דף הבית עסקים עסקים - אחר שיטות בטוחות להובלת רהיטים
שיטות בטוחות להובלת רהיטים
momo1 17/01/12 |  צפיות: 4388

כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה. גם אם מזמינים שירות הובלות קטנות, שזה הובלה רק של מיטה, רק של מזנון או רק של ספה, עדיין החשש נשאר דומה.

למה צריך שיטה מיוחדת להובלת רהיטים?

הובלת רהיטים בהחלט דורשת מומחיות. לא מדובר בארגזים שפשוט מעמיסים על המעלית או תופסים בידיים ומתחילים לרדת איתם בנוחות יחסית. רהיטים הם בדרך כלל חפצים גדולים מאוד, כבדים מאוד ולא קל למצוא נקודת אחיזה בהם ולסחוב אותם. רוב הרהיטים דורשים בהעברתם פעלולנות וחוש טכני מפותח על מנת להעבירם בהצלחה בפתח הדלת, במעלית או בחדר המדרגות וכל זאת – מבלי לפגוע בגב. לכן גם אם מדובר בפריטים בודדים, מומלץ להזמין שירות הובלות קטנות ממובילים מקצועיים.

למה לא כדאי לבצע הובלות קטנות בעצמכם?


אנשים רבים מנסים לחסוך כסף ומתעקשים לא להזמין שירות הובלת רהיטים מקצועי. הם משכנעים את עצמם שאין טעם לבזבז כסף בשביל כמה הובלות קטנות. אבל מדובר בשיקול דעת מוטעה ומסוכן. מדי יום ביומו מגיעים לבתי חולים ולמרפאות חירום כמה וכמה אנשים עם גב תפוס או כאבים אחרים שמונעים מהם יכולת תזוזה. ואז החיסכון על שירות הובלות מקצועי בוזבז על תרופות, פנייה לרופא פרטי וכדומה. כמו כן, אנשים מסוימים אמנם מסוגלים להרים את הריהוט כבד, אך בדרכם למקום מגוריהם חדש, הריהוט נחבל, נשרט ונהרס. ושוב – במקום להשקיע בשירות הובלת רהיטים שידאג להעביר את הדברים שלכם בצורה בטוחה ויעילה לדירה החדשה, הכסף בוזבז על תיקון הריהוט או רכישת חדש.

איך להוביל רהיטים בבטיחות?

1. כדי שתהליך הובלת רהיטים יתבצע על הצד הטוב ביותר, לעיתים כדאי לפרק את הרהיטים ולהרכיבם מחדש בבית המגורים החדש. הדבר נכון למשל לגבי ארונות או מזנון שצריך לפרק את הדפנות והדלתות שלהם על מנת להובילם בקלות, אך לעיתים הדבר נכון גם לגבי מיטה, ספרייה או שולחן. חברת הובלות מקצועית תדע לבצע זאת עבורכם.

2. לעיתים צריך להגן על הריהוט בעת הובלתו כדי שלא ישרט או יפגע. מדובר בדרך כלל על ספות וכורסאות, שבדרך כלל לא ניתן לפרק, או לחלופין על מכשירי חשמל רגישים כגון טלוויזיה, מקרר, מכונת כביסה וכדומה. חברה המעניקה שירות הובלות קטנות שמה דגש במיוחד על הפריטים האלה ודואגת לארוז את כל החפצים והרהיטים בניילון נצמד או באריזת "פצפצים" אשר מונעים את הפגיעות הפוטנציאליות.

3. חברה המתמחה בשירות הובלות קטנות של ריהוט כבד לעיתים קרובות נעזרת בשירותי מנוף. אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה והחפצים אינם ניתנים לפירוק והרכבה ולא מסוגלים להיכנס למעלית, הרי שמנוף הוא פתרון אידיאלי. הובלת רהיטים במקרה זה מתבצעת דרך חלון המרפסת שלכם. המנוף עוזר להוריד את הריהוט בבטחה, במהירות וביעילות תוך כדי השגחה של סבלים. הם דואגים לכך שהריהוט שלכם יגיע בשלום לאדמה.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 momo1


 


מאמרים נוספים מאת momo1
 
הובלות בחג פורים
מי שמעוניין לעבור דירה, בדרך כלל רוצה לבצע את המהלך החשוב בקיץ. בחודשים יולי-אוגוסט הילדים בחופש מבית הספר ולא צריך להעביר אותם באמצע שנת הלימודים לבית ספר או לגן זר. גם לא צריך להתעסק בבוקר עם הסעות לגן או לבית הספר

יתרונותיו של האלומיניום
עבודות אלומיניום הן נפוצות ביותר וללא ספק בהחלט ניתן לכנות את העידן שבו אנו חיים "תקופת האלומיניום", ובכך להמשיך את חולקת ההיסטוריה בהתאם לחומר שבו בני האדם בעיקר משתמשים.

מזגנים – כיצד בוחרים?
היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ציוד מקצועי למטבח, ציוד למסעדות
מאחורי מסעדה גדולה ואיכותית יש אדריכל אשר עוזר לתכנן את הפרויקט ואת העיצוב, חלק חשוב מאוד של תחילת התהליך בו עושים את ההחלטות של עיצוב ומבנה המסעדה כולל בחירה של ציוד למסעדות.

איטום גגות
בתקופות בהם יורדים גשמים ישנה חשיבות רבה לנושא של איטום גגות. אין ספק שבתים ישנים נפגעים מאוד מהמים. כל בעל בית ישן או וועד הבית בבניין ישן חייב להזמין מומחה לאיטום אשר יכול לבצע אנליזה ובדיקה קפדנית של הגג וקירות הבניין לפני שהמים יכנסו לסדקים של המבנה ויגרמו לתופעה בלתי נסבלת של רטיבות הקירות.

יתרונותיהן של משאבות מים
משאבות מים כשמם כן הן – מכונות המיועדות לשאיבה של מים (או כול נוזל אחר) באמצעות פעולת יניקה. ממש כמו ששואב האבק הוא מכונה ששואבת אבק במעין פעולת יניקה, באופן דומה כך פועלות משאבות מים.

שיטות בטוחות להובלת רהיטים
כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה.

מיחזור זה כל הסיפור
המחזור הפך להיות חלק מחיינו ומי שעדין לא אימץ אותו אז הגיע הזמן להתחיל למחזר. למחזור יש חשיבות עליונה, בתקופה שלנו אנו מייצרים המון פסולת שניתן להפוך אותה לתת לה הזדמנות שנייה כמוצר ממוחזר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI