דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה משחקים לתינוקות שכולם אוהבים
משחקים לתינוקות שכולם אוהבים
יעל מלמד 18/08/11 |  צפיות: 2907

ההיריון מתקרב לסופו? לא בטוחים מה מצופה מכם? שנייה לפני שמתחילים תנשמו עמוק ותירגעו, אין סיבה להיות מודאגים. בתקופה הזאת לסדר חדר יפה לתינוק הקטן זאת כבר לא משימה מסובכת!

כשאנשים נכנסים להריון הם מיד נחשפים לבעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן אי פעם. לפתע צריך למצוא מנשא לתינוק, מזון ייחודי, להתקין מעקות מיוחדים ולבצע שינוי מן הקצה אל הקצה של התנהגותנו. ניתן לומר בביטחון שחיינו טרם שלב התינוקות הם קלים יותר מהחיים שמצפים לנו אחרי הלידה.

הלכתם לאיבוד בגלל המגוון האינסופי? מתי יש צורך לרכוש צעצועים לתינוקות?

נושא הפעוטות עשיר במושגים שכנראה לא הכרנו עד עתה. החל משמות העגלות וכלה במשחקי ההתפתחות ובסלקל שילוו את העולל מהלידה ועד להתבגרות. מסיבה זו כשיוולד הילד תיאלצו לדאוג למספר אביזרים ורהיטים לבית.

אפשר לומר בוודאות שהבאת ילד נוסף כרוכה בלא מעט כסף, אז בשביל לעשות את זה כמו שצריך, בלי לפשוט את הרגל, חשוב קודם כל להבין מה דרוש לילד ועל איזה מוצרי תינוקות עדיף לדלג. ברשתות יגרמו לכם לרכוש רשימה ארוכה של פריטים; עגלות, מנשאים מכל הסוגים בוסטרים לרכב ועוד מוצרי תינוקות שונים. חלק מהם חשובים ביותר, אך הרוב הם לא יותר מפריווילגיה.

הגיע הזמן לבחור משחקים לתינוקות?

בדקו מהן ההמלצות של החנויות, חשבו ושקלו לעומק אם זה מצדיקו את מחירו. ממש אין צורך לקנות לבית את החנות כולה, מאוד ייתכן שחלק גדול מהמוצרים תוכלו ללוות מחברים ובני משפחה שכבר הפכו להורים.

מכיוון שזה התינוק שלכם, ודאי שתרצו בשבילו את הטופ שבטופ, אך בכל זאת חשוב לזכור שלא בכל הפעמים השמות הגדולים מסמלים את הפריטים הטובים ביותר. במרבית המקרים המחיר המוגזם אינו מעיד על רמת המוצר, ואין סיבה שלא ללכת על פתרונות זולים יותר.

מחפשים מידע נוסף? גידול תינוקות זהו עולם ענק, לכן הגיוני להתחיל להתכונן לקראת שלב הלידה. באתר האינטרנט הזה ניתן לקרוא על טיפול בתינוקות, ולדעת למה לצפות. צאו לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI