דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
דנה מ 05/12/11 |  צפיות: 4631

הפקת אירועים יכולה להיות כאב ראש רציני ואת זה כולם כבר יודעים. כל זוג שמתרגש מאוד מיום החתונה הקרב ובא מבין שלאחר שהגבר כרע על ברך אחת והציע נישואין, מתחיל המרדף אחרי סגירת אולם אירועים, קייטרינג, טבעות, רבנות ועוד אשר מוכר לנו תחת השם הכולל – הפקת אירועים.

לכל אחד יש טיפ קטן שחברים שהתחתנו העניקו לנו, ראינו באינטרנט, למדנו בהפקת אירוע ועוד. אותם טיפים לאירועים יכולים להיות מאוד משמעותיים ולחסוך לנו כסף רב מצד אחד אך גם הרבה זמן ועצבים מאידך.

טיפים להפקת אירועים יכולים להיות מכל סוג החל מדברים פעוטים כמו להמליץ לכלה לרכוש זוג נעלים נוסף לשלב הריקודים כיוון שעקב סטילטו בגובה 10 סנטימטרים יפריעו לה ליהנות או שמומלץ לזוג לאכול לפני תחילת הערב ועד לטיפים גדולים במיוחד כמו קביעת תאריך באמצע שבוע במקום בסופ"ש כי אז ההפרש הכספי עצום.

כמו תחומים אחרים כמו גידול ילדים, בחירת מקום עבודה חדש, תחום לימודים ועוד, גם כאן מומלץ תמיד להתייעץ עם מנוסים מכם. בדרך כלל כדאי לשאול חברים וחברות שהפיקו אירועים דומים בעבר הלא רחוק ויכולים לספק מהניסיון שלהם טיפים לאירועים בעלי יתרונות משמעותיים, אך בהעדר כאלה כדאי לדעת שרשת האינטרנט מלאה באתרים, פורומים, דיונים ועוד המאפשרים לזוגות ובודדים להעביר מידע ורעיונות אשר יכולים לסייע לכם.

הנה כמה טיפים לדוגמא שאפשר לעשות בהם שימוש:

· אולם אירועים בחודשי החורף זול משמעותית מאשר בחודשי הקיץ. גם אם אתם רוצים לחגוג חתונה בקיץ, מומלץ לעשות זאת בחודשים מאי-יוני או ספטמבר ולא בחודשים היקרים במיוחד יולי – אוגוסט.

· קייטרינג תחת נושא מסוים כמו חלבי או צמחוני נחמדים מאוד לחתונות קטנות או חתונות בוטיק אבל כאשר מדובר בחתונה של מאות מוזמנים, אם לא יהיה אוכל בעל מכנה משותף לכולם, לא ישכחו לכם את זה.

· אל תמתינו לרגע האחרון – צלמים, תקליטנים, רקדנים וכדומה – אם יש ספק ספציפי שאתם רוצים לעבוד איתו, סגרו איתו בהקדם האפשרי. לעיתים נסגרים אירועים גם שנה מראש ואתם עלולים להישאר עם העדיפות השנייה או השלישית שלכם.

לסיכום, טיפים להפקת אירועים ניתן למצוא בקלות אבל צריך לשאול ולחפש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI