דף הבית בידור ופנאי מוסיקה תוכנת קיובייס | קורס קיובייס
תוכנת קיובייס | קורס קיובייס
hai bitton 05/01/12 |  צפיות: 3059

קיובייס

קיובייס היא לא לחינם תוכנת הקלטה איכותית ופופולארית. בעזרת פרוטוקול ה MIDI שהיא עושה בו שימוש להקלטות השונות - היא נחשבת לתוכנה אמינה מאד, שניתן להקליט בה באמצעות כלי נגינה רבים ומגוונים.

על קיובייס ועל MIDI

כמו שאתם שמעתם וקראתם, תוכנת קיובייס היא תוכנת ההקלטה המקצועית ביותר שאפשר למצוא היום למשתמש הביתי, שרוצה להקליט את המוזיקה שלו בצורה האיכותית ביותר, אך גם הנוחה ביותר - לא צריך אפילו לצאת מן החדר. על מנת להבין כיצד קיובייס עובדת, יש צורך להבין את הפרוטוקול עליו היא מתבססת - פרוטוקול אשר נקרא MIDI. מה זה MIDI?

ההשפעה של MIDI על האיכות בקיובייס

MIDI הוא ר"ת של המונח Musical Instrument Digital Interface. ביטוי אולי מעט ארוך אך המשמעות שלו פשוטה - מדובר בסוג של ממשק דיגיטלי, אשר מיועד להקלטה של כלי נגינה. כמו שאתם יודעים יש קבצים אחרים של מוסיקה , בין אם מדובר על WAV הישן יחסית או MP3 החדש למדי. אבל מה שמייחד מאד את MIDI הוא ההתאמה המושלמת שלו להקלטה - קובץ MIDI מאחסן לא רק מוזיקה - אלא גם ממש מידע על כלי הנגינה, על כל הכרוך בכך. תוכנת קיובייס עושה כמובן שימוש בפרוטוקול הMIDI, על מנת שאתם תוכלו להקליט מוזיקה עם מגוון רחב של כלי נגינה - והאיכות הגבוהה של הצליל תישמר, כמו גם גודל סביר עבור קבצי הMIDI. לרוב, נהוג להמיר בהמשך את קבצי הMIDI לפורמט אחר שנוח יותר להעביר אותו - ועדיין שומר על האיכות הגבוהה של הצליל. אולם, ברור שבשלבי ההקלטות בקיובייס - יש צורך לעבוד עם קבצי MIDI.

מבינים מידי וקיובייס בBPM

ההבנה של פרוטוקול MIDI היא חיונית לכל אדם שרוצה לעבוד עם תוכנת קיובייס בצורה מקצועית. אבל, כדי להבין לעומק את הפרוטוקול ואת התוכנה -
אתם צריכים להירשם אל קורס קיובייס בחיפה  במכללת BPM. במהלך קורס קיובייס במכללת BPM, לא רק שתלמדו על התוכנה עצמה - אלא גם תבינו את הפרוטוקול הנקרא MIDI עוד בתחילת הקורס. הבנה זו היא חיונית לצורך שימוש מקצועי בקיובייס - ובסופו של דבר בשביל לבצע הקלטות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hai bitton


 


מאמרים נוספים מאת hai bitton
 
צימרים בדרום הארץ לכל אירוח ונופש
08/02/13 | צימרים
מחפשים מקום לנופש בדרום ? במאמר זה תקבלו מידע על צימרים ואטרקציות באזור הדרום כנסו

צימרים עם בריכה קול - הצימרים הכי מפנקים בארץ
07/02/13 | צימרים
מחפשים אתר בו תמצאו מבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה ? אתר צימרים קול זה המקום עבורכם להזמנת צימר מפנק כנסו למאמר וקבלו מידע על האתר

צימרים ציפורים - אתר הצמירים המתקדם בארץ
06/01/13 | צימרים
צימרים ציפורים אינם צימרים לציפורים כמובן ... צימרים ציפורים הוא אתר הצימרים המתקדם ביותר בארץ ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הצימרים בכל חלקי הארץ מצפון ועד דרום.

צימר בחרמון לנופש חלומי
02/12/12 | צימרים
מחפשים מקום מיוחד לחופשה בעונת החורף ? צימר בחרמון זה הפתרון, ישנם כיום מבחר צימרים ליד החרמון לנופש חלומי כנסו למידע

צוק החלומות תגובות נופשים
20/11/12 | צימרים
חגגנו את וחברותי מסיבת רווקות בוילה צוק החלומות ואני שמחה להמליץ ולהוסיף כאן את תגובתי האישית בשם כל הבנות, היית מסיבת רווקות מושלמת..

אוהלים לאירועים
מחפשים מקום קצת שונה לאירוע שלכם ? אוהלים לאירועים יכולים להיות פתרון מאוד מיוחד עבורכם, כנסו למאמר הבא וקבלו את כל המידע

צימרים לזוגות בצפון כל המידע
24/09/12 | צימרים
מחפשים מידע על צימרים רומנטיים לזוגות בצפון הארץ ? כאן במאמר כל המידע הדרוש לכם על ענף הצימרים ובמיוחד על האירוח הרומנטי בצימרים.

צימרים במנות
11/09/12 | צימרים
מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית או רומנטית בגליל המערבי ? צימרים במנות זה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכאן במאמר זה תקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים כדי לסגור חופשה במושב מנות.

צימרים גדולים | צימר גדול בצפון
05/09/12 | צימרים
רוצים לצאת לחופשה עם המשפחה המורחבת ? צריכים מקום איכותי וגדול ללינה ? כיום ישנם לא מעט צימרים גדולים לנופש, כנסו למאמר זה לכל המידע..

וילות נופש בחד נס
וילות נופש בחד נס- הטרנד החדש בתיירות הפנים בישראל גם אירוח בוילה מפנקת וגם בילוי במושב התיירות חד נס אל מול נופי הכנרת המרהיבים בשילוב אטרקציות מאתגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI