דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מקום נקי לעובדים מרוצים יותר
מקום נקי לעובדים מרוצים יותר
niki 26/01/12 |  צפיות: 2879

בעל חברה יקר,
זכור כי לעובדיך לא קל, הם עובדים קשה ולפעמים אף יותר ממה שהם צריכים, לכן, חשוב מאוד כי יעבדו בתנאים נוחים ושלפחות ייהנו מן העבודה במשרד.
לכן:  חשוב מאוד כי תארגן חברת שירותי ניקיון איכותית ואסטטית אשר מקפידה מאוד על עובדיה ונותנת להם הוראות ברורות ויעדים מה הם צריכים לעשות ואיך לנקות, ובנוסף כדאי לדאוג כי החברה לוקחת אך ורק עובדים אשר עובדים טוב ומסור ולא כאלה אשר מחפפים בעבודתם.

שירותים נוספים חוץ מניקיון
כמו כן, כדאי מאוד להקפיד כי חברת שירותי ניקיון זו תציע שירותים נוספים אשר המון חברות כאלו מציעות, כגון: פוליש, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודים, פוליש קריסטלי, ליטוש רצפות, ועוד.

תחזוקת הבניין
דבר זה חשוב מאוד מפני שאפשר לסגור עם חברות אלה חבילה שנתית שבה הם עושים את כל הדברים הללו, כמובן שניקוי שטיחים קפדני הם יעשו פעם בכמה חודשים, פוליש רציני עם חומר אשר נותן שיכבה מבריקה יעשו לא יותר מפעם בשנה (יותר מכך הורס רצפות), ליטוש רצפות יעשו כאשר הם רואים שצריך לעשות זאת ואותו דבר ניקוי ריפוד, אם אכן רוצים לשמור על הריפוד כדאי לנקות את הריפוד לפחות פעם בשבוע.

חשוב לברר על חברה טובה
לכן, כדאי מאוד לברר לפני שלוקחים חברה מפני שבדרך כלל על חברה טובה יש שם טוב,
מספיק שתשאל כמה מנהלי חברות האם הם מרוצים מחברת שירותי ניקיון שהיו לה, שמענו לא מעט סיפורים על כך אשר חברות כאלה של ניקיון חשבו כי המנהל סומך עליהם ולא הקפידו על הניקיון והמטבח ניראה מלוכלך ודביק את השטיחים היו שואבים פעם בחודש, שולחנות בכלל לא היו עושים, ובנוסף הביאו מנקים אשר לא יודעים לנקות בלשון המעטה, אלא מובטלים מלשכת התעסוקה שלא היה להם ברירה אלא ללכת לעבוד בניקיון מפני שכבר לא היה להם איך לחיות.
וכך, מקומות עבודה אלו היו נראים בהתאם, העובדים הרגישו שלא אכפת למנהלים שלהם מהם והעבודה שלהם הייתה בהתאם לכך.

לכן, גם אם חברה ששמעתם עליה שהיא טובה עולה קצת יותר יקר, כדאי מאוד לקחת אותה בכדי שהכול יהיה כשורה והעובדים יהיו מרוצים,


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 niki


 


מאמרים נוספים מאת niki
 
מה כדאי להביא לחמות לפסח?
חג הפסח מגיע ואיתו המחשבה כמו בכל שנה מה אביא לחמותי לחג הפסח? אין הרבה מתנות לפסח שאין לה, אז מה אביא לה השנה?

מקום נקי לעובדים מרוצים יותר
דבר זה חשוב מאוד מפני שאפשר לסגור עם חברות אלה חבילה שנתית שבה הם עושים את כל הדברים הללו

וילון למראה זוהר יותר
10/01/12 | צרכנות
ישנם לא מעט חנויות אשר מביאים שירות של עיצוב וילונות לחדרי ילדים, חנויות אלו מקצועיות בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח ופעמים אף מציעים שירות של מעצבת אישית אשר תתאים את הוילון במיוחד לסטנדרט שלכם.

הסעה נוחה בשביל עובד מרוצה
אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מזמינים הסעות עובדים הוא שההסעות יהיו יפות ונוחות, לשום עובד לא נעים לבוא לעבודה בהסעה מקרטעת ולא נעימה לנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI