דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה צילום הריון- הכי חשוב זו הנוחות
צילום הריון- הכי חשוב זו הנוחות
אורטל מוטאי 10/01/12 |  צפיות: 2689

צילום הריון הוא תחום גדול ומגוון בתוך ענף הצילום. בשנים האחרונות נשים רבות רוצות לתעד ולהנציח את אחת התקופות המרגשות בחייהן. בין אם מדובר בהריון ראשון או שני, כל הריון הוא מיוחד בפני עצמו ודרך צילום ההריון תוכלו לשמר את אותם רגעים מיוחדים, רגעים של שינויים, הן פיזיים והן מנטלים.

אחד הדגשים החשובים בעולם צילום ההריון הוא הנוחות של המצולמת. צילומי הריון בדרך כלל מתרחשים בשבועות מתקדמים 30-37, כאשר הבטן כבר עגלגלה דיו ויצאה החוצה, לכן המצולמת לא תמיד תרגיש בנוח בפוזות מסוימות. החכמה היא ליצור תמונות מגוונות בהן המצולמת הכי זוהרת ובמיטבה ולא לוותר על הנוחות במהלך הצילומים.

חלק חשוב באותה הנוחות המדוברת היא בחירת צלמת ההריון. חשוב שתהיה כימיה בניכן ושישרור אמון בין השתיים. בדקי את עבודותיה הקודמות, ואף בשיחת טלפון קצרה אפשר ללמוד הרבה על הצד השני. חשוב שצלמת ההריון תדע להתאים את גישתה אליך, המצולמת, ותנהג ברגישות תוך כדי צילומי ההריון. מה שחשוב הוא לא רק התוצאה אלא גם החוויה שעברת.

אפשרות נוספת לצילומי הריון היא האפשרות לצילום חובבני, צילום בו אחד מבני משפחתך מתפקד בתפקיד הצלם. חשוב גם כאן שתבחרי באדם קרוב אליך, אדם שבמחיצתו את מרגישה בנוח ואת סומכת עליו.

לסיכום בין אם תבחרי בצילום הריון מקצועי ובין אם תבחרי בצילום הריון חובבני העיקר היא הנוחות. איך את חווה את צילומי ההריון ומה תזכרי מהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורטל מוטאי

אורטל מוטאי

צלמת הריון ילדים ומשפחה

http://www.motai.co.il/

http://www.motai.co.il/צילום-הריון/

http://www.motai.co.il/צילומי-ילדים/

http://www.motai.co.il/צילום-משפחה/

http://www.motai.co.il/בני-מצווה/



 


מאמרים נוספים מאת אורטל מוטאי
 
צילומי הריון - התפקיד הראשי הוא שלך
מזל טוב, את בהריון! גם את כמו המון נשים הריוניות אחרות רוצה לתעד את אותם רגעים מאושרים. ישנם סגנונות צילום רבים ויותר מכך צלמות הריון מגוונות. צריך כמו בכל דבר לערוך סקר שוק, לבדוק מה הכי מתאים לך. לא משנה באיזה סגנון צילום הריון תבחרי או באיזו צלמת הריון תחשקי הדגש בכולם הוא שאת בתפקיד הראשי.

צילום הריון- הכי חשוב זו הנוחות
בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה הולכת ונרחבת, תופעה מבורכת בעייני, בה נשים רבות מתעדות את עצמן במהלך חודשי ההריון. ישנם סגנונות רבים של צילום הריון, החל בצילומי הריון מקצועיים בסטודיו לצילום וכלה בצילום הריון חובבני בו הבעל מצלם את אשתו ההריונית. לא חשוב באיזה סגנון את תבחרי, הדבר החשוב הוא הנוחות שלך במהלך הצילומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI