דף הבית אימון אישי אימון זוגי טיפול זוגי
טיפול זוגי
לילך כהן 30/10/12 |  צפיות: 5176

 

האפשרות להתחיל את הכול מחדש

בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש, אם אפשר לקרוא לזה כך. לכן חשוב לראות כיצד בני זוג יכולים לבצע פעולות רציניות שונות על מנת לשנע מחדש את מערכת היחסים שלהם וליהנות בתוך פרק זמן סביר מזוגיות בריאה יותר שיש לה הרבה מה לתרום לכל אחד מבני הזוג.

אין ספק שהחיפוש אחר פתרונות איכותיים לבעיה בזוגיות יכול להביא כל זוג לבדיקת הסיוע שניתן לקבל במסגרת של טיפול זוגי. זאת מאחר ובני זוג רבים מבינים כיצד לבעיה שלהם יכול להיות פתרון אמיתי בזכות איש מקצוע רציני שמציג ידע רב וניסיון בתחום זה. מהלך כזה יכול להעניק לבני הזוג נקודת פתיחה מחודשת בדרך לחיים משותפים מלאים חוויות חיוביות.

יתרונותיו של תהליך אישי וממוקד

באופן טבעי לכל אחד מבני הזוג יש את האופי שלו, ובאופן טבעי הרי שלכל זוג יש אופי שונה של בעיות. בהתאם לעוצמת המשבר, ובהתייחסות רצינית לאופי הבעיה ולסף הרגשות של כל אחד מבני הזוג יכול מטפל איכותי ליצור תהליך ממוקד שיקל מאוד על בני הזוג. כך יכולים רבים לראות כיצד אפשר לצאת בצורה מהירה יחסית מבעיה לא פשוטה בכל מערכת זוגיות.

בזכות טיפול זוגי ממוקד שבוחן את המצב לעומק ומציע פתרונות מעשיים אפשר לצאת לדרך חדשה ומהנה הרבה יותר. הסיפוק מטיפול ברמה גבוהה יכול להגיע בזכות כך שלבעיות מסוימות יהיה פתרון מדויק ולא סתם רעיונות כללים לשיפור מצב הרוח של בני הזוג. יצירת תהליך מדויק שינחה את בני הזוג ויוסיף להם כלים מעשיים יכול לתרום רבות בדרך לפתרון אמיתי.

לומדים להבין את השותפים לחיים

אחרי הכול האדם הוא יצור חברתי שמעוניין לחיות בזוגיות איכותית. גם אם פה ושם אנו עדיין רואים כיצד יש כאלו שסוגדים לחיי הרווקות הרי שנישואים מוצלחים וזוגיות פורייה הם דברים שתורמים המון לכל גבר או אישה. אך על מנת ליצור זוגיות פורייה באמת יש להבין שלכל אחד מבני הזוג יש את המפה האישית שלו שלפיה הוא מפענח את מסריו של שותפו לחיים.

מסיבה זו אנו יכולים לעתים לראות כיצד גם אישה שהתכוונה לתמוך בבעלה גרמה בטעות לכך שהוא חושב שהיא לוחצת עליו. בזכות טיפול זוגי איכותי יכולים שני בני הזוג להבין בצורה ברורה כיצד יש להתייחס בצורה הנכונה לרצונותיו ולכוונותיו של בן או בת הזוג. כך גדל הסיכוי לתקשורת טובה הרבה יותר ולכך שניתן יהיה ליהנות מחיים משותפים ללא חיכוכים מיותרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI