דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים אלעד מערכות תשווק בישראל פתרון CRM בנקאי חדשני מבוסס Dynamics CRM של מיקרוסופט
אלעד מערכות תשווק בישראל פתרון CRM בנקאי חדשני מבוסס Dynamics CRM של מיקרוסופט
אייל מדינה 04/08/11 |  צפיות: 3243

חברת אלעד מערכות חתמה על הסכם לשיווק, יישום והטמעת הפתרון המוביל באירופה לתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM) לשוק הבנקאות, המבוסס על מערכת Microsoft Dynamics CRM.

פתרון ה- CRM לבנקאות – VeriTouch הוא פתרון מקיף, מלא ומותאם לצרכים והמאפיינים של גופים בנקאיים. הפתרון פותח על ידי חברת וריפארק שזכתה בתואר השותף המצטיין של מיקרוסופט בתחום ה- CRM הפיננסי ב- 2010, כאשר כבר היום יש לפתרון עשרות התקנות בבנקים, מרביתם כאלה המונים מאות רבות של סניפים, באירופה והמזרח התיכון.

מערכת VeriTouch מספקת הסתכלות מלאה 360 מעלות על הלקוח ומסייעת להבין את היעילות ואיכות הקשר עם כל לקוח ולקוח באמצעות גישה נוחה למידע. ממשק המערכת נוח ואינטואיטיבי, כאשר תוכנת האאוטלוק משמשת כשולחן העבודה של עובד הבנק. תמונת הלקוח כוללת מרכיבים כמו: פעילויות שביצע עם הבנק, תלונות, קמפיינים שהוצעו ללקוח, קשרי משפחה של הלקוח, כרטיסי האשראי ועוד. היא מאפשרת להוציא קמפיינים ללקוחות על פי פילוח מבוקש בערוצים שונים דוגמת דואר אלקטרוני ו- SMS. במערכת ניתן דגש חזק על מתן מידע לפקיד בסניף או ב - Call Centers כך שניתן יהיה לבצע מכירות צולבות (Cross Sales).

המערכת מאפשרת גישה לנתונים במערכת מכל ערוץ – אינטרנט, קיוסק מידע, טלפון סלולרי, סניף וכו' ובמקביל, מאפשרת איסוף מידע על הלקוח בכל נקודת תקשורת עם הבנק.
הפתרון יכול לשמש את הסניף, את היחידות העסקיות ואת המוקדים הטלפוניים - Call Centers. המערכת כוללת דשבורד למנהלים היכולים לצפות בנתונים אודות ביצועי קמפיינים, לצפות בתלונות ומקרים פתוחים, ניתוחים ברמת הסניף, פילוחי לקוחות ועוד. מערכת VeriTouch ערוכה לשילוב פעילויות שיווקיות ברשתות חברתיות וכוללת אופציות פניה חכמות ללקוחות ברשתות החברתיות.

לדברי אופיר בר-און סמנכ"ל השיווק והמכירות של אלעד מערכות, "פתרון VeriTouch מספק מענה מלא התואם במדוייק את הלוגיקה של קשרי הלקוחות ותהליכי העבודה במוסדות בנקאיים. מדובר בפתרון רחב מאוד המספק תמונת לקוח מלאה וקלה להבנה ומשפר את חויית הלקוח בכל ערוץ התקשרות עם הבנק. המערכת מספקת פתרון לכל טווח השירותים הבנקאיים, החל משירות רגיל בסניפים, חשבונות עסקיים, בנקאות פרטית ובנקאות השקעות. הפתרון כולל סט רחב מאוד של תהליכים בנקאיים, אשר חוסך ללקוחות המיישמים לפתח פתרונות חדשים שאינם קיימים בפתרונות CRM אחרים. פירוש הדבר שמרגע שהבנק קיבל החלטה עסקית ה- Time to Market יכול להיות קצר מאוד.

בר און הוסיף: "הסכם זה מחזק את פעילותה של אלעד מערכות בעולם הבנקאי, עולם בו עסקנו עד כה בפיתוח יישומים ייעודיים, פתרונות Web וניהול תהליכים עסקיים. מהיכרותנו הטובה עם הצרכים של הבנקים מדובר במערכת המותאמת לצרכי הבנק עם גמישות המאפשרת יישום מהיר ושימוש קל ונוח. ל- Dynamics CRM יש ממשק משתמש ידידותי ונוח בהרבה בהשוואה למערכות CRM אחרות.

לדברי זיוה חייט, מנהלת קבוצת פתרונות עסקיים, במיקרוסופט: "אנו מברכים את אלעד מערכות על הסכם שיתוף הפעולה הזה, החושף את השוק הישראלי לפתרון עשיר הנותן מענה מדויק לצרכים העסקיים, השיווקיים והשירותיים של בנקים. ייצוג זה צפוי להגדיל את היישומים הקיימים של Dynamics CRM במגזר הבנקאי".

"הפתרון מאפשר ליזום פעילויות שיווקיות יעילות ומדידות על מנת למקסם את התגובה מן הקמפיין בכל הערוצים ולהגדיל את מספר הלידים וההזדמנויות, כאשר השימוש במידע הבנקאי מתבצע בזמן אמת. היא כוללת שילוב תהליכי עבודה אוטומטיים, המאפשרים לבנקים לנצל ביעילות הזדמנויות ולשפר את טיב השירות ללקוח. היא מספקת ניהול לקוחות פשוט יותר ברמת הסניף על מנת ליזום קמפיינים מקומיים ולהגדיל מכירות", הוסיפה חייט.

אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Primier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשייה אווירית, משטרת ישראל ועוד.
קבוצת אלעד הוקמה לפני 29 שנים והיא מעסיקה למעלה מ 700 מומחים. www.elad.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל מדינה


 


מאמרים נוספים מאת אייל מדינה
 
אנליסטים: רכישת dynaTrace על ידי Compuware מחזקת את הובלתה בתחום ניהול ביצועי יישומים
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים

פתרון ניהול הנתונים של קומפיוור מסייע להסוות נתונים אישיים וחסויים במערכות מידע בשלבי תחזוקה ופיתוח
מידע רגיש שבמערכות מידע עלול להיחשף לצוותי פיתוח פנימיים וחיצוניים ולצוותי QA האחראים לבחינה של לוגיקה וביצועים של יישומים

מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון
מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקל

המקור של קהילת ה- IT: אתר מטריקס החדש עלה לאוויר
לרגל שנת ה- 10: ציות לדגשים של אלגוריתם פנדה, שיתופי פעולה עם פורסטר ומכ"מ, תכנים מקוריים ואיכותיים

מטריקס השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה בחברת AMS, בהיקף הנאמד בכ-300 אלף ₪
בנוסף, הקימה מטריקס אתר גיבוי מרחוק והתאוששות מאסון

חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית
חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית, המאפשרת האצת מהירות התהליכים במערכת ה- ERP של החברה עד פי 10 מערכת ה- ERP מסוג SAP משרתת בחברת החשמל אלפי משתמשים ברחבי הארץ המבצעים עשרות אלפי טרנזקציות ב- SAP מדי חודש. היא צפויה להשיג חסכון בזמן העבודה, הפקת דוחות וטרנזקציות עם זמני תגובה משופרים

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

מטריקס חתמה על הסכם לייצוג פתרונות חברת DBA Services לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft
מרכז התמחות Matrix DBA, חתם על הסכם לייצוג פתרון EZManage SQL לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft SQL Server של חברת DBA Services.

רד האט מספקת תמיכת מחזור חיים מקיפה בענן ל- Java עם OpenShift PaaS
OpenShift PaaS משלבת טכנולוגיות JBoss Tools, Jenkins ו- Maven, ומאפשרת למפתחי ג'אווה לקודד, לבנות, לפרוס ולהתרחב בענן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI