דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיש למטבח – אמיתי או מלאכותי ?
שיש למטבח – אמיתי או מלאכותי ?
webfocus גיל דור 16/09/11 |  צפיות: 3692

אם אתם משפצים את המטבח שלכם או בונים בית חדש והגעתם לשלב המטבח, בהחלו הגיע הזמן לבחור משטח עבודה למטבח. בפני הצרכנים פתוחות אפשרויות רבות, ומשטחי עבודה למטבח מחומרים מגוונים זמינים מאוד ומצויים בכל חנות מטבחים ואביזרים למטבח המכבדת את עצמה. אחד הפריטים הדומיננטיים מאוד במראה של המטבח ובפונקציונאליות שלו הינו משטח העבודה.

משטחי שיש למטבח הם הבחירה המועדפת על צרכנים רבים בגלל המראה המרהיב ושלל הדוגמאות והטקסטורות המצויות בשוק ובייחוד בגלל העמידות הרבה והיוקרתיות שהם משדרות.אין ספק שמשטחי שיש למטבח מעניקים לו מראה איכותי במיוחד ולכן בין השאר מעדיפים אנשים רבים שיש על פני כל חומר אחר אשר מצוי בשוק. אומנם משטחי נירוסטה הם הבחירה המומלצת והפופולארית למטבחים מקצועיים של מסעדות, אך אין ספק שמשטחי שיש הם הבחירה הטובה ביותר עבור מטבחים ביתיים.

שיש למטבח : טבעי ומלאכותי

אבן שיש טבעית היא למעשה סלע גיר שעבר תהליכים גיאולוגיים קיצוניים שהפכו אותו למחצב קשיח ביותר ודחוס. מחצבי שיש רבים מצויים באופן מסורתי באטליה, אך במדינות רבות בעולם, כולל בישראל יש מחצבות שיש שונות. אין ספק שלאבן השיש הטבעית מראה מיוחד ותכונות איכותיות במיוחד אך כדאי להכיר גם אופציות אחרות בתחום.

שיש מלאכותי איכותי מיוצר מאבני קוורץ חזקות העוברות תהליכי ערבוב ודחיסה עם חומרים שונים. המשטחים המתקבלים לאחר התהליך מגוונים בטקסטורה ובצבעים שלהם וניתן לשלבם בכל מטבח. משטחי השיש העשויים מקוורץ עולים באספקטים מסוימים על משטחי השיש האמיתיים כיוון שהם משלבים עמידות רבה עם גמישות ונוחות בהתקנה.


לבקר באולמות התצוגה

מומלץ מאוד לבקר באולמות התצוגה ובחנויות הרלבנטיות על מנת להתרשם מהמבחר העצום של משטחי שיש למטבח. אומנם ביקור כזה עלול לבלבל בהתחלה כיוון שהשפע של הדגמים והגוונים פשוט עצום, אך אם ביצעתם תחקיר מקדים תוכלו להחליט במהירות על המשטח הרצוי.

מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום לפני שאתם רוכשי משטח שיש למטבח שלכם. אין ספק שההתאמה לסגנון של המטבח חשובה מאוד ולכן מעצב פנים עם התמחות בעיצוב מטבחים יכול לסייע לכם בתהליך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 webfocus גיל דור


 


מאמרים נוספים מאת webfocus גיל דור
 
החזרי מס לשכירים – להתחיל לאסוף עדויות ומסמכים
28/02/12 | מיסים
במדינה אידיאלית, היינו כולנו מקבלים החזרי מס בכל שנה ביוזמת רשויות המס. למרבה הצער, עדיין לא הגענו לחזון אוטופי זה ולכן, אם לא נדרוש את זכאותנו לקבלת החזר מס אף אחד לא יעשה את זה בעבורנו

החזרי מס לשכירים – גם ההוצאות שלכם שוות כסף
28/02/12 | מס הכנסה
בניגוד גמור לסברה הרווחת כי מעקב אחר ההוצאות ושמירת חשבוניות של כספים שהוצאנו, הם עניינם של עוסקים עצמאיים בלבד, במציאות ישנם החזרי מס לשכירים גם בתחום ההוצאות. על-פי החוק הישראלי, שכירים זכאים לנכות מההכנסה החייבת במס שלהם הוצאות שנגרמו להם בקשר ישיר עם יצירת ההכנסה – דהיינו המשכורת החודשית מהמעביד

שיפוץ מטבח - משטח עבודה למטבח - גרניט או שיש או מלאכותי ?
16/09/11 | שיפוצים
יש פתרונות רבים ואיכותיים הנותנים מענה מצוין לצורך שלכם במשטח עבודה במטבח. המפתח לבחירה נכונה ועסקה מוצלחת תלוי קודם כל בהתנהלות שלכם במהלך הרכישה ולכן מומלץ לערוך עבודת הכנה אשר תסייע לכם לפתח בקיאות בתחום

שיש למטבח – אמיתי או מלאכותי ?
16/09/11 | שיפוצים
אם אתם משפצים את המטבח שלכם או בונים בית חדש והגעתם לשלב המטבח, בהחלו הגיע הזמן לבחור משטח עבודה למטבח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI