דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה חברת הובלה ואחסנה
חברת הובלה ואחסנה
יעל מלמד 19/07/11 |  צפיות: 2457

הבית שלכם עובר שיפוץ יסודי? קניתם דירה חדשה? קיימים מעט אנשים ששוכנים כל החיים באותו רחוב. רוב האנשים מוצאים צורך להחליף מקום מגורים בכמה נקודות במהלך החיים. מעבר דירה נתפס כתהליך ארוך ומתיש. הקטע הבא יתן מענה לאלו שהחליטו לעבור עוד זמן קצר, ובו נכללות עצות על מחירון הובלות.

הסתכלו על חצי הכוס המלאה


הביטו בחיוב על המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוברים בית מסיבה משמחת כגון מעבר לבית גדול או שהסתיימה בניית ביתם. בהחלט, מעבר דירה הוא שלב מייגע נוסף אך גם אותו ניתן להעביר בקלות.

פתרונות אריזה - כל מה שצריך למעבר זריז וללא דאגות


היו ערוכים, תבדקו את כל האופציות להעברת תכולת הדירה שלכם מבעוד מועד. אם תקפידו לעשות זאת לא תהיו בלחץ ותהיו ערוכים ליום הובלת הדירה בצורה מוצלחת.

לא מצליחים להגיע לאריזה? ניתן לאתר מספר חברות המספקות שירותי אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות של עובדים מנוסים יגיע למשרד ימים אחדים לפני יום המעבר כדי לארוז בקופסאות את הציוד שלכם.

אם נתקלתם במקרה שנכפה עליכם לפנות את הבית לפני הזמן בו תוכלו להכנס לבית אליו אתם עוברים אל תחששו! בארץ ניתן למצוא מספר עסקים שבבעלותם מחסנים שניתנים להשכרה למטרת אחסון תכולת משרדים. המחסנים ניתנים להשכרה לשבועיים אך יש גם אחסון ליותר זמן ואף במחירים זולים יותר.

לא מתקמצנים על הובלה ואחסנה


בין אם אתם אורזים בכוחות עצמכם או שפשוט לקחתם את שירותי חברת הובלות לעניין יש להקפיד לארוז את הדברים שלכם בדקדקנות כך שיגיעו בשלום לבית החדש. לא הייתם רוצים לראות את כלי הקריסטל שדודה רבקה נתנה לכם בירושה ישבר בטלטלות הדרך.

אל תחסכו בהוצאות על חברת הובלות אמינה, לא כל אחד עם ואן הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מקרר, פסנתר וכו' דורשים מיומנות. כמו כן, רהיטים כגון: ספות גדולות, פינת אוכל גדולה אשר יצטרכו פרוק והרכבה. בגלל זה, יש לבדוק שהמוביל שלקחתם מסוגל לכך. פעולה זו מצריכה תשלום בנפרד.

מדדו את דרכי הגישה בבניין הנוכחי ובבניין אליו אתם מעבירים את הרהיטים. אם דלת הבניין צרה מדי יש מצב שתזדקקו להוסיף שירות של מנוף.

תוכלו להשכיר שירותים של מנוף בצורה נפרדת אך מומלץ להרים טלפון ולבדוק אם החברה שאותה שכרתם לביצוע המלאכה מספקת שירותי מנוף בנוסף, כך תצמצמו עלויות. יש מצבים שמומלץ להוסיך שירותי מנוף להובלה, גם אם אפשר להסתדר בלי. השכרת מנוף תחסוך מכות ושריטות על החפצים בדרך למשאית.

מחפשים מידע נוסף? זקוקים להמלצות ובדיקת מחירים זריזה?
בקרו עוד היום באתר האינטרנט שלנו http://www.movehome.co.il/ ותקבלו פרטים, טיפים והצעות מטובי נותני השירות

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI