דף הבית פיננסים וכספים הלוואות מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם לוקחים הלוואות
מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם לוקחים הלוואות
רם דיק 12/09/11 |  צפיות: 2792

הלוואות ניתן לקבל מהרבה גורמים ולא רק מסניף הבנק שלכם

אתם עומדים לקחת הלוואה, אוטו, חתונה, עסק חדש, האינסטינקט שלכם אומר לכם לרוץ לבנק, לחייך לפקיד ולקבל הלוואה. רגע, תעצרו, תחשבו, אתם לא חייבים דווקא לקחת הלוואה בבנק. יש דרכים אחרות, גופים שונים שנותנים מה שנקרא הלוואות חוץ בנקאיות לעיתים הן יותר נוחות או משתלמות. המסקנה הראשונה לפני שאתם לוקחים הלוואה היא לחשוב היטב מהיכן אתם מתכוונים לקחת אותה. מהבנק, חברת האשראי, קופת הגמל, מקום העבודה או אולי בכלל המשפחה שלכם.

ההלוואות הכי זולות הן הלוואות שתקבלו מהמשפחה שלכם.

הלוואות ללא ריבית הן הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם, השאלה היא רק איפה אתם משיגים אותם. אם לא מדובר על הלוואה של מצוקה מעמותה כלשהיא. בדרך ההלוואות הכי טובות הן אלו שתקבלו מהמשפחה שלכם. מדובר בדרך כלל על הלוואות ללא ריבית בכלל, גם צורת התשלום היא בדרך כלל מאוד גמישה. אתם רק צריכים לוודא יש לכם את המשפחה המתאימה כזאת שבה מערכת היחסים היא תקינה ולקחת מהם הלוואה זה משהו ממש סביר שנכון לעשות אותו בלי להרגיש רגשות אשמה או סתם אי נוחות.

לפני שאתם לוקחים הלוואה כלשהיא תבדקו מה יכולת ההחזר שלכם

הלוואה זה דבר נפלא, רק לפני כן אתם חייבים לבדוק אם אתם מסוגלים לעמוד בהחזר שלה, מדובר על תשלום חודשי קבוע שלעיתים הוא ילך איתכם לאורך הרבה שנים קדימה ולכן חשוב שתקחו בחשבון הרבה מאוד נתונים והאם באמת אתם מסוגלים לעמוד בהחזר הנדרש של ההלוואה אותה לקחתם.

לפני שאתם לוקחים הלוואה תבדקו אם עצמכם כמה אתם באמת צריכים

לפעמים זה קל מידי לקחת הלוואה, הבנק מסכים או שאולי זו בכלל חברת האשראי, החיים באותו רגע נראים ממש יפים, השאלה היא אם זה באמת מה שאתם צריכים. אם ההלוואה קטנה אכלתם אותה ולא תשיגו את מה שאתם צריכים, מאידך אם היא גבוהה מידי אתם תשלמו החזר חודשי משמעותי שלא בטוח שאתם צריכים אותו.

לכו ובדקו אם אתם יכולים לקבל הלוואה מקופת הגמל שלכם

לפני שאתם עומדים לקחת בבנק שלכם הלוואות לכל מטרה שווה לכם להרים טלפון שלמי שמטפל בקופת הגמל שלכם, יכול להיות ששוכב שם סכום מאוד רציני של כסף שיכול לשמש לכם כערבות אל מול הלוואה אותה תיקחו. היא יכולה להיות מאוד כדאית גם כשמדובר על הריבית ותנאי ההחזר, בהחלט הלוואה ששווה לשקול אותה,, מה שבטוח הוא שהיא לא תהיה חלק ממסגרת האשראי בבנק שלכם ואפילו רק בגלל זה שווה לקחת אותה.

רצוי שתסדקו אם במקרה שלכם תוכלו לקבל הלוואה מגוף שהוא חצי פילנתרופי

לא כול ההלוואות נלקחות לצרכים שהם רכישות. הלוואות הן משהו שנוטלים לעיתים בעיתות של מצוקה. במצבים כאלו תרצו לקבל את ההלוואה הזולה ביותר שניתן לתאר כל הדעת, כזאת שאין בה ריבית ואולי בכלל התשלום יתחיל עוד הרבה זמן. מסתבר שיש כל מיני קרנות חצי פילנתרופיות שעוזרות, רק שצריך להגיע אליהן וזה לא תמיד מאוד פשוט. בכל מקרה המאמץ שווה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רם דיק


 


מאמרים נוספים מאת רם דיק
 
מדריך רכישת רכב יד שנייה מחברת ליסינג
האופציה הראשונה שיש לכם היא להכנס לאחד מהלוחות האינטרנטים ופשוט לחפש לעצמכם רכב, המבחר ממש גדול, התהליך ממש מתיש. הזמן שתבלו על העניין הוא ממש לא קטן, מצד שני אם אתם מחפשים מכונית יחסית מיוחדת, אין לכם ממש בררה ואתם חייבים לעבור את התהליך הזה. מאידך אם אתם מחפשים מכונית ממש נפוצה יש דרך אחרת שהיא הרבה יותר מהירה ונוחה

סיפורה של הלוואה אחת
29/10/11 | הלוואות
הרכב הישן שלכם מתחיל לעשות בעיות, בינכם לבין עצמכם אתם אומרים הגיע הזמן להחליף אותו. צריך למצוא משהו אחר. יש לכם התלבטות אם זה יהיה רכב חדש או רכב משומש אבל בכל מקרה אתם מתכוונים להחליף. מכיוון שאין לכם סכום שיספיק לכם לרכישה של רכב, אתם חושבים ברצינות לקחת הלוואה. עכשיו כל מה שנותר לעשות זה לבדוק את כל החלופות שיש לכם.

הלוואות לא מה שחשבתם
28/10/11 | הלוואות
המצב הכי טוב כאשר מקבלים הלוואה הוא כאשר ישנם כמה גורמים שיכולים לספק לכם אותה. ברגע שזה קורה אתם פשוט יכולים לבחור את המקור הכי טוב חוץ מזה אתם כמובן יכולים להתווכח, לנהל משא ומתן שזו הסיטואציה הכי נוחה בעבור לקוחות. השאלה היא האם אתם בכלל מודעים לזה שיש לכם כח מול הגורמים השונים. כאשר אתם לוקחים הלוואה מהבוס שלכם כנראה

סיפור קצר על הלוואה לאירוע ממש משמח
27/09/11 | הלוואות
יום אחד והאמת היא די בהפתעה, הבת הגדולה מודיעה לכם שהיא עומדת להתחתן. מצד אחד היה ברור לכם שיום אחד זה יקרה ואפילו התחלתם לחסוך לטובת העניין, מאידך כשהיא מודיעה לכם רק אחרי שלושה חודשי חברות זה בא בהפתעה ממש גדולה עבורכם. אין ספק שאתם תצטרכו

מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם לוקחים הלוואות
12/09/11 | הלוואות
לא כול ההלוואות נלקחות לצרכים שהם רכישות. הלוואות הן משהו שנוטלים לעיתים בעיתות של מצוקה. במצבים כאלו תרצו לקבל את ההלוואה הזולה ביותר שניתן לתאר כל הדעת, כזאת שאין בה ריבית ואולי בכלל התשלום יתחיל עוד הרבה זמן. מסתבר שיש כל מיני קרנות חצי פילנתרופיות שעוזרות, רק שצריך להגיע
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI