דף הבית עסקים שיווק ופרסום פליירים כשיטת פרסום יעילה לעסקים
פליירים כשיטת פרסום יעילה לעסקים
refael shalom 03/08/11 |  צפיות: 3424

פליירים הם מודעות פרסום קטנות, שמחולקות לרוב לתיבות הדואר, ולעתים גם מוצמדות למגבי מכוניות ולדלתות של דירות. פליירים הם שיטה פופולארית מאוד לפרסום, וניתן למצוא פליירים שמפרסמים מגוון רחב של מוצרים ושירותים. את הפליירים מדפיסים בבתי דפוס שיכולים להדפיס בקלות כמות גדולה של פליירים, ומעצבים אותם בעזרת מעצב גרפי או  אם יש לכם ידע אישי בעיצוב תוכלו לנסות בעצמכם עיצוב פליירים.

פליירים נחשבים לשיטת פרסום יעילה שבעזרתה ניתן להגיע לכמות גדולה של אנשים ובהוצאה סבירה במרבית המקרים. ישנים פליירים במגוון של רמות מחיר- כך נמצא למשל פליירים פשוטים מנייר דק המודפסים בצבע אחד, ועד לפליירים מהודרים שמודפסים על נייר עבה ומבריק, עם הדפסה צבעונית ואיכותית. הכול תלוי במחיר שאתם מוכנים לשלם על הפלייר.

בתחום הפליירים פועלות חברות רבות, שמציעים פליירים מסוגים שונים- פליירים לעסקים ולחברות, פליירים פשוטים לתיבות הדואר, פרוספקטים מהודרים יותר ועד לקטלוגים עבים ומקצועיים. רוב החברות שמציעות שירותי עיצוב והדפסת פליירים מעסיקות מעצב גרפי המנוסה בעיצוב פליירים שיוכל לעצב לכם את המודעה בצורה מהירה ומקצועית, ובמרבית המקרים תוכלו לקבל את הפליירים מוכנים תוך כמה ימים.

האם פרסום בעזרת פליירים עובד?

יש שחושבים שרוב האנשים זורקים את הפליירים וכלל לא מסתכלים עליהם, אך הדבר אינו נכון. גם אם אחוז גבוה של אנשים משליכים את המודעות לפח, הרי שבמקרים רבים אנשים קודם כל מציצים על הפליירים השונים שקיבלו, ממיינים ובוחרים אילו פליירים להשליך מיד ועל אלו להסתכל שוב במועד מאוחר יותר- וכאמור לא לזרוק אותם מיד. ישנן פעולות שבעזרתן ניתן לגרום ללקוח הפוטנציאלי לא לזרוק את הפלייר לפח- כך למשל להציג הנחה כלשהי למי שיראה את הפלייר או קופון שניתן לגזור ממנו, או לעצב את הפלייר בצורה ויזואלית מושכת במיוחד.

על ידי שמירה של הפלייר, ייתכן שאותו אדם יסתכל עליו שוב מאוחר יותר, יקרא את הטקסט ויפנים את המסר של המודעה שמולו. פליירים יכולים להכיל מידע רב יחסית, וכך להראות לקורא שמודבר במוצר איכותי ששווה לו לנסות לפחות פעם אחת. את הפליירים יש לחלק בכמות גדולה, וכך לנסות להגיע לכמות גדולה ככל האפשר של לקוחות פוטנציאליים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 refael shalom


 


מאמרים נוספים מאת refael shalom
 
פליירים כשיטת פרסום יעילה לעסקים
מהם פליירים? כיצד נוכל לפרסם פליירים בצורה הטובה ביותר עבור העסק? ועוד מבחר טיפים בנושא פליירים במאמר זה.

מספר דרכים לשפר עיצוב גרפי
כיצד אוכל לשפר עיצוב גרפי? מה עליי לדעת לפני בניית עיצוב גרפי? ועוד מבחר טיפים בנושא גרפיקה.

מה עושה בעצם מעצב גרפי?
מה לומדים בכדי להפוך למעצב גרפי מקצועי?
מהם התחומים בהם יכול לעסוק מעצב גרפי?
כיצד מעצב גרפי מעביר את המסר ללקוח דרך העיצוב הגרפי?
ועוד מספר נקודות בתחום העיצוב הגרפי במאמר זה.


תוכן הלימודים של רואי חשבון
מה בעצם לומדים רואי חשבון? היכן ניתן ללמוד ראיית חשבון?
מהו כוללים הלימודים במוסדות האקדמאיים? ועוד מבחר טיפים בנושא.


חשיבותו של לוגו לעסק
מהו בעצם לוגו? מדוע עלינו להשקיע בלוגו מקצועי לעסק שלנו? מהי החשיבות הגדולה בעיצוב לוגו? כל זאת ועוד מבחר טיפים בנושא במאמר זה.

כיצד לבחור את רואי החשבון שלנו?
מה עלינו לדעת לפני בחירה של רואה חשבון לעסק החדש? ההבדלים בין רואה חשבון פסיבי ואקטיבי, המדדים לבחירת רואה החשבון ומבחר טיפים בנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI