דף הבית עסקים תקשורת שילוב של תשתית אנלוגית עם מרכזית IP
שילוב של תשתית אנלוגית עם מרכזית IP
איניטל אפולו בע"מ 27/09/11 |  צפיות: 4061

כל אחד מכיר את ההרגשה הזו כאשר הוא מחליט לרכוש משהו חדש על מנת להשתדרג, להתקדם ולהתייעל. בהתחלה הוא נלהב אפילו מתרגש, אבל אז מתחילות להתגנב החששות, לא מהדרך החדשה אלא מהצורך להיפטר מהישן.
הרי השקענו לא מעט כסף וזמן בטיפוח של הישן, ועכשיו כשהחדש מגיע אז יש הרגשה שאנחנו מפסידים יותר ממה שאנחנו מרוויחים.

אבל האם זו באמת שאלה של out with the old, in with the new?

האם אנחנו באמת חייבים להחליף את כל הרהיטים בעת מעבר לבית חדש? או את הצ'נצ'ר שקנינו לאוטו, או את העכבר האלחוטי שהיה מחובר למחשב הישן?
התשובה הרי היא לא.

אותה שאלה עולה כאשר אנו משדרגים את מרכזית העסק הישנה במרכזית IP, השאלה הראשונה שעולה לראש היא האם זה אומר שאנחנו צריכים להחליף את כל התשתית ואת כל הציוד על מנת להתאים את העסק למרכזיה המתקדמת.
התשובה גם כן היא לא.

מרכזית ה- IP אינה בוחרת לעבוד רק עם הציוד והתשתית הייעודיים לה, כגון טלפוני IP ותשתית אינטרנט. למעשה, היכולות המתקדמות של מרכזית ה- IP מאפשרות לה לשתף פעולה עם התשתית והציוד האנלוגי  של בית העסק. מרכזית ה- IP איננה מקור להפסדים אלא מקור לחיסכון אדיר מצד הלקוח.

בעת השידרוג למרכזית IP, ניתן עדיין להישאר עם התשתית הקיימת, הדבר רק יחייב שימוש במתאם שיחבר את הקווים האנלוגיים הנכנסים לעסק, קווי ה- FXO,  למרכזית ה- IP. כמו כן, ניתן עדיין להישאר עם הטלפונים הפשוטים של בית העסק, הדבר רק יחייב שימוש במתאם שיחבר את השלוחות הרגילות, או למעשה את קווי ה- FXS של הרשת האנלוגית הפנימית, למרכזית ה- IP. כך שהמוח של מערכת הטלפוניה בעסק הינו IP על כל תכונותיו ( מערכת ניתוב שיחות, תאים קוליים, הקלטת שיחות, חיבור שלוחות מרוחקות,מערכת דוחות סטטיסטיים  וזמן אמת, ממשקי חיוג מיוחדים וכו) בעוד שהתשתית ויחידות הקצה הינן אנלוגיות לכל דבר.

השילוב הזה, בין תשתית אנלוגית למרכזית IP, הינו שילוב מנצח עבור כל בית עסק שרוצה להביא את עצמו לקדמת התקשורת העסקית תוך חיסכון מקסימלי בעלויות ההתקנה.

מרכזיות ה- IP מבית איניטל אפולו בע"מ הינן המתקדמות ביותר ובמחירים ללא תחרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איניטל אפולו בע"מ

איניטל אפולו בע"מ מתמחה בתכנון ויישום מערכות תקשורת מורכבות ומרובות אתרים ועוסקת בפיתוחים ייעודיים עבור לקוחותיה.
לחברה ניסיון רב בפתרונות VOIP, מרכזיות IP והקמת מוקדים טלפוניים.



 


מאמרים נוספים מאת איניטל אפולו בע"מ
 
מוקד טלפוני- קול סנטר - call center למה, למי ואיך?
18/10/11 | CRM
רוב בתי עסק מנהלים בדרך זו או אחרת תקשורת עם קהל לקוחותיהם, אם זה דרך מחלקת שירות, מחלקת תמיכה, מחלקת מכירות או מחלקת חשבונות. אולם לשים קבוצת אנשים בחדר ולהנחות אותם לענות לטלפון לא הופך אותם למוקד טלפוני – קול סנטר. אז מה בכל זאת מבדיל מוקד טלפוני?

מרכזיות IP - הווה ועתיד
27/09/11 | תקשורת
Digium הינה בין החברות המובילות בתחום מרכזיות ה- IP ומדורגת שלישית אחרי Cisco ו- Avaya. החדשנות של חברת Digium מתבטא בהחלטתה להפיץ את תוכנת ההפעלה של מרכזית ה- IP שלה בקוד פתוח על מנת לאפשר למתכנתים בכל העולם לקדם ולפתח את הקוד. כמו כן, Digium משווקת ציוד תקשורת איכותי

נהלי אבטחה במרכזית Asterisk
27/09/11 | תקשורת
שלוחות ה-SIP שלכם הינן מטרות עבור האקרים.
ישנם האקרים רבים המפתחים רובוטים המתקיפים רשתות מחשב בכל זמן נתון וברגע שהרובוט מקבל תשובה חיובית להתקפה מחשבון SIP, אלגוריתם מתוחכם מבצע בדיקות על אותו חשבון SIP ועובר על כל הצירופים האפשריים עבור הסיסמאות.


שילוב של תשתית אנלוגית עם מרכזית IP
27/09/11 | תקשורת
מרכזית ה- IP אינה בוחרת לעבוד רק עם הציוד והתשתית הייעודיים לה, כגון טלפוני IP ותשתית אינטרנט. למעשה, היכולות המתקדמות של מרכזית ה- IP מאפשרות לה לשתף פעולה עם התשתית והציוד האנלוגי של בית העסק. מרכזית ה- IP איננה מקור להפסדים אלא מקור לחיסכון אדיר מצד הלקוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI