דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי זמן לשינוי
זמן לשינוי
איילה נקש 04/09/08 |  צפיות: 3719
כמעט כל אדם ימצא עצמו באיזשהו שלב בחיים מתוסכל מעבודתו, מאוכזב מכמות המאמץ הגבוהה והשכר הנמוך או אולי פשוט משועמם מעיסוקיו בחיי היום יום. כסף לא מגיע בקלות לעולם ויש צורך להתאמץ כדי להרוויח.
אחת הדרכים להגדיל את הרווחים היא הכנסה צדדית. משמע, בנוסף לעבודה הקיימת להוסיף עוד עבודה. זה נשמע כמו טרדה גדולה אך למעשה הדבר אינו נדיר ורבים גילו שלעיתים שתי הכנסות משתלמות ומאפשרות שינוי מהותי ברמת החיים.
אחת הדרכים לוודא שהכנסה צדדית תגרום לרווחיך לעלות אך לא תפגע באורח חייך היא למצוא עבודה אשר משתלבת עם אורח חייך הקיים ומאפשרת לך לעבוד בזמן הנוח לך ולקבוע בעצמך כמה זמן לעבוד בכל יום.
פתיחת עסק עצמאי היא דרך אחת לספק לעצמך הכנסה צדדית. ברגע שהינך עצמאי אתה הופך למנהל של עצמך, קובע את שעות העבודה שלך, מתי לקחת חופש ומתי לצאת להפסקה. אתה מחליט מה מטרותיך המקצועיות בכל יום ופועל לטובת הכיס האישי שלך.
שיווק מרושת הינו אחת הדרכים להקמת עסק עצמאי מהיר. שיווק מרושת הינו דרך בה מוכרים מוצרים וכן מגייסים אנשים נוספים לעבודה בתחום זה. כאשר האדם המגויס מוכר גם הוא מוצר, האדם שגייס אותו מקבל גם הוא עמלה מן המכירה. ככל שמצטרפים יותר אנשים ומוכרים יותר מוצרים, כך גדלות העמלות של חברי הארגון. למעשה גיוס אנשים המגייסים גם הם אנשים מתחתיהם מביא לכך שהוקם ארגון. את הארגון יכול האדם לנהל מהבית בשעות הנוחות לו.
היתרון בעסק מסוג זה היא כי אין הגבלת גיל או מצב בחיים. כל אדם יכול להצטרף ולהחליט כי הוא מנסה לשפר את רמת חייו ולהרוויח יותר. קיימים אנשים אשר יוכלו להגשים את עצמם דרך העסק החדש וילמדו כי תחום השיווק המרושת מתאים להם. ההשקעה ביחס ל עסק עצמאי שאינו בשיטת שיווק מרושת הינה קטנה. בסכום כסף לא גדול ניתן להקים עסק. כמו כן, בדרך כלל גם לא קיימות הוצאות נלוות גדולות לשם הקמת העסק, אין צורך במשרד מפואר כדי להרוויח.
יתרון נוסף של העסק הינה העובדה כי ברגע שגייסת אנשים והם גם מרוויחים, אתה למעשה מקבל עמלה גם אם באותו רגע נתון אתה בעצם בחופשה.
שיווק מרושת הינו דרך אשר יכולה למנף אדם להקמת ארגון גדול ולהצלחה כלכלית. עם זאת, כמו בכל תחום יש צורך לעבוד קשה ולהשקיע בעת העבודה במטרה להצליח. אם יש רצון ואהבה לתחום, ייתכן כי שיווק מרושת יהווה תשובה עבור אדם המחפש דרך להרוויח עוד כסף.
אם אתם מתעניינים מעט בנושא כדאי לברר ולבקש פרטים נוספים ולא לוותר בקלות על הזדמנות שיכולה להעניק לכם חופש פיננסי.
איילה נקש הינה מפיצה עצמאית ומומחית בתחום איכות חיים. אם הינכם מעוניינים בסיוע והכוונה בדרך לשיפור חייכם, פנייה אל איילה תוכל להיות הצעד הראשון שלכם בדרך לנתיב חדש בחיים. 

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילה נקש

http://theglobalwellnessteam.com

 



 


מאמרים נוספים מאת איילה נקש
 
תוספי מזון טבעיים: הדלק המושלם לגוף שלך
גופנו הוא מכונה מורכבת למדי, הדורשת שילוב נכון של דלק כדי להביא אותה לתפקוד יעיל. הדלק של הגוף הוא המזון והנוזלים שאנו צורכים במהלך היום, שתפקידם לשמור עבור הגוף על רמות האנרגיה הגבוהות ביותר. הקשר בין תפריט לא מאוזן להיעדר אנרגיה הוכח פעמים רבות. סוכר גורם לעיקר הנזק: האמריקאי הממוצע צורך לא פחות מ-75 ק"ג של סוכר מחטיפים וממתקים בלבד מדי שנה, ומצבו של הישראלי הממוצע לא טוב בהרבה. למרות שמנה רבה של סוכר מספקת לגוף זריקה של אנרגיה, רמת האנרגיה דועכת במהרה.

10 עובדות קצרות ומועילות על תוספי מזון
1. תוספי מזון מספקים לגוף את כל המרכיבים הטבעיים החיוניים לו שאינם נכללים במזון שאנו אוכלים.
2. תוספי מזון טבעיים לא כוללים חומרים משמרים או חומרי צבע וטעם מלאכותיים כלשהם.
3. תוספי מזון מגיעים כגלולות או כאבקות בטעמים מצויינים שמערבבים במים ושותים, לבחירתכם.
4. תוספי מזון מגבירים את הצריכה של ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים וצמחי מרפא עד לרמה המושלמת שהגוף זקוק לה במשך שעות היום והערב.


משקאות אנרגיה: למניעת עייפות ולשיפור הריכוז בקרב צעירים ומבוגרים
צריכה של משקאות אנרגיה היא דרך מצויינת להיאבק בעייפות במשך היום, לשמור על ריכוז ולהעביר את יום הלימודים או העבודה בקלות, עם קצת כעסים וקצת יותר חיוכים. משקאות אנרגיה משפרים את הזיכרון לטווח הקצר, מעניקים לגוף ויטמינים חיוניים, קלים לנשיאה ואינם כוללים סוכר או קלוריות, ובכך מסייעים להוריד משקל בקלות. משקאות אנרגיה - שמגיעים בטעם לימון או תפוז - כוללים תמצית מצמחים סיניים כגון ג'ינסנג. צמח זה משמש מזה אלפי שנים כתרופה נגד עייפות וחולשה בסין, והוכח מדעית כי ביכולתו אף לשפר את יכולת החשיבה.

10 סיבות לא לעזוב את הבית בלי משקה אנרגיה
19/11/08 | תזונה
1. משקה אנרגיה הוא הדרך הטובה ביותר להעניק לגוף את מנת האנרגיה שלה הוא זקוק על מנת להתגבר על עייפות ולהעביר את היום בקלות. 2. מחקרים שנערכו מוכיחים כי הוספת משקה אנרגיה לתפריט היומי היא דרך לשפר לא רק את הביצועים הפיסיים אלא גם את הביצועים המנטליים שלכם במשך יום הלימודים או יום העבודה.

כיצד לרזות בלי לחוש רעב ?
16/11/08 | דיאטה
זה לא סוד שדיאטות הן לא תענוג גדול: רובן כוללות משטר תזונה קפדני ביותר, המקצץ באופן ניכר בכמות המזון והקלוריות שמותר לנו לצרוך מדי יום. מסיבה זו עלינו לוותר על נשנושים, להביט בקנאה על אלו שממשיכים לזלול ולעיתים קרובות לחוש רעב. רבים חושבים שתחושת הרעב היא חלק בלתי נפרד מהניסיונות להוריד במשקל, בגלל התפריט שגוזרות עלינו הדיאטות השונות.

ארוחה אידיאלית לשמירת משקל לטווח הארוך
16/11/08 | דיאטה
התסכול מוכר לרבים מאיתנו: לאחר דיאטה שבמהלכה הורדנו כמה קילוגרמים עודפים הגענו בשעה טובה למשקל הרצוי. אולם, לאחר שסיימנו את הדיאטה וחזרנו לתפריט הרגיל, גילינו בחרדה כי התחלנו להעלות בחזרה את הקילוגרמים שהושלו, והתסכול רב - בעיקר לאחר הסבל והמאמץ שגרמה הדיאטה.

חשיבותה של תזונת ספורט נכונה
09/11/08 | תזונה
בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות נושא תזונת הספורט עבור אלו שמחפשים לשפר את הכושר ולפתח שרירים. כל אחד בוחר את סוג האימון שמתאים לו, אולם על כולם לקחת בחשבון שעל מנת לשפר את התוצאות יש לשלב תזונת ספורט נכונה באימונים - בדרך לתוצאות הטובות ביותר.

מתי לצרוך אבקת חלבון - לפני או אחרי אימון כושר?
אבקת חלבון היא תוסף לתפריט היומי, המשפר את חוסנו של הגוף ואת הבריאות. בשעת פעילות גופנית הגוף מוציא אנרגיה רבה ועל השרירים מופעל מאמץ. חלבון הוא המרכיב הבונה את השריר, ועל כן צריכה של אבקת חלבון במקביל לאימון גופני שומרת על השריר, ובונה מחדש את הסיבים שניזוקו באימון באמצעות חומצות אמינו (אבני הבניין של חלבונים). אבקת חלבון היא גם דרך מוכחת לסייע לתאי הגוף להתגונן מפני נזקי חמצון ורעלים, והיא אחד התוספים הפופולריים בחדרי כושר.

מדוע לצרוך תוספי ויטמינים?
הערך התזונתי של חלק ניכר מהמזון שאנו צורכים הוא נמוך ביותר: חלק ניכר ממנו כולל עודף של קלוריות, שומנים וסוכר, ורובו מגיע לפינו לאחר שעבר תהליך גידול וייצור שנועד להאריך את חיי המדף שלו, אך מפחית באופן משמעותי את רמת הוויטמינים והמינרלים החיוניים שלו. בסוף התהליך, המזון כולל רק מעט מהערך התזונתי המקורי שלו, מפני שרובו עבר עיבוד, שימור, בישול וכן הלאה. חוסרים אלו של מרכיבים חיוניים ברוב המזון שאנו צורכים מחייב אותנו לחזק את הגוף ולשמור על בריאותו באמצאות תוספי ויטמינים.

דגני בוקר: לא בדיוק ארוחת הבוקר האידיאלית
רובנו מתרגלים לאכול דגני בוקר מגיל צעיר, ושמענו אינספור פעמים על הערך התזונתי שלהם לילדים ולמבוגרים כאחד. על גבי אריזות של דגני בוקר מופיע לרוב כיתוב היוצר רושם כי זו ארוחת בוקר בריאה הכוללת דגנים מלאים, סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים. אולם האם דגני בוקר הם אכן ארוחת בוקר אידיאלית? אם גם אתם רגילים לקורנפלקס מדי יום, כדאי שתדעו את האמת בנוגע לשפע הבריאותי שמבטיחות חברות דגני הבוקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI