דף הבית פיננסים וכספים הלוואות כמה כסף אתם אמורים לשים בצד כל חודש עבור הלוואות
כמה כסף אתם אמורים לשים בצד כל חודש עבור הלוואות
דין דקל 14/08/11 |  צפיות: 3034

הלוואות הן חלק מהחיים שלכם

הלוואות הן חלק משמעותי כשמדובר על ההוצאות החודשיות שלכם. החל במשכנתא שהיא המגה הלוואה אותה תשלמו לאורך כמות שנים נכבדת לאורך החיים שלכם כבוגרים. זה ממשיך להלוואות יותר קטנות אבל משמעותיות כגון הלוואה לצורך שיפוץ גדול, רכב אותו קניתם באמצעות ליסינג פרטי וזה מסתיים בהלוואות קטנות שלקחתם לצורך נסיעה לחו"ל או חופשה בארץ. גם האוברדרפט שלכם בבנק הוא סוג של הלוואה שאתם משלמים עבורה רק את הריבית.

המקורות מהם אתם מקבלים את ההלוואות שלכם

ישנם מספר מקורות מהם אתם מקבלים הלוואות. קודם כל מהבנק שלכם, זהו המקור הכי ידוע ומסורתי ממנו אתם לוקחים הלוואות, מדובר על הלוואות לכל מטרה, כאלו של כמה עשרות אלפי שקלים, לעיתים יותר אם מדובר על הלוואה לשיפוץ של הבית שלכם או הקמה של עסק חדש. המקור השני של הלוואות אותן אתם מקבלים הם כל הגופים החוץ בנקאיים כדוגמת חברות האשראי או הליסינג. מהם אתם מקבלים הלוואות חוץ בנקאיות. מקור נוסף להלוואות הם גופים או אנשים פרטים לדוגמא מקום העבודה שלכם או המשפחה, גם הם עשויים לתת לכם הלוואה. הסוג הזה של הלוואות נקראות הלוואות פרטיות .

כמה כסף מתוך ההכנסות החודשיות אמור ללכת להלוואות

אתם שואלים את עצמכם כמה מתוך סך ההכנסות החודשיות שלכם צריך ללכת על תשלום של הלוואות. לגבי המשכנתא הנתון מדבר על בין רבע לשליש מהשכר שלכם יכול להיות עבור המשכנתא שלכם, מעבר לכך בכל מה שקשור לתשלום עבור הלוואות אחרות, המפתח הוא לבדוק את ההוצאות האחרות שלכם ואיך הן מסתדרות לכם, כלומר האם אתם יכולים להמשיך לשלם עבור אוכל והוצאות שוטפות אל מול ההלוואות, מעבר לכך אתם חייבים להשאיר סכום בצד לכל מיני הוצאות בלתי צפויות.

מה ניתן לעשות עם הלוואה מעיקה עליכם במיוחד

יום אחד את מגלים שסך כל ההלוואות שאתם משלמים, ממש מעיק עליכם, איך מתמודדים עם העניין, האם ישנה דרך אמיתית לפתור את העניין. בשלב ראשון אתם צריכים למפות את כל ההתחייבות שלכם, למי אתם משלמים אותן, מה הם סדרי העדיפויות ואיך כמובן מתמודדים איתן. אם יש משהו שאפשר למכור או כסף לשחרר כדי לכסות לפחות על חלק מההלוואות שווה לכם לעשות את זה. חוץ מזה יש עוד שני צעדים שאתם יכולים לעשות.

מחזור של הלוואות

כשמדובר על מחזור של הלוואה הכוונה היא לפריסה מחודשת של ההלוואה או איחוד של כמה הלוואות ביחד, העיקר להגיע למצב שבו אתם משלמים מידי חודש קצת פחות על ההלוואה בכך תוכלו להקטין את ההוצאות שלכם והעניין פחות יעיק לכם בכיס. לעיתים שווה לקחת הלוואה יותר נוחה ולהקטין את האוברדרפט. פתרון נוסף מהתחום של מחזור הלוואות הוא מעבר לתשלום של הרבית בלי הקרן לתקופה מסוימת. מה שנקרא הלוואות בלון. אם יש לכם מקורות שעשויים להחליף לכם את ההלוואות עם הלוואות ללא ריבית בכלל מצבכם טוב. בכל מקרה המטרה שלכם היא להקטין את התשלום החודשי אבל מאידך לא לפגוע בריביות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דין דקל


 


מאמרים נוספים מאת דין דקל
 
כמה כסף אתם אמורים לשים בצד כל חודש עבור הלוואות
14/08/11 | הלוואות
הלוואות הן חלק משמעותי כשמדובר על ההוצאות החודשיות שלכם. החל במשכנתא שהיא המגה הלוואה אותה תשלמו לאורך כמות שנים נכבדת לאורך החיים שלכם כבוגרים. זה ממשיך להלוואות יותר קטנות אבל משמעותיות כגון הלוואה לצורך שיפוץ גדול, רכב אותו קניתם באמצעות ליסינג

עולם שלם של הלוואות מחוץ לבנק שלכם
07/08/11 | הלוואות
שאלתם את עצמכם אם גם אתם תהיו מוכנים לתת הלוואה ללא ריבית בעיתות של מצוקה לחבר טוב, אם הייתם בצד השני, חשוב שכשתוכלו תתנו גם אתם, זו ממש מצווה גדולה ורצוי שתממשו אותה. ההרגשה האישית בכל אופן תהיה מאוד טובה.

השוואה בין הלוואה מהבנק להלוואה חוץ בנקאית
מסתבר שהמוסד הפיננסי הזה שאתם מנהלים איתו יחסי אהבה, שנאה הוא הגוף הכי זול מבחינתכם כאשר מדובר בהלוואות, מאידך הוא גם הגוף השמרני והדרקוני ביותר מבין שאר הגופים מהם אתם עשויים לקבל הלוואות, הדרך שלו לאזן את העובדה שהוא נותן הלוואות זולות יחסית

הלוואות חוץ בנקאיות או הלוואות מבנקים מה יותר משתלם?
16/06/11 | הלוואות
כל המשק המודרני מתבסס על אשראי כזה או אחר, כשאנחנו אומרים אשראי, אנחנו בעצם מתכוונים להלוואה. כולם זקוקים לאשראי והלוואות, החל ממשק הבית הקטן שלוקח הלוואות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI