דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב כסא גלגלים מהו?
כסא גלגלים מהו?
דנה מ 19/03/12 |  צפיות: 4992

כסא גלגלים הוא מתקן ישיבה שנועד לאפשר לאדם שאיננו יכול לנוע, לזוז ממקום למקום בחופשיות ללא תלות בגפיו התחתונות.  ברבות השנים פותחו סוגים שונים של כסאות גלגלים, לכל כסא גלגלים ייעוד אחר.

להלן מפורטים סוגים שונים של כסאות גלגלים והשימושים השונים להם הם נדרשים.

כסא גלגלים לנכים - אנשים נכים שאינם יכולים לנוע בכוחות עצמם, משתמשים במתקני ציוד רפואי לצורך התנהלות שוטפת בחיי היום יום. אחד מפריטי הציוד הרפואי החשובים ביותר הינו כסא הגלגלים. כסא גלגלים לאדם נכה, מותאם בהתאמה אישית לגודלו ומבנה גופו של האדם, כאשר  מבנה הצמיגים וגודל הכסא עצמו שונים מהותית בין אדם לאדם. נכים צעירים שנולדו ללא יכולת הליכה או שנותרו להם שנים רבות של ישיבה בכסא גלגלים לרוב יכולים להניע את הכסא בעצמם ולכן הכסא שלהם בנוי בצורה שנוחה מאוד לניווט עצמי.

כסא גלגלים לאנשים מבוגרים - אנשים מבוגרים המתקשים בהליכה ונעזרים בפריטי ציוד רפואי שונים כמו מקל הליכה, הליכון או כסא ישיבה במקלחת לרוב יחזיקו גם בכסא גלגלים לצורך נסיעה ממקום למקום. כסא גלגלים לאנשים מבוגרים הוא כסא מסיבי יותר מאשר כסא גלגלים רגיל, מפאת גילם של האנשים המבוגרים ומכיוון שמרבית המבוגרים חלשים ואינם יכולים לשאת את עצמם עם הכסא, הכסא של האדם המבוגר הוא כסא עם ידיות אחיזה נוחות, כך שהאדם שמטפל באדם  המבוגר יוכל לשאת אותו ממקום למקום ביתר קלות.

כסא גלגלים לתחרויות  - סוג נוסף של כסאות גלגלים הינו כסאות גלגלים מיוחדים לתחרויות, תחרויות לנכים מתרחשות בכל שנה במדינות שונות בעולם, כסא גלגלים לתחרויות הוא כסא מיוחד שמיוצר ומעוצב באופן אישי בהתאמה לסוג הספורט ולמתעמל הנכה עצמו. כסא למשחקי כדורסל יהיה שונה מכסא שנועד לתחרויות ריקודים לנכים ועוד.

היכן משיגים כסא גלגלים איכותי?

כסאות גלגלים ניתן להשיג במקומות רבים, אנשים שזקוקים לכסא לתקופה קצרה מוטב שיפנו לחברה להשכרת ציוד רפואי או גמ"ח ציוד רפואי אך אם אתם זקוקים לכסא גלגלים טוב ואיכותי לתקופה קבועה ולאורך זמן. תוכלו לפנות לחברה המייצרת כסאות גלגלים או לחברה המוכרת ציוד רפואי לאנשים נכים, ערכו סקר מחירים מקיף, התייעצו עם גורמים מוסמכים בנוגע לגודל ומבנה הכסא.

>> לקריאה נוספת גם על שירותי סיעוד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI