דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד בוקסר
בוקסר
לילך כהן 26/01/12 |  צפיות: 3212

הבוקסר הינו כלב שובב ושובה לב. גובהו של הבוקסר הוא כ- 60ס"מ ומשקלו כ- 28 ק"ג. תוחלת חייו של הבוקסר נעה בין 11 ל- 14 שנים (תלוי התפתחות מחלות ועל כך נדון בהמשך).

הבוקסר הוא כלב שבמקור חי בלהקה ועובדה זו הופכת אותו לכלב שמתאים לחיות במשפחה ולקחת חלק ממנה. שמו של הבוקסר נובע מכפות הרגליים הקדמיות שלו והשימוש בהן כתנועת אגרוף כסימן לבקשה, שמחה או שיתוף פעולה.

הבוקסר הוא כלב האוגר בתוכו אנרגיות רבות ועליו לפרוק אותן. טיולים ארוכים, משחקים משותפים והפעלתו הכרחיים כדי ליהנות ממנו. על בעליו של הבוקסר לקחת אחריות להוצאת האנרגיות שלו במידה וירצה לחיות עם הבוקסר חיי שלווה וכיף. מטבעו, הבוקסר אוהב חברה ונהנה לציית לסביבה, הוא ישמח למנהיג ולמוביל. ניתן ויש להקפיד על חינוך ומשמעת של הבוקסר כבר מגיל צעיר על מנת ליהנות ממנו. הבוקסר הוא כלב אינטליגנטי ולכן ייהנה מתהליך אילוף ומאתגרים שונים שיציבו עבורו.

באותה מידה אם לא נקפיד על הוצאת האנרגיות של הבוקסר הוא יהפוך לכלב לא ממושמע, מושך ורגזן אשר יהפוך לשליט הבית, ימשוך בעת טיולים ויקשה על חיי בעליו.

לבוקסר יכולת לקפוץ לגבהים, לרוץ מרחקים ארוכים ובמהירות. משחקי כדור, תפיסות, פריספי וטיולים ארוכים גם בטבע) יתאימו לו מאד.

בוקסר מאולף בעל מנהיג יהווה עבור בעליו שמחה רבה, הוא מצחיק ומרצה, משתף פעולה, נהנה ללמוד ולומד מהר מבעליו . הבוקסר מתאים למשפחה, מסתדר טוב עם ילדים ונוטה לגונן על הבית והגרים בו. הבוקסר יסתדר לרוב עם כלבים נוספים באותו בית ואף עם חתולים.

כלבי הבוקסר נוטים למחלות רבות שלרוב יופיעו לאחר גיל שמונה. חלק מבעיות הבריאות יהיו קשורות ללב ולנשימה ובעיות בבלוטת התריס. הבוקסרים נוטים לבעיות אלרגיה בעור ולכן יהיה להם טוב ביותר בטמפרטורת ביניים (חשוב לקחת לטיולים בימים חמים מים כיוון שהבוקסר נוטה להתייבש). חשוב מאד ברחצה להקפיד על שמפו המותאם להם, שישמור על רמת h.p מתאימה ויעודד הפרשת שומנים המגנים על העור מפניי אלרגיות. מזון כלבים משובח ברמת נעכלות גבוהה יפלוט מעט שאריות וישמור על עורו של הבוקסר מפני אלרגיות. לבוקסר המבוגר נטייה לבעיית מפרקים ועצמות וניתן לעזור להם הן באמצעות טיולים, תוספי תזונה לכלבים מבוגרים או עם בעיות מפרקים וכמובן להעשיר אותם במזון לכלבים מבוגרים.

ביחס לאוכלוסיית הכלבים, כלבי הבוקסר נוטים יותר לגידולים סרטניים. מזון כלבים משובח המועשר באנטיאוקסדנטים יכול לשמור על הבוקסר ולהרחיק ממנו את התפתחות הגידולים (מומלץ להקפיד על מזון כלבים משובח כבר מגיל צעיר על מנת לשמור על בריאותו).

ניתן לקנות אוכל לכלבים ולכלבי בוקסר כאן http://www.pet-bar.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI