דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר וילות נופש לוועדי עובדים
וילות נופש לוועדי עובדים
hai bitton 06/02/12 |  צפיות: 2879

וילות לוועדי עובדים

ועדי עובדים פעילים הדואגים לרווחת העובדים עורכים עבורם מעת לעת ערבי גיבוש ופעם בשנה אף מוציאים אותם לחופשה.
לשם כך  נדרשים מתחמי אירוח המסוגלים לתת מענה לקבוצה גדולה.
וילות לוועדי עובדים מאפשרים לוועדים לקיים אירועים ופעילויות – עם לינה או בלעדיה.

וילות עשויות להכיל מספר רב יותר של נופשים מאשר צימר. וילות מהוות גם יעדים נחשבים ונחשקים ויותר,בין השאר בשל מגוון רב יותר של פינוקים קטנים שהם מזמנים לאורחים. הווילות אינן מיועדות רק לעשירים.
בשנים האחרונות מוצעות רבות מבין הווילות במחירים שגם מי שאינם משתכרים עשרות אלפי שקלים בחודש יכולים להרשות לעצמם יציאה לבילוי בהן מדי פעם.

וילות נופש

וילות נופש מאפשרות לאנשים להירגע מהחיים התובעניים מעצם היציאה אליהן וממיקומן – בדרך כלל באזור פסטוראלי,שבו מוצעים הטבע והנוף בכל הדרם ויפעתם חינם אין כסף.. וילות נופש עשויות להוות גם אכסניות ראויות לקיום אירועים שונים,כגון מסיבות רווקים/ רווקות, מסיבת גיוס/ שחרור, ערבי השקה, ערבי יחידה ועוד.
כאשר ועד עובדים מוציא את העובדים לבילוי במתחמי אירוח שונים הוא יכול להתמקח על המחיר ולזכות בהנחה או בהטבות נוספות שהן שוות ערך להנחה ולו רק בשל העובדה כי מדובר במספר רב של אנשים.

וילות לאירועים – שוות כל טיפה...

אחד היתרונות המובהקים של קיום אירועים שונים בתוך וילות לאירועים הוא היות המתחם מבודד באופן יחסי, כך שניתן לעלוז ולשמוח בו באין מפריע. 
משוחררים מאימת השכנים ומאיומיהם להזעיק את המשטרה, ניתן לחגוג ולשתות כיד המלך
(בסייג אחד חד משמעי: אם שותים לא נוהגים. זוכרים?!).
כאשר עובדים יוצאים לחופשה הם נוטים לפרוק עול – אם כי, יש להניח ולקוות, הם עושים זאת במתינות ובאיפוק.
כאשר הם שוהים ומבלים בתוך וילות לוועדי עובדים הם יכולים לקיים פעילות מגוונת, יזומה או ספונטנית,הכוללת: הפעלות שונות, משחקי חברה, סדנאות, הרצאות ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hai bitton


 


מאמרים נוספים מאת hai bitton
 
צימרים בדרום הארץ לכל אירוח ונופש
08/02/13 | צימרים
מחפשים מקום לנופש בדרום ? במאמר זה תקבלו מידע על צימרים ואטרקציות באזור הדרום כנסו

צימרים עם בריכה קול - הצימרים הכי מפנקים בארץ
07/02/13 | צימרים
מחפשים אתר בו תמצאו מבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה ? אתר צימרים קול זה המקום עבורכם להזמנת צימר מפנק כנסו למאמר וקבלו מידע על האתר

צימרים ציפורים - אתר הצמירים המתקדם בארץ
06/01/13 | צימרים
צימרים ציפורים אינם צימרים לציפורים כמובן ... צימרים ציפורים הוא אתר הצימרים המתקדם ביותר בארץ ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הצימרים בכל חלקי הארץ מצפון ועד דרום.

צימר בחרמון לנופש חלומי
02/12/12 | צימרים
מחפשים מקום מיוחד לחופשה בעונת החורף ? צימר בחרמון זה הפתרון, ישנם כיום מבחר צימרים ליד החרמון לנופש חלומי כנסו למידע

צוק החלומות תגובות נופשים
20/11/12 | צימרים
חגגנו את וחברותי מסיבת רווקות בוילה צוק החלומות ואני שמחה להמליץ ולהוסיף כאן את תגובתי האישית בשם כל הבנות, היית מסיבת רווקות מושלמת..

אוהלים לאירועים
מחפשים מקום קצת שונה לאירוע שלכם ? אוהלים לאירועים יכולים להיות פתרון מאוד מיוחד עבורכם, כנסו למאמר הבא וקבלו את כל המידע

צימרים לזוגות בצפון כל המידע
24/09/12 | צימרים
מחפשים מידע על צימרים רומנטיים לזוגות בצפון הארץ ? כאן במאמר כל המידע הדרוש לכם על ענף הצימרים ובמיוחד על האירוח הרומנטי בצימרים.

צימרים במנות
11/09/12 | צימרים
מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית או רומנטית בגליל המערבי ? צימרים במנות זה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכאן במאמר זה תקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים כדי לסגור חופשה במושב מנות.

צימרים גדולים | צימר גדול בצפון
05/09/12 | צימרים
רוצים לצאת לחופשה עם המשפחה המורחבת ? צריכים מקום איכותי וגדול ללינה ? כיום ישנם לא מעט צימרים גדולים לנופש, כנסו למאמר זה לכל המידע..

וילות נופש בחד נס
וילות נופש בחד נס- הטרנד החדש בתיירות הפנים בישראל גם אירוח בוילה מפנקת וגם בילוי במושב התיירות חד נס אל מול נופי הכנרת המרהיבים בשילוב אטרקציות מאתגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI