דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי מורה פרטי לפסיכומטרי או בקבוצה?
מורה פרטי לפסיכומטרי או בקבוצה?
יעל מלמד 22/11/11 |  צפיות: 2858
לכל חבריכם יש תעודת בגרות? מזלזלים בכם?

אפילו בזמנים אלה, תעודת בגרות טובה היא אינה חובה לקבלה לעבודה טובה, ובגדול בכלל לא עדות על יכולת שכלית, בכל זאת עדיין רצוי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, מפני שהדבר מהווה עניין טרביאלי עבור קורות החיים שלכם, ולרוב אף תנאי מחייב בהרשמה ללימודי תואר ספציפי כלשהו. מחפשים אינפורמציה על מורה פרטי לפסיכומטרי? בבקשה קיראו עוד.

אז איך בעצם עושים את זה?

ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה יותר תתקשו לחזור ולהשלים בגרויות. לפיכך, כדאי שתתחילו בפרוצדורה כמה שיותר מוקדם. תוכלו למצוא די הרבה מוסדות מוכרים שאפשר להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות כאלה תוכלו לקבל ללא בעיה בגוגל וכד'. במידה ואתם בסדיר, בקבע, או השתחררתם לא מזמן, תקבלו הנחות והטבות מסויימות על הקורסים השונים.

רצוי שתפנימו שאתם בוגרים, אנא מכם, התייחסו לזה ברצינות האפשרית והתנהגו פחות כמו ילדים; בייחוד כעת, כשידוע לכם את אשר אתם מעוניינים לעתידכם, וקיבלתם מושג נרחב יותר על הנושא.

מה אתם אומרים על המבחן הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי בנוי באופן אחר מהאופן של ציוני בחינת הבגרות. למבחנים הפסיכומטריים משקל רב יותר מזה של הבגרויות, מה גם שהבחינה עצמה נוטה להיות קשה יותר, למרות העובדה שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על יכולתכם השכלית. ציון הפסיכומטרי שלכם בא לבחון את איך אתם מתפקדים תחת לחץ, את זכרונכם ואת היכולת האירגונית שלכם.

למרות העובדה כי הצלחתם להוציא תוצאה לא טובה במבחן הראשון שלכם - זה לא בהכרח אומר שאתם לא חכמים מדיי, רק שפשוט הפעם זה לא הסתדר; כמו בטסט על רכב, רובנו לא נצליח לעשות את המקסימום ולהוציא את הציון הרצויבתחילת הדרך. תמיד יש אפשרות לגשת למועדים עתידיים, אם יש לכם מספיק כסף וסיבולת בשביל לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה יותר שתתקבל - מתעדים לעוד 7 שנים.

בשלב זה, אחרי שהשגתם פרטים נוספים בתחום לימוד פסיכומטרי, ואם כבר ידוע לכם מה מעניין אתכם ובמה תעסקו, עדיף להשתמש במידע הזה לטובתכם האישית: הירשמו לקורס, שפרו את הממוצע שלכם, ועשו את אמא מאושרת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI