבר מצוי הורמון הטסטוסטרון (ההורמון הגברי) האחראי על מגוון תהליכים שונים בגוף הגבר הקשורים בגבריותו החל מצמיחת שיער, מבנה גוף ועוד. בשלב מסוים חלק מהורמוני הטסטוסטרון נהפכים בתהליכים כאלו ואחרים להורמון ה DHT המזוהה גם הוא עם גברים בלבד. הורמון זה פוגע באספקת הדם לקרקפת נתון הפוגע בזקיק השערה לאורך זמן ומביא לנשירת זקיקי השיער החלשים.

תרופה המונעת את היווצרות הורמון ה DHT בתדירות גבוה הפוגעת באספקת הדם לקרקפת תפתור למעשה את בעיית נשירת השיער ותביא להתחזקות זקיקי השיער. תרופות כאלו מצויות כיום בשוק התרופות והטיפול בקרחות בגברים ומאפשרות לגברים רבים ליהנות משיער למרות נטייתם להתקרחות. נטילת הכדור באופן יופי מביאה לשיפור כבר בשבועות הראשונים בכל הקשור לנשירה מאסיבית).

שיטה נוספת למניעת התקרחות היא שימוש בחומר החייב להגיע במגע ישיר עם הקרקפת והאזורים המקריחים. חומר זה נספג בעור ומעודד אספקת דם לקרקפת גם כאשר מצוי בגופנו ריכוז גבוה של DHT  שכן פעילותו של החומר חזקה מפעילותו של ההורמון. התוצאות בשטח מפליאות ומרשימות כשמקומות בקרקפת בהם נשר השיער (קרחות) נצפתה צמיחה מחודשת של שיער.

שיטה נוספת כיום היא עיסוי ומסאג' הקרקפת. מחקרים מעלים כי עיסוי ומסאג' מגבירים את אספקת הדם לראש גם כאשר בגופנו מצוי הורמון ה DHT. לדעת רבים זוהי שיטה יעילה ומצליחה המראה גם תוצאות על פני השטח. החיסרון היחיד הוא זמני הטיפול הארוכים והצורך היום-יומי בטיפולים שכאלו.

תופעת ההתקרחות נראית כתופעה שהולכת להיעלם ולהימחק אט אט מן העולם הודות למגוון תרופות וטיפולים איכותיים המאפשרים לכל אדם ליהנות מהשיער לאורך שנים רבות גם אם החלו אצלו תהליכים נשירה והתקרחות כאלו ואחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yont1


 


מאמרים נוספים מאת yont1
 
התקרחות
בעיה נפוצה מאוד בעולם כולו הינה התקרחות ונשירת שיער בעיקר אצל גברים, כאשר מן הנתונים עולה כי ככל שעולים עם הגיל אחוז הסובלים מנשירת שיער בדרך לקרחות תופס אחוז גבוה יותר ויותר מהאוכלוסייה. מדענים מכל קצוות העולם החלו במרוץ למציאת תרופה או טיפול לבעיית התקרחות הגברית שכן היא מדירה שינה מעיניהם של מאות מיליוני בני אדם מכל העולם.

רובוטריקים 3 לצפייה ישירה
13/06/11 | קולנוע
בסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה - רובוטריקים 3 לצפייה ישירה ממשיכים הרובוטריקים והשקרניקים בקרבות בינם כשאף צד אינו מצליח להערים על הצד השני וישנו איזון כוחות בין הצדדים.

שירים להורדה
11/06/11 | שירה
שירים להורדה מאפשרים מוזיקה מוזיקה וקבצי מדיה שונים בלחיצת כפתור פשוטה ובכך חוסכת מאיתנו שמיעה או קנייה של דיסקים שלמים כשהצורך הוא בשיר אחד בלבד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI