דף הבית עסקים נדל"ן יואל יפרח בנייה ויזמות
יואל יפרח בנייה ויזמות
לילך כהן 05/12/11 |  צפיות: 2433


יואל יפרח ואהרון אטדגי מגשימים לרבים חלום ומציעים דיור מושלם בצפון הארץ. פרויקט "אהבה ראשונה" של שני מומחי הנדל"ן מציג עבור כל אחד את הפתרון הטוב ביותר בנושא הדיור. בפרויקט החדש שנבנה באזור הצפוני הגבוה של חצור הגלילית תוכלו ליהנות מדירות 4 חדרים בסטנדרט בנייה גבוה החל ממחיר של 750,000 ₪ בלבד.

חצור הגלילית היא אחד הישובים שמציגים יתרונות רבים. חינוך הוא דבר שזוכה לתשומת לב מיוחדת מקברניטי העיר, והיא מציגה מיקום מכובד מעל הממוצע הארצי בכל הקשור לזכאים לתעודת בגרות. העיר מציגה אוכלוסייה מגוונת המונה כ-10,000 נפשות, כך שברחוב ניתן לפגוש דתיים, חילונים, ומסורתיים גם יחד שחיים בהרמוניה מלאה.

מיקום עיר המגורים הוא דבר חשוב לכל אדם, וחצור הגלילית מציגה יתרון עצום גם כאן. בכל פעם שיש צורך לצאת לסידורים מסוימים, קרבתן של ראש פינה, קריית שמונה, כרמיאל, או טבריה, מסייעת מאוד בכך שמדובר בנסיעות של בין 10 דקות עד לחצי שעה בלבד ליעדים רבים. כבישים ראשיים הסמוכים לעיר מחברים אותה בצורה יעילה שחוסכת זמן לכולם.

יואל יפרח (מהחברה הקבלנית "גלעד מאי") ואהרון אטדגי (יזם נדל"ן ותיק) מציגים ניסיון שבא לידי ביטוי בהקמת פרויקט איכותי ולא רק כזה שמושך את העין. הניסיון בבנייה רוויה מציג 9 בניינים בגובה של 5 קומות כשבכל קומה 3 כיווני אוויר. 76 דירות איכותיות ויפות מחכות במגוון של גדלים ואפשרויות בכדי שכל אדם, זוג, או משפחה, ימצאו בדיוק את המגורים המתאימים להם.

השילוב בין פרויקט מרשים זה, המציע גם פנטהאוזים ודירות של 5 ו-6 חדרים, לבין נוף מרשים ועיר שבה קיימים שירותים מוניציפאליים, שירותי בריאות, ופעילות עסקית מגוונת, הוא שילוב מנצח. כך יכול כל דייר חדש להתאקלם במהרה בעיר מסבירת פנים כמו חצור הגלילית ולהתחיל שלב חדש בחייו בצורה הרבה יותר קלה ומוצלחת.

אפשרויות תעסוקה מגוונות מחכות למי שמגיע אל חצור הגלילית. זאת בזכות הקרבה הרבה למרכז התעשייה "צחר", וכמובן גם לערים סמוכות כמו ראש פינה למשל. פרויקט "אהבה ראשונה" נבנה תוך מחשבה רבה בכדי לגבש הצעה רצינית עבור כל מי שמעוניין באיכות חיים בכל היבט של חייו, האישיים או המשפחתיים.

יואל יפרח ואהרון אטדגי גאים במאמצים שהשקיעו בפרויקט החשוב הזה לאורך כל הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI