דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה צילומי הריון - התפקיד הראשי הוא שלך
צילומי הריון - התפקיד הראשי הוא שלך
אורטל מוטאי 10/01/12 |  צפיות: 2706

כאשר את ניגשת לבחור צלמת הריון וסטודיו לצילום הריון ישנם מספר פרמטרים שונים שיש להתחשב בהם. אחד מאותם פרמטרים הוא המחיר. לעיתים מחירי צילומי הריון מרקיעי שחקים, אך לא תמיד התוצאה המושלמת מובטחת בגלל שהוצאתם סכום כסף גדול. הקריטריון החשוב ביותר בבחירת צלמת הריון הוא הכימיה בין צלמת ההריון למצולמת. יש לשים דגש על נושא זה מכיוון שחייבת להיות כימיה טובה ושישרור אמון בין צלמת ההריון למצולמת וזאת בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

בכדי לקבל את התוצאות המקסימאליות בצילומי הריון את צריכה לקחת את המושכות לידיים, את מגלמת את התפקיד הראשי בתוך ההצגה שנקראית צילומי הריון. ברור שאינך רגילה לעמוד מדי יום בסט צילומים מקצועי ושאינך יודעת אילו פוזות מחמיאות לך הכי הרבה, אך עם גישה חיובית ופעילה ואותה הכימיה המדוברת בינך לבין צלמת ההריון, השמיים הם הגבול. האמון שהוזכר קודם לכן, הכימיה המדוברת הם אלו שיובילו לתוצאות מקסימליות. סמכי על הצלמת העומדת מולך, שתפי איתה פעולה אך יחד עם זאת כאשר מדובר בפוזות אשר לא נוחות לך (הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית), דעי גם שזה בסדר לומר זאת.

כאשר נושא צילום ההריון עולה בבית, פעמים רבות הסביבה הקרובה לא תמיד תומכת. זה הזמן שלך להפוך לתפקיד ה"סנגור" על צילומי הריון ולסתור טענות רבות וסטיגמות מופרכות  כגון: "צילומי הריון הם חשופים מדי", "התאורה מזיקה לעייני הילדים" ועוד.

פן נוסף ןחשוב בצילומי הריון הוא עם מי את מגיעה לצילומים. בין אם מדובר בבן זוגך, הילדים, אמא או חברה קרובה, הפכי את אותם רגעים לזמן איכות שלא תמיד מגיעים אליו בחיי היום יום המטורפים שלנו. מומלץ להגיע עם כמה שיותר בני משפחה לסט הצילומים, אפילו חיית המחמד שלך תתקבל בברכה.

לסיכום, יש באפשרותך לקבל חווית צילום הריון מושלמת, אם רק תקחי את המושכות לידיים, השארי רגועה ושלווה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורטל מוטאי

אורטל מוטאי

צלמת הריון ילדים ומשפחה

http://www.motai.co.il/

http://www.motai.co.il/צילום-הריון/

http://www.motai.co.il/צילומי-ילדים/

http://www.motai.co.il/צילום-משפחה/

http://www.motai.co.il/בני-מצווה/



 


מאמרים נוספים מאת אורטל מוטאי
 
צילומי הריון - התפקיד הראשי הוא שלך
מזל טוב, את בהריון! גם את כמו המון נשים הריוניות אחרות רוצה לתעד את אותם רגעים מאושרים. ישנם סגנונות צילום רבים ויותר מכך צלמות הריון מגוונות. צריך כמו בכל דבר לערוך סקר שוק, לבדוק מה הכי מתאים לך. לא משנה באיזה סגנון צילום הריון תבחרי או באיזו צלמת הריון תחשקי הדגש בכולם הוא שאת בתפקיד הראשי.

צילום הריון- הכי חשוב זו הנוחות
בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה הולכת ונרחבת, תופעה מבורכת בעייני, בה נשים רבות מתעדות את עצמן במהלך חודשי ההריון. ישנם סגנונות רבים של צילום הריון, החל בצילומי הריון מקצועיים בסטודיו לצילום וכלה בצילום הריון חובבני בו הבעל מצלם את אשתו ההריונית. לא חשוב באיזה סגנון את תבחרי, הדבר החשוב הוא הנוחות שלך במהלך הצילומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI