דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתרי אינטרנט זהו ענף רחב וגדול. כל מה שצריך לדעת אודות בניית אתר.
בניית אתרי אינטרנט זהו ענף רחב וגדול. כל מה שצריך לדעת אודות בניית אתר.
דניאל קול 14/08/11 |  צפיות: 3239

הרבה מאוד חברות אינם בהכרח מודעים לכך שאתר האינטרנט שלהם אפילו פניהם וכפי שהוא יוצג ללקוחות פוטנציאלים, כך יקבלו רושם מבקרי האתר והקליינטים החדשים. 

בעניין בניית אתרי אינטרנט יש הצעות רבות מאוד ואלו ואחרות מכל מנה חברות ובניהם "חאפרים", חברות שלא כחוק/לא קיימות בפועל שאינן נותנות חשבוניות/קבלות ורצוי להיזהר מאוד בנושא על מנת לא להגיע למצבים שאינם נעימים והוצאות כספיות מגוחות לחלוטין כאשר מלהתחילה זה לא היה אמור להיות. 

אז מה זה אתר באינטרנט? 
כמו שרובכם מכירים קטלוגים כאלה ואחרים או פלאיירים אז אתר אינטרנט בעצם אתר של אינפורמציה שמספק לכל המבקרים. אכן שאתר אינטרנט באופן משמעותי יותר מפותח מקטלוג אך המטרה בסופו של דבר אותה מטרה, להביא לגולשים ליצור קשר עם החברה. 

במקרה והחלטתי לפתח אתר האינטרנט, באילו עלויות ומחירים מדובר כאן ? 
מסיבה שהשוק בניית אתרי אינטרנט פרוץ עד היסוד, רצוי מאוד להיזהר מאינם מקצועיים שונים ומשונים שמבטיחים עולמות ומעניקים משהו אחר ומדי פעם גם לא פועל או לא עובד כמו שצריך או בכלל לוקחים מקדמה ומורחים את העבודה שבועות רבים כאשר התחייבו ל 22 ימי עסקים לדוגמא. ישנם מספר של נוכלים. 
סוגר 1:
שלא מנפיק חשבוניות/קבלות וכן אומר שמנפיק ובסופו של דבר מדפיס משהו מודפס מהמדפסת לייזר ששווה ערך של זה אפס עגול שלא קביל ואינו חוקי.
סוג 2:
מבטיחים עולמות ללקוחות כדי לגרום להם להישאר ולרכוש מהם אתר אינטרנט.
ישנם סימפטומים רבים אצל בעלי מקצוע אשר אינם מנוסים ולגלות אותם ניתן רק מהידע שאותו למעשה אין אצל הרוב קליינטים פוטנציאלים כי אתרים לא מקימים כל חודש כדי שניתן יהיה ללמוד לגלות את הבעייתיים.

אבל עדיין, איך אני מזהה מתכנתים לא בעלי ניסיון בענף בניית אתרי אינטרנט ?
למעשה אם עסק אומר מציין שוב ושוב שיש לו הרבה מערכות אינטרנט והוא הרבה שנים מתכנת בענף ויש לו אתר אינטרנט אבל לא מוצג שם כלום בעצם ולשאלתכם "אפשר לצפות בעבודות האינטרנט" הוא ממציא סיבות, זה רמז לנתק התקשרות ולהמשיך לחפש בונה אתרים אחר. הרי אם אתה שנים עצמאי ובענף, לא יכולת לבנות משהו מכל המאות הפרויקטים שפיתחת שניתן יהיה להציג ללקוחות ? תופעות לוי של "הסנדלר היחף" אומר לנו משהו ? אם כן, זהו לא המקרה.

אני מתקשה לזהות מתכנתים שאינם מנוסים, מה מומלץ לעשות ? 
דבר ראשון לעיין בתיק האתרים, להיכנס לאתרי אינטרנט שמוצגים בתיק העבודות ולראות באזור התחתון שבאמת יש קרדיט לאתר של המפתח. קיימים מקרים רבים שאין קרדיט של בונה אתר מסיבות שונות וזה לא אומר שהוא לא פיתח את הפרויקט אך זאת שיטה ראשונה.
הדרך השנייה היא שבוחרים רבים לעשות כאשר הם עדיין בספק, לחייג לקליינטים ולדרוש חוו"ד אודות המתכנת. כיצד הוא, האם קיבלו כל מה שהיה בזכרון דברים , איך התנהלות ויחסי אנוש ועוד אינפורמציה הנחוצה לכם. 

לסיכום!
א. כפי שאתם מבצעים טסטים בחנויות שונות עבור מוצרים ספציפיים ומוכנים לשלם יותר כדי לקבל שקט נפשי, יחס טוב, עבודה מצוינת ואיכותית, יחסי אנוש מצוינים אזי רצוי לדעת מדי פעם איך לשלם קצת יותר על מנת לקבל כל זה.

ב. אחרי שראיתם את כל העבודות, התקשרתם ללקוחות שלו, קיבלתם טיפים חיוביות, תעשו החלטה בעניין. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל קול

איש שיווק ופרסום עצמאי



 


מאמרים נוספים מאת דניאל קול
 
מה זה מפעל קנאביס ומה הוא מייצר?
10/09/23 | תעשייה
מפעל קנאביס הוא מתקן מקצועי שמייצר מוצרי קנאביס בתהליך ייצור מורכב ומדויק. ישנם מפעלים שמייצרים קנאביס לשימוש רפואי, רקריאציונלי, וגם לשניים בו זמנית. במאמר זה, נשקול מהו המפעל, איך הוא עובד, ואילו מוצרים הוא יוצר.

בניית אתר לעסקים, האם מבצעים באינטרנט שווים את זה ?
המאמר הבא יכול לסייע לכם להחליט בנושא בניית אתר לעסק והאם כדאי לבנות אתר. בניית אתר לעסק על הקשרים עם לקוחות ותיקים. בעזרת מערכת קשרי לקוחות של האתר, שליחת מסרים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשרים העסקיים עם קליינטים קיימים.

חנות וירטואלית - לא בטוח שאתה צריך את זה? מאמר הזה בשביל !
כל נושא עסקי יכול להיעזר בחנות הקרויה חנות וירטואלית. כל הסקרים מלמדים כי הקנייה ברשת האינטרנט באמצעות חנות וירטואלית נמצאת בעלייה, כל יום מתווספים עוד ועוד קונים. לקוחות רבים מנהלים באופן קבוע את הקניות שלהם, ביגוד, צרכי משרד, ספרים ועוד באמצעות חנות וירטואלית ברשת.

בניית אתרים במחיר מוזל, האם כדאי או לא ?
אף אחד עוד לא אמר כי בניית אתרים בעלות נמוכה יעילה פחות מאשר בניית אתרים יקרים. בניית אתרים בזול מושכת קליינטים רבים ושונים, במקרים מסוימים היא מבצע זמני ולעתים גימיק פרסומי.

בניית אתר לעסק
בניית אתר לעסק שומרת על הקשרים עם לקוחות ותיקים. יל ידי פיתוח מודול מועדון לקוחות, הפצת SMSים והודעות על הטבות שונות ניתן לחזק ולשמור את הקשרים העסקיים עם הלקוחות הקיימים.

בניית אתרי אינטרנט זהו ענף רחב וגדול. כל מה שצריך לדעת אודות בניית אתר.
לכל עסק או חברה יש היום אתר אשר מציג אינפורמציה כללית לגביהם למבקרי האתר ועמיתיהם לעבודה ולמעשה לכלל רשת האינטרנט העולמית. אפילו מדובר כאן בכרטיס ביקור מרכזי ביותר לכל חברה.

קידוד אתרים ואו קידוד אתרי אינטרנט, מה זה למעשה ?
מדובר בהפיכת עיצוב אתר (לדוגמה JPG) לפורמט HTML. עקב הריבוי של הבראוזרים ברחבי העולם (פייר-פוקס,כרום,אינטרנט אקספלורר,ספארי) והגרסאות רבות יש צורך לקודד אותם האתרי אינטרנט כך שיתאימו ויהיו זהים בכל הבראוזרים בהתאם התקן הבינלאומי W3C.

כתיבת קטעי קוד של JavaScript
האם כדאי לרשום קוד JavaScript בדף אינטרנט או כדאי לרשום בקובץ חיצוני ולהצמידו בדף ? שאלה זאת מטרידה רבים אשר אינם מבינים בתחום...

תוכניות שותפים YourAdds
שיווק אתר אינטרנט תדמיתי, זהו מהלך חובה לכל עסק שפורץ גבולות ויוצאה לרשת אינטרנטית. אתר אינטרנט הוא הפנים של החברה ולכן חובה לשדר...

קידום אתרים במנועי חיפוש
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש? הוא אוסף שיטות אשר נותנות למנועי חיפוש לקרוא ולהבין יותר טוב את האתר...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI