דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר לאס וגאס- כל האפשרויות במקום אחד.
לאס וגאס- כל האפשרויות במקום אחד.
קאש טורס עבודה בחול 02/01/12 |  צפיות: 2933

כל אחד שטס לצרכי עבודה בחו"ל, טס מסיבה כזו או אחרת. יש אלו שטסים לעשות כסף בזמן קצוב, אחרים מחפשים אתרי בזבוזים לכסף שירוויחו, ויש כאלו שמחפשים דווקא את השקט.
אז הריי לכם עוד הצעה לשקול טרם הטיסה למטרת עבודה בחו"ל- לאס וגאס, אחת הערים הגדולות של ארצות הברית, שנחשבת למרכז תיירותי פופולארי בעיקר בזכות מרכזי הקניות שמאפיינים אותה, אתרי הנופש והיותה זירת הימורים נרחבת.

תעשיית העבודות בחול, שופכת אור בעיקר בלאס וגאס, שם באמת קיימות הצעות בלתי פוסקות להרוויח כסף. אך החיסרון (שבעייני דווקא נראה כיתרון), הוא שבהתאם למגוון מקורות ההכנסה שעיר, כך קיימים אין-סוף מקומות בזבוז.
נכון שעבודה בחול מטרתה גם ליהנות מהחיים הטובים, לקנות, לבזבז ולהמר, אך יש להיות עם יד על הדופק. לשים לב, שקץ התקופה והחזרה לארץ תחזרו עם סכום כסף שיאפשר לכם להתחיל את החיים ברגל ימין מבחינה כלכלית (עבודה בחו"ל תורמת למימון שכר לימוד, שכר דירה, פתיחת עסק וכו').

לאס וגאס כעיר בין הבולטות בסוגיית העבודות בחו"ל, שבה מקומות עבודה צצים כמו פטריות אחריי הגשם, מקנה לעובדיה מיומנויות רבות לצורך הצלחה ושמירה על מקומה בין המובילות בכל הקשר לעבודה בחו"ל. תחילה, מדובר בשפת גוף בה משתמשים המוכרים על מנת להגיע לאחוזי מכירה מקסימאליים. החל בחיוך, דרך מחמאות, שיחות שאינן קשורות למכירה ועד לגרימה ללקוחות לא לשלב ידיים (מבחינה פסיכולוגית- שילוב ידיים גורם לאדם להתכנס בתוך עצמו ולהיות אטום לגביי הצעות).

אולי עכשיו נשמע לכם שלאס וגאס היא דווקא העיר המושלמת כאשר בוחרים יעד לעבודה בחו"ל?
ייתכן מאד. לאס וגאס מלאה ביתרונות, אך יש לזכור שהעבודה בעיר הכל כך חיה הזו, יכולה להיות גם קשה מאד. מדובר באנשים עם אורח חיים מאד אנרגטי, שעליכם כמוכרים לעמוד בקצב החיים שלהם, ובו בזמן גם לא לוותר על התקופה המדהימה הזו. לנצל כל רגע שיתאפשר לכם לחוות, לקנות, לראות בעיר המדהימה הזו.
בסופו של דבר, לאס וגאס היא אחת ההוכחות שעובדה בחו"ל היא לא רק עבודה, אלא חוויה של ממש למבוגרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קאש טורס עבודה בחול

צוות אתר קאש טורס - עבודה בחו"ל
פורטל קאש טורס המציע מגוון הצעות עבודה בחול



 


מאמרים נוספים מאת קאש טורס עבודה בחול
 
עבודה בחול- ניו זילנד/ אוסטרליה.
כאשר מדברים על אוסטרליה וניו זילנד בהקשרים שונים, מיד עולה לנגד עינינו מחזה פסטורלי, ירוק, מעין גן עדן. אך בהקשר שלנו, נבקש לדבר על המדינות אוסטרלי וניו זילנד בקונטקסט של עבודות בחול.

לאס וגאס- כל האפשרויות במקום אחד.
כל אחד שטס לצרכי עבודה בחול, טס מסיבה כזו או אחרת. יש אלו שטסים לעשות כסף בזמן קצוב, אחרים מחפשים אתרי בזבוזים לכסף שירוויחו, ויש כאלו שמחפשים דווקא את השקט. אז הריי לכם עוד הצעה לשקול טרם הטיסה למטרת עבודה בחו"ל- לאס וגאס, אחת הערים הגדולות של ארצות הברית, שנחשבת למרכז תיירותי פופולארי בעיקר בזכות מרכזי הקניות שמאפיינים אותה, אתרי הנופש והיותה זירת הימורים נרחבת.

מיאמי, פלורידה- אלטרנטיבה מעולה לסוגיית העבודות בחול.
הרבה ישראלים רוצים לעבוד במיאמי שנמצאת בפלורידה, אשר בדרום מזרח ארצות הברית. פלורידה מוכרת בשל האטרקציות שבה: אולפני יוניברסל סטודיו, דיסני וורלד, סי וורלד ועוד. בנוסף לכך, הרבה ממבקשי העבודה בחו"ל מחפשים לחוות את החוויה תחת מזג אויר נעים. מיאמי ידועה במזג האוויר החמים, אווירת נופש נצחית, שטופת שמש והחופים הטרופיים, כך שבימי החופש העובדים מעסיקים עצמם בשכיבה על החוף, עם קוקטייל וספר טוב. או לאחר יום עבודה, ישנה את האופציה לצאת לבלות במועדונים הסוערים של מיאמי

עבודה בחול ראשיתה בהוצאת ויזה..
איך שלא נהפוך את זה, וכמה ראיונות שתעברו בחברות שונות, וברור שאין מישהו שיותר מתאים מכם לתעשיית העבודות בחול. זה לא מספיק. ויזה היא המסמך החוקי שניתן על ידי השגרירות בכדי לאפשר לישראלים להיכנס לגבולותיה הנרחבים של ארצות הברית.

סטודנטים, איפה אתם בחופשת סמסטר?! מרוויחים בעבודות בחול!
אין ספק שכדי שעתיד מוצלח בארץ ישראל ניתן לבנות בעיקר באמצעות תואר. איך שלא נהפוך את זה, רצוי להיות סטודנט על מנת לפתוח דלתות בעתיד. ורובנו מוצאים עצמנו רב ימות השבוע בין כותלי האוניברסיטה או המכללה. אני, בתור סטודנטית לתקשורת שנה ב', יכולה להעיד שזהו השלב בחיים הכי ירוד מבחינה כלכלית. עומדים בפניי הסטודנטים הוצאות רבות אך ההכנסות אינן בהתאם, אי אפשר לעבוד במשרה מלאה כאשר הממוצע עומד לנגד עיניך.

חיילים משוחררים?? עבודה בחול זוהי הדרך הנכונה עבורכם.
צבא-הגנה-לישראל. מושג שרק ישראלי שנתן מעצמו יבין מה משמעות של רעות, נתינה ועייפות בלתי פוסקת. כמה פעמים אמרנו לעצמנו "עד מתי?" ובאותה נשימה תחושת גאווה. כל אחד מצעירי עם ישראל לוקח מהמוסד הקרוי "צה"ל" חווית טובות יותר וטובות פחות. אבל עדיין חוויה. וזהו, בלי ששמים לב נגמר. ועכשיו השלב הבא- להתחיל את החיים.

אין כמו ניו יורק כמחפשים עבודה בחול!
ניו יורק (new-york) היא העיר המאוכלסת ביותר בכל רחבי ארצות הברית (מעל 8 מיליון תושבים) והיא מתפרסת על שטח בין הגדולים בעולם. ייתכן ועל ניו- יורק שמעתם דווקא בכינוייה ה"תפוח הגדול" והיא העיר ששפכה אור והשפיעה על כל העולם בתחומים רבים, לדוגמא: אופנה, פוליטיקה, חינוך, בידור וכו'.

כמה קל להרוויח בעבודות בחול..
כאשר עוסקים בסוגיית העבודה בחו"ל חשוב להבין שני פרמטרים- רווח כלכלי גבוה בזמן קצר ובמקביל חוויה אישית בלתי נשכחת. היתרון של ח'ברה צעירים לקחת חלק מהעבודות המוצעות בחו"ל הוא ניתוב השעות והאנרגיה שסביר שהיו מושקעות בעבודה בארץ והגדלת הרווחים בערך פי שניים- חמישה.

עבודה בחו"ל- בקנדה!!
כאשר מחפשים עבודה בחול והיעד הנבחר הוא קנדה יש להכיר בעובדה כי התהליך הינו תהליך שראשיתו מארץ ישראל. את החיפוש בעניין ניתן לעשות באמצעות עזרים שונים: לוחות דרושים, מודעות בנוגע לעבודות בחול, כיתוב הערך "קנדה" במנועי חיפוש חופשיים באינטרנט, איתור אנשים שלוקחים חלק מתעשיית העבודות בחול דרך בלוגים וכמובן- איסוף אינפורמציה מפה לאוזן.

טיול תרמילאים ועבודה בחו"ל
לסיום, הטיול הקרב אל קיצו והכסף שחסכתם טרם הטיסה אינו מספיק ואתם עדיין לא מרגישים שבעים לחזור לארץ, קיימת בשבילכם אופציה נהדרת: סוגיית העבודות בחול. עבודה בחו"ל הינה פתרון מעולה בעיקר לח'ברה היותר צעירים שטסים לטיול ארוך. הסיבה היא כי עבודות בחול מצויות ביעדים אין-סופיים בעולם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI