דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים בניית אתרים שיווקיים היא פעולה שכל חברה חייבת ליישם
בניית אתרים שיווקיים היא פעולה שכל חברה חייבת ליישם
טל אזרי 20/09/11 |  צפיות: 2772

בניית אתרים בימים אלה היא תעשייה שמשמשת כחוד החנית בכל מה שקשור לשיווק מוסדות וארגונים בעולם האון ליין, בין אם אנו דנים בבתי עסק בעלי נוכחות ברשת האינטרנט או לחילופין עסקים ותיקים שעדיין לא פרצו לעולם האון ליין. עיצוב והקמת אתרים באינטרנט הוא הליך התובע הרבה מאד מחקר מקדים ואיזשהו איפיון בשביל שיהיה ניתן להגיע להישגים והתוצאות המוצלחות ביותר עבור הדרישות המסוימות של בית העסק.

כמעשה מקדים לפני בניית אתרים לקליינטים, ישנו צורך לדעת מי קהל היעד של העסק, מה בדיוק הוא רוצה וגם באילו פתרונות הוא חפץ. רק אחרי כן, אפשר יהיה וערוכים לדעת באיזו גישה לגשת לאותו קהל יעד ואח"כ להם את השירות או הסחורה שיותר מכל רלוונטיים לו, כאלה שממש נותנים פיתרון לסוגיה מסוימת. במידה שמדובר בקהל כללי יכולים בוודאות לבצע במידה מסוימת ריגול בתעשייה ולערוך בדיקה איך המתחרים הפוטנציאליים בנישה ניגשים אל מול הלקוחות על ידי אתר האינטרנט.

לאחר שהגדרנו את מטרותיו ויש לנו אפיון הקהל יעד ודרישותיו, יכולים אנו להתחיל לחשוב על סגנון העיצוב באתר וממשק המשתמש. זאת בעצם התשתית ההתחלתית שעליה יוקם האתר וכמובן יש חשיבות רבה לדברים אלה. סגנון העיצוב באתר הינו עפ"י מחקרים האלמנט הראשון שרואים אותו בזמן שמבקרים נכנסים לאתר אינטרנט מסוים. עיצוב האתר בהחלט עשוי להכריע האם המבקרים כאן כדי להשאר באתר למעלה מכמה רגעים או לחילופין יזדרזו לשוב לעמוד הקודם שממנו הגיעו. לכן, משמעות העיצוב הגרפי באתר אינטרנט היא כמובן מאד גבוהה.

למרות הנאמר, בניית אתרים איננה מסוגלת להיות מבוססת נטו על עיצוב, שכן גם אם לאתר מסוים ישנו מראה עוצר נשימה, אם התוכן בו רחוק מלהיות משובח להפליא וגם לא ממש משרת נאמנה קהל גולשים מאד ספציפי, לאתר לא כ"כ יש עתיד. תוכנו של האתר הוא האלמנט הכי חשוב בכול אתר אינטרנט, אפילו חברת הענק גוגל בעצמה נוהגת לחזור על עניין התוכן כל הזמן. זאת מפני שהיעד של התוכן והמילים זה בעצם לשרת את באי האתר שלך מעל הכל. בגלל זה, מומלץ להשקיע בתוכן ברמה טובה ורלוונטי עד כמה שיותר - זוהי השקעה קטנה שתביא להישגים במבט לרחוק.

בקיצו של ההליך של בניית אתרים, כבר יש בעצם אתר אינטרנט חזק ויציב. ברם נשאלת השאלה האם זה עומד בפני עצמו? תשובה לזה היא ממש לא. בכדי שלקוחות אפשריים יגיעו לאתר שלך, יש צורך לקדם ולשווק אותו באינטרנט ואחת השיטות האפקטיביות לערוך את זה היא על ידי קידום אורגני, שיטה שמיועדת לשפר משמעותית את הנראות של אתרים אינטרנטיים במנועי חיפוש בשיטה טבעית, זאת אומרת אינה בתשלום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אזרי

חברת בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט

מאמרים



 


מאמרים נוספים מאת טל אזרי
 
בניית אתרים באינטרנט – אתרי תדמית ואינפורמציה
כאשר אנו נתקלים במושג כתיבה שיווקית במהלך בניית אתר, במקרים רבים הוא מעלה בנו אסוציאציה של שיווק מוצרים לצרכנים. עם זאת, אנו נוטים לשכוח כי כתיבה באינטרנט הינה בעלת פנים רבות, והינה חיונית ביותר, גם ככתיבה תדמיתית ואינפורמטיבית, וניתן להפיק ממנה מידע רב. מלבד קידום אתרים

לבנות אתר בחינם או עם חברת בניית אתרים
שאלה זו נשאלת על ידי רבים המעוניינים לדעת מדוע עליהם לשלם כסף רב עבור העבודה עם חברת בניית אתרים כאשר כיום ניתן לבחור בפלטפורמות כמו וורדפרס

ייעוץ עסקי
לכל בית עסק, גדול כקטן, ישנם תקופות טובות ותקופות פחות טובות. כל בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, יודה ויאמר שהיו תקופות שהוא היה בטוח שהעסק שלו קורס. לכולם זה קורה, אפילו לגדולים ביותר. החכמה היא לא לתת לעסק ליפול

בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו.

דלתות כניסה זולות
15/01/12 | שיפוצים
כשמדובר בדלתות, ובמיוחד בדלתות המיועדות לכניסה אל הבית ישנה חשיבות מאוד גבוה לדלת עצמה. דלתות כניסה לבית הם למעשה ההזמנה אל הבית והם יכולות להעיד המון על אופיים של בעלי הבית

זכויות עובדים בעת פירוק חברה
במקרים רבים, בהם חברה נקלעת למשברים כלכליים ועומדים לה נושים המעוניינים להגיש בקשה לביצוע פירוק חברה על ידי בית המשפט, העובדים נשארים בדרך כלל לא יכולת מעשה, אך החוק, במקרה של סגירת חברה, עומד גם לצידם של עובדי החברה.

עיסוי עד הבית
גם ליחיד וגם לבני זוג שירותים מסוימים אף הולכים ומשתכללים במשך הזמן. לכן מה שהיה פעם שירות של עיסוי לאדם מסוים הופך כיום להיות כזה שמתאים גם לבני זוג שמעוניינים בערב מיוחד עוד יותר.

אתרים שעובדים בשביל העסק שלך
כמו שיש סוגים שונים של עסקים כך יש סוגים שונים של אתרים הנבנים למטרות עסקיות בהתאם לסוג העסק. די ברור שלכל עסק יש את האופי שלו ואת ההקשר הישיר לתחום שבו הוא פועל ובכל עסק קיימת שיטה אחרת לפנות לקהל היעד

תחילת עידן של בניית אתרים
האם אתרי האינטרנט שבתחילת הדרך של הרשת הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום? מרתק לראות כיצד אתרים של חברות ענקיות שבזמן התחלת עידן האינטרנט היו כאלו שהציגו אלמנטים בסיסיים בלבד ואילו כיום הן אפילו מתחרות בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ואף יוצרות תנועה רחבה של לקוחות שפונים לעסק. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני ומתקדם ביותר.

התאמת סוג עיסוי לגוף שלנו
אנו יכולים לראות כיצד מכונים מקצועיים או מכוני ספא רציניים מציעים סוגים שונים של עיסוי, כמו למשל שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי, ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI