דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
עינת מירון 01/02/12 |  צפיות: 4762

ג'ונסון & ג'ונסון ויז'ון קר, בעלת מותג ®ACUVUE, מותג עדשות המגע המוביל בעולם העלתה בשבוע האחרון קמפיין ראשון מסוגו ברשת האינטרנט הישראלית. הקמפיין, תחת הסיסמה "הבחירה שלי – עדשות מגע ®ACUVUE "כולל מודעות דיספליי בכ-15 אתרי אינטרנט, מוגש באמצעות מערכת DFA. כאמור זהו קמפיין ראשון מסוגו, שמוביל משרד הפרסום היי-לייט והוא מבוצע בשיתוף חברת טוטאל מדיה, ספקית פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי, נציגת דאבלקליק מבית גוגל. בנוסף, שולבו בקמפיין כלי RETARGETING מתקדמים המאפשרים לג'ונסון אנד ג'ונסון להגיע שוב אל הגולשים (שמילאו או לא מילאו ליד) ולהציג להם מסר מתקדם. היקף כולל של הקמפיין 1.2 מיליון ש"ח.

מערכת DFA כוללת כלים טכנולוגיים חדשניים המטייבים ומייעלים את חשיפת הבאנרים והאינטראקציה עם הגולש. במסגרת הקמפיין משולבים 23 סרטוני עדויות (טסטמוניאל) של אופטומטריסטים הממליצים ומייעצים בנוגע לבחירת עדשות מגע באמצעות באנר עליו מוזמן הגולש להקליק. הבאנר לוקח את הגולש לעמוד נחיתה ובו מתבצע פילוח נוסף.

באמצעות מערכת DFA מסוגלת חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון לחשוף כל גולש לעולם תוכן ייחודי לו ולהעדפות הגלישה שלו. גולש שכבר הקליק על הבאנר ואף מילא פרטים יקבל בהמשך הקמפיין באנרים מכירתיים ועדכון על מבצע שיוכל לממש ואילו גולש שטרם בחר - יקבל  תכנים מגוונים ומתחלפים שמטרתם להניע אותו לפעולה.

השימוש במערכת DFA מבטיח שהמפרסם לא יבזבז חשיפות יקרות על גולש שכבר ביצע פעולה. יתרון זה מוביל ליתרון נוסף - באותו התקציב, מצליחה ג'ונסון אנד ג'ונסון להעביר לגולש כמות רבה של מסרים שונים ומתחלפים, ובכך משפרת את תוצאות הקמפיין ומייצרת לא רק לידים, אלא גם מיתוג וזכירות.

בין הכלים והמדדים שמספקת מערכת DFA ניתן לציין כלי ניתוח לבחינת יעילות כל אחד מהקריאטיבים השונים, הנעה לפעולה, קבלת משוב על הערך האמיתי של כל הקלקה, מדידת מספר הפעמים שבהם נחשף גולש לבאנרים המשתנים עד להנעה לפעולה והשפעת הקמפיין על פעילויות גומלין ברשת. בנוסף, המידע הרב שנותח ונצבר מאפשר לחברה לתכנן באופן אסטרטגי ומושכל יותר מהלכים שיווקיים ופרסומיים עתידיים.

שירלי וייס דגני, מנהלת חטיבת Vision Care בחברת ג'ונסון & ג'ונסון: "בזכות מערכת DFA הצלחנו להעלות לאוויר קמפיין מורכב ומגוון שמאפשר לנו לבחון את תוצאותיו בכל רגע נתון ולבצע התאמות נדרשות בזמן אמת. למרות שאנחנו רק באמצע הקמפיין אנחנו כבר יודעים מהדו"חות שמנפיקה המערכת שמדובר בהבדל עצום בתוצאות הקמפיין הנוכחי לעומת קמפיינים שהעלינו בעבר, דבר שבהחלט מצביע על ההבדל שהטכנולוגיה יודעת לעשות עבורנו".

סמנכ"ל שיווק ומכירות בטוטאל מדיה, אודי ברקאי: "כשמפרסם נחשף לראשונה למגוון המדדים והתוצאות שמערכת הDFA יודעת לספק הוא נפעם מעושר ונגישות המידע שעומד לרשותו. גם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון מבינה יותר טוב עכשיו איך באמת מתנהל קמפיין דיגיטל ברשת, מהם הדגשים שצריך לשים אליהם לב ומהם הפרמטרים החשובים ההכרחיים להצלחת קמפיין. אני שמח על האמון ש - ®ACUVUE נתנו במערכת ה-DFA, החלטה ששמה אותם בקדמת טכנולוגיית הפרסום בארץ ובעולם".

 


אודות טוטאל מדיה

חברת Total media (2005), מספקת  את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם למיקסום הערך מפרסום דיגיטלי. החברה היא הנציגה הרשמית בישראל, רוסיה ואוקראינה של דאבלקליק, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית מבית גוגל. החברה פועלת ב-4 תחומי פעילות עיקריים: מערכות הגשה של פרסום לאתרים (לרבות אתרים סלולאריים), מערכות הגשה, ניהול ואופטימיזציה המיועדת למפרסמים, בורסת הפרסום ופתרונות מגוונים לעולם ה- Rich Media, הוידיאו והפצת פרסום. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן.www.totalmedia.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI