דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה איפה לחפש חברת הובלות
איפה לחפש חברת הובלות
יעל מלמד 22/06/11 |  צפיות: 2373

מפנים אתכם מהבית? קניתם בית חדש? מיעוט של אנשים גרים כל החיים באותו בניין. חלק גדול מהאנשים נאלצים להחליף מקום מגורים מס' פעמים עד שהם מוצאים את מקומם. העברת דירה נתפסת כתהליך מעייף וארוך. המאמר שלפניכם מובא לידיאלו שמעבירים את המשרד בשבוע הבא, ובו תחשפו לנק' למחשבה על הובלות.

זה לא סוף העולם


תזכרו למה אתם עוברים. הרבה אנשים עושים מעבר בנסיבות טובות כגון שדרוג לקוטג' בסביבה נוחה יותר או כשסיימו לבנות דירה חדשה. אין ויכוח, המעבר הוא שלב מתיש אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך ובקלות.

הובלה דירה - מיטב העצות למעבר קל, זריז וללא עצבים


היו מוכנים, עברו על כל האפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם מספיק זמן לפני המעבר. בזכות הבדיקה תחסכו מעצמכם לחץ מיותר וכך תעברו את יום המעבר בצורה חלקה.

אין מספיק זמן לארוז? כיום באפשרותכם למצוא חברות רבות שנותנות שירותי אריזה כחלק מההובלה. צוות אריזה מנוסה יגיע יומיים לפני ההובלה כדי לארגן תכולת הבית שלכם.

אם נקלעתם למצב שדורשים מכם להתפנות מהירה לפני היום בו תוכלו להכנס למתחם אליו אתם עוברים אין מה להכנס ללחץ! בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא כמה עסקים שכל מטרתם אחסון תכולה. תוכלו להשכיר את המחסנים לחודשים ספורים אך בחלקם יש גם אחסון ליותר זמן ואף בתעריף נמוך יותר.

אל תחסכו על הובלה במרכז


אם אתם אלו שאורזים את הדירה או שהעדפתם לשכור את שירות חברת ההובלות כדי לארוז מומלץ מאוד לארוז את הדברים היקרים לכם בקפדנות כך הם יגיעו בבטחה לבית החדש. בטוח לא הייתם מעוניינים שכלי החרסינה היקר שסבתא רבתא חנה נתנה לכם לחתונה ישבר בדרך, נכון?

אל תחסכו בהוצאות על מובילים מקצועיים, לא כל אחד עם משאית הוא מוביל אמין. הובלת חפצים מסוימים כגון: פסנתר, מקרר וכו' דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. אל תשכחו שיש ריהוט כמו: מזנונים מעץ מלא, פינת אוכל גדולה אשר יצטרכו פרוק והרכבה. עקב כך, יש לבדוק שחברת ההובלות שלקחתם מוכנה לעשות זאת. פעולה זו תביא לתשלום נוסף.

בדקו את רוחב הדלתות בדירה הנוכחית ובדירה אליה אתם מעבירים את הדברים. אם יקרה ודלת הבניין צרה מדי יש מצב טוב שתזדקקו להוסיף שירות של מנוף.

יש לכם אפשרות לקחת שירותי מנוף בצורה נפרדת אך הדרך הטובה יותר היא לבדוק אם החברה שאותה שכרתם לביצוע העבודה ביכולתה לספק מנוף, כך תצמצו עלות. יש מצבים ששווה לקחת מנוף, גם אם זה בתוספת תשלום. השכרת מנוף תחסוך זמן וטלטול מיותר של החפצים בכניסה ויציאה מהמעלית.

מחפשים מידע נוסף? זקוקים להמלצות ובדיקת מחירים זריזה?
הכנסו עוד היום לאתר שלנו http://www.movehome.co.il/ ותקבלו מאמרים, טיפים והצעות מחיר מטובי אנשי המקצוע בתחום

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI