דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים בניית אתרים- כי כל אחד יכול
בניית אתרים- כי כל אחד יכול
טל אזרי 16/10/11 |  צפיות: 2867

אם בעבר בניית אתרים הייתה עסק מסובך יחסית ורק הפריקים לתחום היו מצליחים לעשות זאת , לרוב ללא בעיות, כיום כל אחד כמעט יכול לעסוק בבניית אתרים, בין אם מדובר בבניית אתרים לצורך אישי ובין אם מדובר בבניית אתרים לצורך מקצועי וכיום כמובן שהרבה הרבה יותר קל ופשוט לעשות זאת ואפילו ילדים ובני נוער יכולים ללמוד את התחום.

כיום תוכלו למצוא הרבה מקומות המציעים קורסים של בניית אתרים שאחריהם תצאו בעלי ידע נרחב בתחום.בקורסים השונים תלמדו כיצד בונים אתרים החל מהבסיס, מהשפות השונות (כדוגמת HTML), השימוש הנכון בתוכנות השונות שמשמשות לבניית אתרים (כמו דרימוויבר , פוטושופ ועוד תוכנות מובילת בתחום) וכמובן יצירת תיק עבודות להמשך.

האם בניית אתרים יכולה להכניס כסף?

כיום ישנם מאות אם לא אלפי אנשים וחברות העוסקים בבניית אתרים. איפה שיש ביקוש תמיד יהיה מישהו שיציע את שירותיו בתחום. מכיוון שתמיד יש ביקוש והוא אפילו עולה ככה גם כמות האנשים שעוסקים בתחום תעלה גם היא. אין ספק שיש הרבה תחרות, אולם כפי שכבר הבנתם יש מספיק לכולם והרווחים שאפשר לעשות הם בהחלט נאים.

כמובן שלפעמים לוקח זמן עד שמצליחים להרוויח סכומים גדולים ויפים, אבל אל תשכחו שרומא לא נבנתה ביום אחד ולפעמים ייקח לכם יותר זמן למצוא לקוחות. תזכרו שלניסיון ולתיק העבודות שתצרו וכמות האתרים שתבנו תהיה השפעה על אנשים שירצו לסגור איתכם עסקה על בניית אתר כלשהו. ככל שיש יותר מוניטין ככה יש יותר לקוחות.

האם יש צורך גם ללמוד קידום אתרים?

כיום בניית אתרים וקידום אתרים קשורים זה בזה. אחרי שבונים את האתר כמובן שאנחנו רוצים שהוא יזכה ליותר חשיפה ופרסום ויופיע בעמודי התוצאות הראשונים של מנועי החיפוש השונים. לכן על מנת להשיג מטרה זאת נצטרך גם לבצע קידום אתרים.

חשוב לציין, כי ברוב המקומות שבהם לומדים איך לבנות אתרים לומדים גם קידום אתרים. אם למדתם איך לבנות אתרים ואתם רוצים לדעת גם איך לקדם אתרים, תוכלו לעשות זאת לבדכם (תתפלאו זה בהחלט לא מסובך) או שכיום קיימים גם קורסים ייעודים לתחום. שימו לב, כפי שכבר ציינו, כל אחד כיום יכול לעשות זאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אזרי

חברת בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט

מאמרים



 


מאמרים נוספים מאת טל אזרי
 
בניית אתרים באינטרנט – אתרי תדמית ואינפורמציה
כאשר אנו נתקלים במושג כתיבה שיווקית במהלך בניית אתר, במקרים רבים הוא מעלה בנו אסוציאציה של שיווק מוצרים לצרכנים. עם זאת, אנו נוטים לשכוח כי כתיבה באינטרנט הינה בעלת פנים רבות, והינה חיונית ביותר, גם ככתיבה תדמיתית ואינפורמטיבית, וניתן להפיק ממנה מידע רב. מלבד קידום אתרים

לבנות אתר בחינם או עם חברת בניית אתרים
שאלה זו נשאלת על ידי רבים המעוניינים לדעת מדוע עליהם לשלם כסף רב עבור העבודה עם חברת בניית אתרים כאשר כיום ניתן לבחור בפלטפורמות כמו וורדפרס

ייעוץ עסקי
לכל בית עסק, גדול כקטן, ישנם תקופות טובות ותקופות פחות טובות. כל בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, יודה ויאמר שהיו תקופות שהוא היה בטוח שהעסק שלו קורס. לכולם זה קורה, אפילו לגדולים ביותר. החכמה היא לא לתת לעסק ליפול

בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו.

דלתות כניסה זולות
15/01/12 | שיפוצים
כשמדובר בדלתות, ובמיוחד בדלתות המיועדות לכניסה אל הבית ישנה חשיבות מאוד גבוה לדלת עצמה. דלתות כניסה לבית הם למעשה ההזמנה אל הבית והם יכולות להעיד המון על אופיים של בעלי הבית

זכויות עובדים בעת פירוק חברה
במקרים רבים, בהם חברה נקלעת למשברים כלכליים ועומדים לה נושים המעוניינים להגיש בקשה לביצוע פירוק חברה על ידי בית המשפט, העובדים נשארים בדרך כלל לא יכולת מעשה, אך החוק, במקרה של סגירת חברה, עומד גם לצידם של עובדי החברה.

עיסוי עד הבית
גם ליחיד וגם לבני זוג שירותים מסוימים אף הולכים ומשתכללים במשך הזמן. לכן מה שהיה פעם שירות של עיסוי לאדם מסוים הופך כיום להיות כזה שמתאים גם לבני זוג שמעוניינים בערב מיוחד עוד יותר.

אתרים שעובדים בשביל העסק שלך
כמו שיש סוגים שונים של עסקים כך יש סוגים שונים של אתרים הנבנים למטרות עסקיות בהתאם לסוג העסק. די ברור שלכל עסק יש את האופי שלו ואת ההקשר הישיר לתחום שבו הוא פועל ובכל עסק קיימת שיטה אחרת לפנות לקהל היעד

תחילת עידן של בניית אתרים
האם אתרי האינטרנט שבתחילת הדרך של הרשת הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום? מרתק לראות כיצד אתרים של חברות ענקיות שבזמן התחלת עידן האינטרנט היו כאלו שהציגו אלמנטים בסיסיים בלבד ואילו כיום הן אפילו מתחרות בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ואף יוצרות תנועה רחבה של לקוחות שפונים לעסק. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני ומתקדם ביותר.

התאמת סוג עיסוי לגוף שלנו
אנו יכולים לראות כיצד מכונים מקצועיים או מכוני ספא רציניים מציעים סוגים שונים של עיסוי, כמו למשל שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי, ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI