דף הבית פיננסים וכספים הלוואות סיפור קצר על הלוואה לאירוע ממש משמח
סיפור קצר על הלוואה לאירוע ממש משמח
רם דיק 27/09/11 |  צפיות: 2643

הבת מודיעה שהיא החליטה להתחתן

יום אחד והאמת היא די בהפתעה, הבת הגדולה מודיעה לכם שהיא עומדת להתחתן. מצד אחד היה ברור לכם שיום אחד זה יקרה ואפילו התחלתם לחסוך לטובת העניין, מאידך כשהיא מודיעה לכם רק אחרי שלושה חודשי חברות זה בא בהפתעה ממש גדולה עבורכם. אין ספק שאתם תצטרכו להתארגן על כמה הלוואות כדי לעמוד במטלה הזאת.

חתונה היא אירוע יקר למדי וצריך להתארגן לגביו

כשמדובר על חתונה נכון להיום זהו אחד האירועים הכי יקרים שאתם יכולים לשלם עבורם. גם אם תשלמו רק חצי מהעלות מדובר על סכום שבשקט יעבור את המאה אלף שקל, אתם ללא ספק צריכים להתארגן לקראתו והשאלה היא איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר והמתוכננת ביותר.

דבר ראשון אתם מנסים להבין מהם המקורות הכספיים שעומדים לרשותכם

עכשיו שכשאתם מבינים שאתם צריכים לגייס בסביבות המאה וחמישים אלף שקלים השאלה היא איך תצליחו לעשות את זה. המטרה שלכם לעשות את זה בתנאים הכי נוחים מבחינתכם. כאלו שתוכלו להתמודד איתם מידי חודש בחודשו למשך תקופה לא קצרה. אין ספק שתצטרכו לקחת הלוואות, השאלה היא ממי ומה יהיה תמהיל ההלוואות הכי נוח לכם.

הלוואה מהבן דוד באמריקה

ההלוואה הראשונה אותה תשריינו לעצמכם היא זאת שתקבלו מהבן דוד באמריקה. לכל אחד יש מישהו במשפחה שאפשר להיעזר בו בשעת הצורך. תשריינו לעצמכם אותו, נסו להבין כמה הוא יכול לתת ובאלו תנאים. אחרי שתדעו בדיוק תגידו לעצמכם אוקי יש ככה וככה צריך להמשיל הלאה.

הלוואה ממקום העבודה שלכם

מקומות עבודה ובייחוד הגדולים שמבינם רגילים בהלוואות לעובדים, לעיתים ישנם מנגנונים מסודרים שיודעים לתמוך בהלוואות. החל בתנאים שידועים מראש ועד לריביות מופחתות ותנאי תשלום מאוד נוחים. אין ספק שהלוואה ממקום העבודה שלכם היא משהו שאתם צריכים לקחת ברצינות בחשבון. תיקחו אותה בכך אין ספק השאלה היא רק כמה כסף נשאר לכם לגייס ממקורות נוספים.

הלוואה מהבנק שלכם

עכשיו אתם ניגשים לפקיד הבנק שלכם, הוא מין הסתם יגיד לכם מזל טוב אחד גדול ועכשיו אתם צריכים לחשוב איזו הלוואות לכל מטרה אתם רוצים מהבנק שלכם. אם עד עכשיו ההלוואות שלקחתם היו נוחות במיוחד כאן אתם מתחילים לדבר עם גופים מסחריים ואתם צריכים להתחיל לחשוב ולהשוות מה מתאים לכם לקחת, איזו הלוואה תהיה לכם נוחה מבחינת תנאים.

הלוואה מחברת האשראי

הלוואות חוץ בנקאיות מקבלים מגופים פיננסים שהם לא בנקים. חברת האשראי שלכם היא אחד הגופים האלו והשאלה היא איזו הלוואה תיקחו ממנה והאם בכלל שווה לכם לקחת הלוואה, מצד אחד מדובר על הלוואה שקל מאוד לקבל, מאידך הריביות של חברות האשראי יותר גבוהות מאלו של הבנק.

הלוואה מקופת הגמל שלכם

הגופים האחרונים ששווה לכם לבדוק איתם הלוואות אלו גופים שיש לכם איתם יחסים פיננסים שונים כגון קופת הגמל שלכם אבל גם חברת הביטוח. ייתכן בהחלט שתוכלו לקבל הלוואות נוחות למדי בתנאים ממש טובים. שווה לכם לבדוק את העניין ובעיקר מול הריביות שתקבלו מגופים אחרים כגון הבנק שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רם דיק


 


מאמרים נוספים מאת רם דיק
 
מדריך רכישת רכב יד שנייה מחברת ליסינג
האופציה הראשונה שיש לכם היא להכנס לאחד מהלוחות האינטרנטים ופשוט לחפש לעצמכם רכב, המבחר ממש גדול, התהליך ממש מתיש. הזמן שתבלו על העניין הוא ממש לא קטן, מצד שני אם אתם מחפשים מכונית יחסית מיוחדת, אין לכם ממש בררה ואתם חייבים לעבור את התהליך הזה. מאידך אם אתם מחפשים מכונית ממש נפוצה יש דרך אחרת שהיא הרבה יותר מהירה ונוחה

סיפורה של הלוואה אחת
29/10/11 | הלוואות
הרכב הישן שלכם מתחיל לעשות בעיות, בינכם לבין עצמכם אתם אומרים הגיע הזמן להחליף אותו. צריך למצוא משהו אחר. יש לכם התלבטות אם זה יהיה רכב חדש או רכב משומש אבל בכל מקרה אתם מתכוונים להחליף. מכיוון שאין לכם סכום שיספיק לכם לרכישה של רכב, אתם חושבים ברצינות לקחת הלוואה. עכשיו כל מה שנותר לעשות זה לבדוק את כל החלופות שיש לכם.

הלוואות לא מה שחשבתם
28/10/11 | הלוואות
המצב הכי טוב כאשר מקבלים הלוואה הוא כאשר ישנם כמה גורמים שיכולים לספק לכם אותה. ברגע שזה קורה אתם פשוט יכולים לבחור את המקור הכי טוב חוץ מזה אתם כמובן יכולים להתווכח, לנהל משא ומתן שזו הסיטואציה הכי נוחה בעבור לקוחות. השאלה היא האם אתם בכלל מודעים לזה שיש לכם כח מול הגורמים השונים. כאשר אתם לוקחים הלוואה מהבוס שלכם כנראה

סיפור קצר על הלוואה לאירוע ממש משמח
27/09/11 | הלוואות
יום אחד והאמת היא די בהפתעה, הבת הגדולה מודיעה לכם שהיא עומדת להתחתן. מצד אחד היה ברור לכם שיום אחד זה יקרה ואפילו התחלתם לחסוך לטובת העניין, מאידך כשהיא מודיעה לכם רק אחרי שלושה חודשי חברות זה בא בהפתעה ממש גדולה עבורכם. אין ספק שאתם תצטרכו

מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם לוקחים הלוואות
12/09/11 | הלוואות
לא כול ההלוואות נלקחות לצרכים שהם רכישות. הלוואות הן משהו שנוטלים לעיתים בעיתות של מצוקה. במצבים כאלו תרצו לקבל את ההלוואה הזולה ביותר שניתן לתאר כל הדעת, כזאת שאין בה ריבית ואולי בכלל התשלום יתחיל עוד הרבה זמן. מסתבר שיש כל מיני קרנות חצי פילנתרופיות שעוזרות, רק שצריך להגיע
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI