דף הבית עסקים מיתוג הדפסה על בלונים
הדפסה על בלונים
יובי 24/06/11 |  צפיות: 3337

הדפסה על בלונים לאירועים

יש לכם אירוע מרגש? חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת? ישנם אלמנטים רבים שניתן להיעזר בהם על מנת לשדרג את האווירה, על מנת לגרום לאירוע שלכם להיות מעניין ומיוחד. הזמנה של שירות הדפסה על בלונים בצורות שונות ומדליקות יכול לשדרג את האירוע. אחת הדוגמאות הטובות היא הדפסה של מספר היום הולדת על הבלונים ליצירת אווירה מותאמת אישית, כמו כן ניתן להדפיס ציור של הזוג המתחתן או לחילופין ציור של ילדי היום הולדת או הבר מצווה. כך ניתן בקלות וללא הרבה מאמץ ליצור אווירה מיוחדת במינה, ללא עלות גבוה מידי – אך בעזרת רעיון מקורי וייחודי.

הדפסה על בלונים קידום מכירות

רוצים להפיק יום מכירות ? הפנינג ענק של החברה שלכם במטרה לקדם אותה ? על מנת להפיק יום מכירות מוצלח באמת או ערב מכירות ייחודי, הדפסה על בלונים הינה אחד מהאפשרויות הפשוטות ביותר עבור התאמת האירוע לחברה. כאשר אתם רוצים להקים דוכן מכירות בעיר או בקניון, והינכם מעוניינים שישימו לב אל הדוכן שלכם וליצור בז סביבו בכל הקניון או אזור הדוכן בעיר וכדומה, חלוקה של בלונים מודפסים יכולה לפעול הרבה על מנת לשפר לכם בצורה משמעותית את הנוכחות שלכם באזור המכירות. שירות הדפסה על בלונים מאפשר לכם, להדפיס סלוגנים, לוגו או את שם החברה במטרה לחלק לכל אחד שעובר ליד הדוכן את הבלון ובכך לקדם את המכירות שלכם.

הדפסה על בלונים עבור בתי ספר וקייטנות

הדפסה על בלונים עבור בתי ספר וקייטנות הינה אחת הדרכים הפשוטות ביותר לשמור על אחידות בבית הספר במקרים רבים בהם ישנו כנס של כמה בתי ספר או שבית הספר יוצא לטיול מחוץ לכותלי בית הספר. כך ניתן תמיד להבחין בכל התלמידים, היכן שהם נמצאים בזכות הבלון המורם באוויר באמצעות גז ההליום, ומאפשר לכם כמורים בבית הספר, מדריכים בקייטנה ואחראים בכלל לראות בכל רגע היכן כל התלמידים או החניכים ואם מישהו לא יצא מהאזור המסוכם, במקרה הזה, הדפסה על בלונים יכולה ממש לשמש כאמצעי בטיחותי.

הדפסה על בלונים עבור ארגוני מחאה ופוליטיקה

הדפסה על בלונים עבור ארגוני מחאה ותנועות פוליטיות הינה דרך מצוינת לשיווק רעיונות, ערכים ושיווק תנועות. כולם זוכרים את הימים בהם היו מפריחים בלונים כחולים לסימון הזיכרון שלנו ברון ארד או כמחאה על ההתנתקות מגוש קטיף בהפרחת בלונים כתומים, וקשירתם למכוניות.

הדפסה על בלונים מחירים שונים

מחירי ההדפסה על בלונים משתנים מאוד בין הזמנה אחת לאחרת, אינו דומה המחיר של מפלגה המזמינה אלפי בלונים לקייטנה המזמינה מאה בלונים מודפסים. כמו כן המחיר של הדפסה על בלונים משתנה מאוד בהתאם לסוג הבלון וגודלו, ישנם בלונים קטנים ורגילים וישנם בלונים בצורות שונות ומיוחדות. המחיר למעשה בנוי מפרמטרים רבים והוא נקבע לכל הזמנה בנפרד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובי


 


מאמרים נוספים מאת יובי
 
רהיטים במבצע
10/07/11 | צרכנות
הידעתם ? לשולחנות תפקיד משמעותי בעיצוב הבית וזאת למרות שאנשים נוטין ליחס את הכוח הגדול בהשפעה על העיצוב לרהיטים אחרים או לצבעי הקירות.

הדפסה על בלונים
24/06/11 | מיתוג
יש לכם אירוע מרגש ? חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת ? ישנם אלמנטים רבים שניתן להיעזר בהם על מנת לשדרג את האווירה, על מנת לגרום לאירוע שלכם להיות מעניין ומיוחד.

טיפול פסיכולוגי בפוביות, דיכאון, וחרדה
בעקבות מחקרים חדשים, חוקרים מתחילים לראשונה להשתעשע באפשרות שטיפול כרוני-התנהגותי יכול לסייע לאנשים במקרים מגוונים, באמצעות השינויים בכימיה ובארכיטקטורה של מוח האדם אותם הוא גורם.

מדריך לקנייה של מטבחים למציאת מבצעים ודילים
27/11/10 | צרכנות
מדריך קנייה למטבח יכול להופיע במגזינים, אתרי אינטרנט וחוברות המחולקות מידי שנה ליד הדלת שלכם בבית כמו מדריך טלפונים המחולק מידי שנה בכניסה לבית. תוכלו לעיין באינטרנט- שזה תמיד יהיה המעודכן ביותר אם אפשרויות לבדוק חברות המייצרות בארץ וגם בחו"ל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI