דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות 75 שנים ללובינסקי: מעל מיליון שקל לשדרוג חווית הלקוחות
75 שנים ללובינסקי: מעל מיליון שקל לשדרוג חווית הלקוחות
רוני לבנון 08/09/11 |  צפיות: 2767

פתרונות המדיה הדיגיטאלית של  YCD ישולבו
ב-39 מרכזי השירות של יבואנית מותגי פיג'ו, סיטרואן ו-MG

במסגרת הפרויקט רחב ההיקף, יותקנו מסכי LCD בדלפקי הקבלה ובפינות ההמתנה בכל מרכזי השירות של הקבוצה. המסכים יתרמו להעשרת האווירה ואף יעבירו מידע על מבצעי מכירות

קבוצת דוד לובינסקי, יבואנית מותגי הרכב פיג'ו, סיטרואן ו-MG, החלה בציוד 39 מרכזי השירות שלה בפתרונות המדיה הדיגיטאלית של YCD. הקבוצה, החוגגת השנה 75 להיווסדה, תשקיע מעל מיליון שקל בפרויקט, במסגרתו ייעשה שימוש ב"טכנולוגיה קריאטיבית" כדי לתקשר עם לקוחותיה בנקודות המכירה וההמתנה במרכזי השירות ברחבי הארץ.

"המהלך שמצטרף לתגבור כל פעילות התקשורת השיווקית שלנו, נועד להעצים את חוויית הלקוח, ולאפשר לו 'לטעום' מהמותגים שלנו בדרך חדשה", אומרת קלאודיה פיין, סמנכ"לית השיווק בלובינסקי. "התכנים הוויזואליים שישודרו על גבי המסכים במרכזי השירות יהיו 'מותאמי זמן ומיקום': תכנים המתאימים לדלפק הקבלה ישודרו על גבי המסכים במיקום זה, בעוד מסרים שונים ישודרו על המסכים שבפינות ההמתנה ויתרמו לחוויה הכוללת של הלקוחות שמבקרים אצלנו". בנוסף, בהמשך תופיע על המסכים מערכת לניהול תורים ומצב הרכב בשעת הטיפול לנוחיות הלקוחות.

"ההחלטה לקדם מדיה דיגיטאלית בנקודות  המכירה והשירות, נועדה לאפשר לנו ליצור אחידות במסר השיווקי בסניפים, הן בכדי לתמוך במסרים השיווקיים הארציים והן כדי לאפשר לנו לעדכן את קהל לקוחותינו במסרים שונים בזמן אמת", אומרת פיין. "המערכת של YCD התאימה במדויק לדרישות שלנו ואף תאפשר לנו לתקשר ללקוחות בדרך קריאטיבית ומעניינת".

לדברי ניר אליזוב, מנהל מחלקת פרויקטים בחברת YCD מולטימדיה, מערכות מדיה דיגיטאליות נכנסות יותר ויותר בשנים האחרונות לתחום הרכב. "כמות התכנים והשינויים התכופים דורשים התאמה מדויקת ומיידית גם בנקודות המפגש הפיזיות של חברות הרכב עם לקוחותיהן".

YCD הייתה שותפה מרכזית ליצירת החוויה בחנות הקונספט תוך התמקדות על חוויה רב חושית באמצעות מדיה דיגיטאלית. YCD סיפקה פתרון מלא, הנותן מענה לצרכים השיווקיים של הלקוח – חווית לקוח ייחודית, חיזוק המותג, כלי מכירתי, קשר עם הלקוח, אחידות במסר השיווקי וכל זה תוך שימוש בטכנולוגיה ומדיה חדשנית.

המערכת של YCD כוללת:
o מסך בחלון הראווה : מציג counter של כמה רכבי 107 נמכרו עד כה בחנות, המסך יוצר עניין וגורם לעוברים ושבים להיכנס.

o וידאו וול מעוצב בתוך החנות המשדר תכנים צבעוניים המעצימים את המותג "פיג'ו 107" ומהווה כלי עיצובי תדמיתי בתוך החנות.

o מסכי מגע אינטראקטיביים עם מידע, תמונות וסרטונים אודות הרכב (מפרט טכני, ביצועים וכו').

o מסך המציג את אתר האינטרנט היעודי של פיג'ו 107

o מוסיקה

חברת דוד לובינסקי בע"מ נוסדה בשנת 1936 על-ידי מר דוד לובינסקי, והינה כיום בבעלות משפחת מנור. מעבר לייבוא של פיג'ו וסיטרואן ושל המותג הבריטי MG מבית היצרנית הגדולה בסיןSAIC , החברה מאגדת בתוכה קבוצות בנות, המעניקות מענה מרבי ללקוחות לאורך כל הדרך. מכירת מכוניות יד שנייה, במסגרת פעילות לובינסקי טרייד, ביטוח בחברת לוביט וקבלת אשראי לרכישת הרכב ע"י חברת עודית. ללקוחות העסקיים חברת הליסינג "פריים ליס" מציעה פתרונות ייחודיים. בנוסף מייבאת החברה באמצעות חברת ד.ל.ב מוטוספורט את קטנועי פיג'ו, קטנועי PGO, אופנועי K.T.M וטרקטורוני פולריס. עוד בבעלות לובינסקי חברת טלרון, יבואנית מצברי VARTA ואחרים ונציגה בלעדית להפצת שמני TOTAL.
חברת YCD מולטימדיה, מפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. פתרונות אלו מאפשרים יישומי מדיה בנקודות המכירה, ובכלל זה: שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית ואינטראקטיב. החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי ומשרתת כיום למעלה מ-1,500 לקוחות, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, ליוויס והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, סלקום,  דור אלון, רשת ארומה, ארקפה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, כלמוביל ועוד.

לפרטים: www.ycdmultimedia.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני לבנון

רוני לבנון, דוניצה תקשורת



 


מאמרים נוספים מאת רוני לבנון
 
המקרנים הניידים החדשים של אפסון למשרד ולכיתה: קטנים, קלי משקל ומפגינים קישוריות ועבודה ברשת
קו המקרנים החדש מגיע עם תוכנה להקרנה ממחשבים מרובים, המאפשרת הצגת בו-זמנית של תוכן מארבעה מכשירים, לרבות מחשבים, מחשבי טבלט וסמארטפונים

ההצטיינות משתלמת
חברת אפסון ישראל, ערכה במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, ערב הוקרה לעובדים המצטיינים של שותפתה העסקית, אופיס-דיפו.

מדפסת פוטו חדשה של אפסון - SC-P800 - תאפשר לצלמים ואמנים להדפיס עבודות איכותיות במיוחד והכל עד לגודל A2
אפסון, המובילה העולמית בחדשנות וטכנולוגיות הדמיה, מכריזה על ה- SureColor SC-P800, התוספת החדשה לקו מדפסות הפוטו של החברה. המדפסת אידיאלית עבור צלמים מקצועיים ואמנים, ומפיקה תמונות מציאותיות ובאיכות גבוהה עם מעברי צבעים וגוונים 'חלקים'. המדפסת הערוכה לטפל בגדלי דף של עד לגודל A2, מגיעה גם עם יחידה אופציונלית לנייר בגליל, כך שצלמים ואמנים יכולים כעת ליצור הדפסות איכותיות וגדולות, דוגמת כרזות.

חברת המחקר FCL: אפסון היא יצרנית המקרנים מספר אחת בעולם
התואר, המוענק לחברה זו השנה ה- 14 ברציפות, מציין כי לחברה יש את נתח השוק הגדול ביותר בעולם של מקרני 500 לומן ומעלה. מנכ"ל אפסון ישראל: "חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים"

FESPA 2015 - תערוכת הדפוס הגדולה בעולם: אפסון תציג פנים דירה שעוצב והודפס על מגוון חומרים בשיתוף המעצבת הטרנדית ביירוני בנג'-אבוט
27/05/15 | תעשייה
עשרות אלפי המבקרים הצפויים לבקר ב-FESPA 2015, תערוכת הדפוס הגדולה בעולם, יקבלו השנה הזדמנות לחזות מקרוב בשלל רעיונות עיצוביים שיתעוררו לחיים בסביבה "ביתית". התצוגה יוצאת הדופן תקרה בביתן חברת אפסון, והיא תוצאת שיתוף פעולה שיצרה ענקית ההדמיה עם אחד מהכוחות העולים בזירה הגלובלית - מעצבת הטקסטיל ביירוני בנג' אבוט.

מגזין The3DZone: ההדפסה בתלת מימד היא מהמקצועות המבוקשים בעולם
מנכ"ל מכללת מדיאטק ג'ון ברייס: "מקצועות ההדפסה בתלת מימד שכלל לא היו קיימים בישראל עד לפני שנתיים, הולכים וצוברים תאוצה רבה. זו הזדמנות מצויינת לקריירה חדשה במקצוע חדשני שהדרישה אליו רק הולכת ומתעצמת

אפסון היא הזוכה הגדול של פרסי TIPA היוקרתיים לשנת 2015 עם מדפסת הפוטו הטובה ביותר, המקרן הטוב ביותר וסורק התמונות הטוב ביותר
שלושה מוצרים של חברת אפסון, זכו השנה בתארים הנחשקים ביותר בתעשייה שהוענקו על ידי איגודTIPA (Technical Image Press Association), הנחשב כיום לאיגוד המקצועי הגדול והמשפיע ביותר בעולם בתחומי הצילום וההדמיה.

חוזרים להדפיס: למרות העלייה בשימוש במכשירי צילום דיגיטליים, ליותר מחצי מהאוכלוסייה חשוב לשמור עותק מודפס של תמונות
סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON חושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל • ישראלים רוצים תמונות בגלל הערך הסנטימנטלי ולא מתפשרים על האיכות

ה'מייקרים’ (Makers)הישראלים מתגייסים ל- 3 ימים ל-TOM-TLV - מייקאתון לטובת אנשים בעלי מוגבלויות
האירוע, בו יקחו חלק חברות טכנולוגיה דוגמת Makerbot, Intelו-Autodesk, יעסוק בפיתוח רעיונות ואבות טיפוס למוצרים עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, שיאפשרו להם להתמודד עם אתגרים יומיומיים ויקלו על שילובם בקהילה. במפגש הראשון בסדרה פותחו, בין היתר, פרוטזת יד לילד, זרוע רובוטית המסייעת למשותקי גפיים וכובע מיוחד המתריע בפני עוורים על מכשולים

לקראת הבחירות המתחממות לנשיאות ארה"ב: MakerBot מאפשרת לבעלי מדפסות התלת מימד להדפיס לעצמם - בחינם - בובת הילארי קלינטון
חברת MakerBot, קובעת הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות וסטודיו FCTRY הברוקלינאי, חברו למשימה שביבי/בוז'י היו צריכים לאמץ כבר מזמן: בובה מודפסת בתלת מימד. במרכז תשומת הלב: הגברת הראשונה לשעבר, הילארי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב בבחירות 2016. תחילתו של הסיפור ב-2008 כשאובמה החל את צעדיו הראשונים במירוץ, כשחברה צעירה בשם FCTRY הוציאה לשוק מודל בובה ממוזערת של הנשיא העתידי, מכרה 150 אלף יחידות ועשתה הסטוריה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI