דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי רוצים הקלות בפסיכומטרי?
רוצים הקלות בפסיכומטרי?
יעל מלמד 26/11/11 |  צפיות: 2792
החלטתם ללמוד באוניברסיטה? הלימודים נראים קשים מדיי?

למרות כי בתקופה זו, הוצאת בגרות מלאה אינה תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה טובה, וגם אם היא בדרך כלל אינה מעידהעל יכולת שכלית, למרות זאת עדיין מומלץ שתצליחו בה, מהסיבה הפשוטה שזה מהווה נקודה לזכותכם בקורות החיים, ולרוב גם חובה בכדי להתקבל ללימודים באוניברסיטה. צריכים לדעת עוד עלהקלות בפסיכומטרי? קיראו עוד.

איך בכלל עושים זאת?

ככל שיותר זמן עובר לאחר שסיימתם בית ספר - יותר קשהלהתחיל להתרגל למסגרת שוב. ובגלל זה, יותר פשוט לפתוח בתהליך כמה שיותר מוקדם. ישנםהמון מכונים מקצועיים שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות לימוד אלו תוכלו לקבל ללא בעיה בגוגל ושות'. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, תמצאו מגוון הטבות והנחות על הקורסים השונים.

זיכרו שאתם כבר לא בביה"ס, לכן , קחו את הנושא ברצינות המקסימלית והתנהגו פחות כמו ילדים קטנים; בשלב זה, כשאתם יותר בטוחים את כל אשר אתם רוצים לעתידכם, וקראתם מידע נרחב יותר על מספר נושאים.

ומה אתם חושבים על בחינה פסיכומטרית?

הציון הפסיכומטרי מחושב בדרך שונה בתכלית מזה שלציוני מבחן הבגרות. לציון זה משקל רב יותר מזה של הבגרות, והבחינה כשלעצמה קשה יותר לרוב הנבחנים, על אף העובדה שהבחינה הפסיכומטרית לא משקפת את האינטליגנציה שלכם. הפסיכומטרי בודק דווקא את הדרך בה אתם מתפקדים תחת לחץ, את הזכרון לטווח הקצר וכמה אתם מסודרים ארגונית.

גם אם מסיבה כלשהי ניגשתם והוצאתם ציון גרוע יחסית במבחן הראשון - אין זה אומר בהכרח שאינכם חכמים, אלא שהפעם לא הלך טוב; כמו בראיון עבודה, רוב האנשים לא מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאלולהוציא ציון טוב על הפעם הראשונה. בכל מקרה תוכלו לגשת לעוד מועדים בעתיד, אם יש לכם מספיק כסף ועמידות מנטאלית לעבור את המבחן שוב. את הציון הכי גבוה שיתקבל - אתם לוקחים אתכם למשך 7 השנים הבאות.

כעת, כשהשגתם עוד מידע לגבי בחינת פסיכומטרי, ובמידה ואתם יודעים בבטחה מה מעניין אתכם ובמה תרצו לעסוק, הגיע הזמן להשתמש בידע הזה לטובתכם: הירשמו לאחד המוסדות, השתדלו להצליח במבחנים, ושפרו את ההערכה העצמית שלכם!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI