דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מיאמי, פלורידה- אלטרנטיבה מעולה לסוגיית העבודות בחול.
מיאמי, פלורידה- אלטרנטיבה מעולה לסוגיית העבודות בחול.
קאש טורס עבודה בחול 02/01/12 |  צפיות: 3075

הרבה ישראלים רוצים לעבוד במיאמי שנמצאת בפלורידה, אשר בדרום מזרח ארצות הברית.
פלורידה מוכרת בשל האטרקציות שבה: אולפני יוניברסל סטודיו, דיסני וורלד, סי וורלד ועוד.
בנוסף לכך, הרבה ממבקשי העבודה בחו"ל מחפשים לחוות את החוויה תחת מזג אויר נעים. מיאמי ידועה במזג האוויר החמים, אווירת נופש נצחית, שטופת שמש והחופים הטרופיים, כך שבימי החופש העובדים מעסיקים עצמם בשכיבה על החוף, עם קוקטייל וספר טוב. או לאחר יום עבודה, ישנה את האופציה לצאת לבלות במועדונים הסוערים של מיאמי.

כאשר בוחרים לקחת חלק מהעבודות בחו"ל והיעד הנבחר הוא מיאמי, פלורידה-
יש דבר ראשון, לגשת לשגרירות במטרה להוציא ויזה (אל אם אתם בעלי דרכון אמריקאי וכך הדרך פתוחה עבורכם). כמו כן, יש לזכור כי העבודות במיאמי הן בעיקר בתחום המכירות, ולכן אנשים שרוצים לקחת חלק בחוויית העבודה בחול במיאמי צריכים להיות בעלי כישורי מכירה גבוהים (יכולת פיתוח שיחה עם לקוחות, אנרגיות בלתי פוסקות, יכולת לעמוד שעות רבות על הרגליים ולא להתייאש כאשר לקוח מסרב לקנות ולהמשיך לחייך כמו שרק אתם יודעים).

מילוני התיירים העשירים שמבקרים במיאמי האטרקטיבית, הם עלו שהופכים אותה לרווחית בתחום העבודות בחול. התיירים נשבים בקסמם של המוכרים הישראלים בעלי הטמפרמנט השמח והאנרגטי, ומוקסמים ממוצרי ים המלח המשווקים ומתגלמים בסכומים גבוהים. ההצלחה של העגלות בקניונים במיאמי גורמות להרבה ישראלים לרצות להגיע ליעד זה ולהתברג בתעשיית העבודות בחול. מרבית העגלות הן בבעלות ישראלית וזהו תחום המכירות הרווחי ביותר באזור זה.
במידה ואתם לא מעוניינים בעגלות, אך עדיין רוצים להגיע לעבודה בחול- מיאמי מציעה עבורכם מכירה מדלת לדלת של ציורי שמן שיש להם ביקוש על ידי התושבים.

הישראלים אוהבים את מיאמי והרבה מהם מגיעים לשם במגרת העבודה בחול. כל זאת מתרחש לאור העודה כי במיאמי קיימת אוכלוסייה ישראלית רחבה. ישראלים שמצאו עבור עצמם מקומות עבודה בתחומים שונים והחליטו להשתקע. קהילה זו תורמת לאלו שבאו לצרכי עבודה בחול ובחרו במיאמי בכך שישנן מסעדות ישראליות המעניקות לעובדים תחושה ביתית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קאש טורס עבודה בחול

צוות אתר קאש טורס - עבודה בחו"ל
פורטל קאש טורס המציע מגוון הצעות עבודה בחול



 


מאמרים נוספים מאת קאש טורס עבודה בחול
 
עבודה בחול- ניו זילנד/ אוסטרליה.
כאשר מדברים על אוסטרליה וניו זילנד בהקשרים שונים, מיד עולה לנגד עינינו מחזה פסטורלי, ירוק, מעין גן עדן. אך בהקשר שלנו, נבקש לדבר על המדינות אוסטרלי וניו זילנד בקונטקסט של עבודות בחול.

לאס וגאס- כל האפשרויות במקום אחד.
כל אחד שטס לצרכי עבודה בחול, טס מסיבה כזו או אחרת. יש אלו שטסים לעשות כסף בזמן קצוב, אחרים מחפשים אתרי בזבוזים לכסף שירוויחו, ויש כאלו שמחפשים דווקא את השקט. אז הריי לכם עוד הצעה לשקול טרם הטיסה למטרת עבודה בחו"ל- לאס וגאס, אחת הערים הגדולות של ארצות הברית, שנחשבת למרכז תיירותי פופולארי בעיקר בזכות מרכזי הקניות שמאפיינים אותה, אתרי הנופש והיותה זירת הימורים נרחבת.

מיאמי, פלורידה- אלטרנטיבה מעולה לסוגיית העבודות בחול.
הרבה ישראלים רוצים לעבוד במיאמי שנמצאת בפלורידה, אשר בדרום מזרח ארצות הברית. פלורידה מוכרת בשל האטרקציות שבה: אולפני יוניברסל סטודיו, דיסני וורלד, סי וורלד ועוד. בנוסף לכך, הרבה ממבקשי העבודה בחו"ל מחפשים לחוות את החוויה תחת מזג אויר נעים. מיאמי ידועה במזג האוויר החמים, אווירת נופש נצחית, שטופת שמש והחופים הטרופיים, כך שבימי החופש העובדים מעסיקים עצמם בשכיבה על החוף, עם קוקטייל וספר טוב. או לאחר יום עבודה, ישנה את האופציה לצאת לבלות במועדונים הסוערים של מיאמי

עבודה בחול ראשיתה בהוצאת ויזה..
איך שלא נהפוך את זה, וכמה ראיונות שתעברו בחברות שונות, וברור שאין מישהו שיותר מתאים מכם לתעשיית העבודות בחול. זה לא מספיק. ויזה היא המסמך החוקי שניתן על ידי השגרירות בכדי לאפשר לישראלים להיכנס לגבולותיה הנרחבים של ארצות הברית.

סטודנטים, איפה אתם בחופשת סמסטר?! מרוויחים בעבודות בחול!
אין ספק שכדי שעתיד מוצלח בארץ ישראל ניתן לבנות בעיקר באמצעות תואר. איך שלא נהפוך את זה, רצוי להיות סטודנט על מנת לפתוח דלתות בעתיד. ורובנו מוצאים עצמנו רב ימות השבוע בין כותלי האוניברסיטה או המכללה. אני, בתור סטודנטית לתקשורת שנה ב', יכולה להעיד שזהו השלב בחיים הכי ירוד מבחינה כלכלית. עומדים בפניי הסטודנטים הוצאות רבות אך ההכנסות אינן בהתאם, אי אפשר לעבוד במשרה מלאה כאשר הממוצע עומד לנגד עיניך.

חיילים משוחררים?? עבודה בחול זוהי הדרך הנכונה עבורכם.
צבא-הגנה-לישראל. מושג שרק ישראלי שנתן מעצמו יבין מה משמעות של רעות, נתינה ועייפות בלתי פוסקת. כמה פעמים אמרנו לעצמנו "עד מתי?" ובאותה נשימה תחושת גאווה. כל אחד מצעירי עם ישראל לוקח מהמוסד הקרוי "צה"ל" חווית טובות יותר וטובות פחות. אבל עדיין חוויה. וזהו, בלי ששמים לב נגמר. ועכשיו השלב הבא- להתחיל את החיים.

אין כמו ניו יורק כמחפשים עבודה בחול!
ניו יורק (new-york) היא העיר המאוכלסת ביותר בכל רחבי ארצות הברית (מעל 8 מיליון תושבים) והיא מתפרסת על שטח בין הגדולים בעולם. ייתכן ועל ניו- יורק שמעתם דווקא בכינוייה ה"תפוח הגדול" והיא העיר ששפכה אור והשפיעה על כל העולם בתחומים רבים, לדוגמא: אופנה, פוליטיקה, חינוך, בידור וכו'.

כמה קל להרוויח בעבודות בחול..
כאשר עוסקים בסוגיית העבודה בחו"ל חשוב להבין שני פרמטרים- רווח כלכלי גבוה בזמן קצר ובמקביל חוויה אישית בלתי נשכחת. היתרון של ח'ברה צעירים לקחת חלק מהעבודות המוצעות בחו"ל הוא ניתוב השעות והאנרגיה שסביר שהיו מושקעות בעבודה בארץ והגדלת הרווחים בערך פי שניים- חמישה.

עבודה בחו"ל- בקנדה!!
כאשר מחפשים עבודה בחול והיעד הנבחר הוא קנדה יש להכיר בעובדה כי התהליך הינו תהליך שראשיתו מארץ ישראל. את החיפוש בעניין ניתן לעשות באמצעות עזרים שונים: לוחות דרושים, מודעות בנוגע לעבודות בחול, כיתוב הערך "קנדה" במנועי חיפוש חופשיים באינטרנט, איתור אנשים שלוקחים חלק מתעשיית העבודות בחול דרך בלוגים וכמובן- איסוף אינפורמציה מפה לאוזן.

טיול תרמילאים ועבודה בחו"ל
לסיום, הטיול הקרב אל קיצו והכסף שחסכתם טרם הטיסה אינו מספיק ואתם עדיין לא מרגישים שבעים לחזור לארץ, קיימת בשבילכם אופציה נהדרת: סוגיית העבודות בחול. עבודה בחו"ל הינה פתרון מעולה בעיקר לח'ברה היותר צעירים שטסים לטיול ארוך. הסיבה היא כי עבודות בחול מצויות ביעדים אין-סופיים בעולם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI