דף הבית פיננסים וכספים הלוואות עולם שלם של הלוואות מחוץ לבנק שלכם
עולם שלם של הלוואות מחוץ לבנק שלכם
דין דקל 07/08/11 |  צפיות: 3070

כשאומרים את המושג הידוע הלוואות חוץ בנקאיות הכוונה היא למגוון גדול של הלוואות אותן ניתן לקבל מחוץ לבנק שלכם. בעולם של היום הבנק הוא לא הידיד היחיד שקיים עבורכם, מסתבר שיש עוד כמה וחלקם אפילו יותר נוחים. למען האמת אתם אפילו לוקחים הלוואות חוץ בנקאיות שלחלקן לא בטוח שאתם בכלל מודעים. לדוגמא הליסינג שאתם לוקחים לצורך רכישת רכב חדש או ההלוואה הידועה מחברת כרטיסי האשראי שלכם. מאידך ישנם גם מקורות להלוואות חוץ בנקאיות, כאלו שאתם ממש לא רוצים לנצל אותם. מדובר כמובן על השוק האפור שיוזכר גם הוא בכתבה זאת.

מתי אתם מתכוונים לקחת הלוואה

ישנם שני סוגים של מצבים בהם אתם מתכוונים לקחת הלוואה. או שהם שמחים לדוגמא הלוואה להחלפת רכב או הלוואה לצורך קיום אירוע משמח כמו בר מצווה. האמת היא שהעולם המודרני ממש מתבסס על שוק האשראי וההלוואות. גם אתם בתור צרכנים פרטיים נהנים משוק זה על כל נגזרותיו. ברוב המקרים מדובר על הלוואות מסיבות משמחות

ולמה בעצם לא לקחת הלוואה מהבנק שלכם

בתוך המערכת הפיננסית הבנקים אלו הם הגופים הכי שמרניים, הכי איטיים לא תמיד זה מתאים לכם. יש מצבים שאתם רוצים תגובה מהירה, חוץ מזה לא תמיד נעים לכם לגשת לפקיד הבנק ובכלל יש מצב שהבנק שלכם גם לא יאשר לכם הלוואות אם למשל הגעתם לקצה מסגרת האשראי שלכם.

הלוואה מהמשפחה שלכם

המקום שהכי זול לקבל הלוואות פרטיות זוהי המשפחה שלכם.מין הסתם הם תמיד ישמחו לעזור לכם, בייחוד אם מדובר על עיתות של שמחה, הלוואה לצורך רכב חדש או דירה .מאידך הלוואות משפחתיות עשויות להיות גם פתח לסכסוכים לא פשוטים. לכן לפני שלוקחים הלוואה מהמשפחה שלכם רצוי לחשוב על כך היטב. עשו זאת בזהירות רבה כדי שלא תצטערו על כך יותר מאוחר.

הלוואה של עיתות מצוקה לעומת הלוואה שיש בה שמחה גדולה

ישנם הלוואות שהן הלוואות של שמחה וישנן הלוואות של עיתות מצוקה. על הראשונות אפשר לשמוח ולחגוג, רק מה קורה שצריך לקחת הלוואה של עיתות מצוקה איך מסתדרים עם המצב הזה. זוהי בדיוק הנקודה שבה תרצו לקבל הלוואות ללא ריבית ישנם גופים אומנם לא רבים שיתנו לכם במצבי מצוקה הלוואות ללא ריבית או עם ריבית מאוד נמוכה, מדובר על קרנות שהן ציבוריות שכל מטרתן לעזור לאנשים בעיתות של מצוקה.

האם גם אתם תרצו לתת פעם הלוואה

שאלתם את עצמכם אם גם אתם תהיו מוכנים לתת הלוואה ללא ריבית בעיתות של מצוקה לחבר טוב, אם הייתם בצד השני, חשוב שכשתוכלו תתנו גם אתם, זו ממש מצווה גדולה ורצוי שתממשו אותה. ההרגשה האישית בכל אופן תהיה מאוד טובה.

ובאילו מקומות אסור בתכלית האיסור לקחת הלוואה

ישנם מקומות שאסור לקחת מהם הלוואה בשום מצב. מדובר כמובן על השוק האפור. המקום הכי גרוע שיכול להיות. כזה שהריבית שלו היא גבוהה במיוחד ובמידה ולא תשלמו את חובכם יגיעו אליכם גובים שיעמידו אתכם במצב שהוא מאוד לא נעים, ממש בלתי אפשרי ולגמרי מפחיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דין דקל


 


מאמרים נוספים מאת דין דקל
 
כמה כסף אתם אמורים לשים בצד כל חודש עבור הלוואות
14/08/11 | הלוואות
הלוואות הן חלק משמעותי כשמדובר על ההוצאות החודשיות שלכם. החל במשכנתא שהיא המגה הלוואה אותה תשלמו לאורך כמות שנים נכבדת לאורך החיים שלכם כבוגרים. זה ממשיך להלוואות יותר קטנות אבל משמעותיות כגון הלוואה לצורך שיפוץ גדול, רכב אותו קניתם באמצעות ליסינג

עולם שלם של הלוואות מחוץ לבנק שלכם
07/08/11 | הלוואות
שאלתם את עצמכם אם גם אתם תהיו מוכנים לתת הלוואה ללא ריבית בעיתות של מצוקה לחבר טוב, אם הייתם בצד השני, חשוב שכשתוכלו תתנו גם אתם, זו ממש מצווה גדולה ורצוי שתממשו אותה. ההרגשה האישית בכל אופן תהיה מאוד טובה.

השוואה בין הלוואה מהבנק להלוואה חוץ בנקאית
מסתבר שהמוסד הפיננסי הזה שאתם מנהלים איתו יחסי אהבה, שנאה הוא הגוף הכי זול מבחינתכם כאשר מדובר בהלוואות, מאידך הוא גם הגוף השמרני והדרקוני ביותר מבין שאר הגופים מהם אתם עשויים לקבל הלוואות, הדרך שלו לאזן את העובדה שהוא נותן הלוואות זולות יחסית

הלוואות חוץ בנקאיות או הלוואות מבנקים מה יותר משתלם?
16/06/11 | הלוואות
כל המשק המודרני מתבסס על אשראי כזה או אחר, כשאנחנו אומרים אשראי, אנחנו בעצם מתכוונים להלוואה. כולם זקוקים לאשראי והלוואות, החל ממשק הבית הקטן שלוקח הלוואות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI